• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Feline (Rebirthing) - Love is weird
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 15:20 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Naar wat voor muziek luisteren jullie eigenlijk tijdens het schrijven? Ik heb momenteel een playlist met volgende liedjes:
    1.Start over - Aaron Ivey (een liedje dat niet op yt te vinden is)
    2.therapy - All Time Low
    3. White Balloons -Sick Puppies
    4. Nine Crimes - Damien Rice
    5. Try - Hayden Panettiere


    Ex astris, sciencia

    Ik zat deze morgen alle liedjes die 1D gecoverd heeft tijdens X-factor te luisteren en nu ga ik wat random stuf opzetten. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik luister naar Awaken the Empire - Cross my heart voornamelijk, dat is de soundtrack voor mijn verhaal. Naast dit nummer luister ik naar mijn hele mediabibliotheek van Windows Media Player en klassieke muziek via zo'n ouderwetse cd-speler :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Goh, wat zit er allemaal in. Redelijk veel nog.
    Ook 9 Crimes van Damien Rice, Cry van jason walker, Dir 'nd grey - glass skin, de soundtrack van Pride and Prejudice/Narnia/POTC/Harry Potter, coldplay, The narrative All time low en muziek van TheMusicFlowChannel. :3

    Ik heb trouwens ondertussen iets meer dan 2k maar ik moet dan ook al twee dagen werken dus ik begin pas vanaf volgende maandag echt met lange stukken schrijven. n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb start over van Aron Ivy, Only Hope van Switchfoot, Someone worth dying for van MikesChair, Herald of free enterprice van Milow, Le Onde van Ludovico Einaudi, Chemicals van John mark McMillan, Hope you found it now en Echo van Jason Walker, Afscheid van Glennis Grace, Cold Water van Damien Rice en Wherever you will go van Charlene Soraia in mijn playlist staan. [:


    comfort in c h a o s

    Rosings schreef:
    Goh, wat zit er allemaal in. Redelijk veel nog.
    Ook 9 Crimes van Damien Rice, Cry van jason walker, Dir 'nd grey - glass skin, de soundtrack van Pride and Prejudice/Narnia/POTC/Harry Potter, coldplay, The narrative All time low en muziek van TheMusicFlowChannel. :3

    Ik heb trouwens ondertussen iets meer dan 2k maar ik moet dan ook al twee dagen werken dus ik begin pas vanaf volgende maandag echt met lange stukken schrijven. n.n

    Jason walker is ook goed ja.


    Ex astris, sciencia

    Ik luister naar deze: http://www.youtube.com/user/TheMusicFlowChannel?feature=g-all-u
    Want iemand had die in het vorige topic geplaatst en ik hou wel van piano muziek om mee te schrijven ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Als ik in het begin van een woord een fout typ doe ik het hele woord weg en schrijf het opnieuw. Doet er nog iemand hier dat?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Als ik in het begin van een woord een fout typ doe ik het hele woord weg en schrijf het opnieuw. Doet er nog iemand hier dat?


    Dat doe ik ook soms wel eens met zinnen xd.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bronte schreef:
    Als ik in het begin van een woord een fout typ doe ik het hele woord weg en schrijf het opnieuw. Doet er nog iemand hier dat?


    IK! En soms ook zinnen. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bronte schreef:
    Als ik in het begin van een woord een fout typ doe ik het hele woord weg en schrijf het opnieuw. Doet er nog iemand hier dat?

    Ja, echt wel. Ook bij hele zinnen vaak :')


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jeez, wat gaan jullie snel :'] Ik zit nu bijna op 4000. Niet dat ik heel de dag zit te schrijven hoor.


    Caution first, always.

    Bronte schreef:
    Als ik in het begin van een woord een fout typ doe ik het hele woord weg en schrijf het opnieuw. Doet er nog iemand hier dat?


    Haha, alsof je in mijn hoofd kan kijken :'D

    Ik weet niet of jullie het nummer Mad world kennen? Dat luister ik momenteel en het geeft echt heel veel inspiratie


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zit ook pas op 4200 hoor ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha, alsof je in mijn hoofd kan kijken :'D

    Ik weet niet of jullie het nummer Mad world kennen? Dat luister ik momenteel en het geeft echt heel veel inspiratie

    Van Gary Jules of zoiets, right? Dat heb ik een tijd geleden nog op mijn ipod gehad, maar dat heb ik nu niet meer.


    Ex astris, sciencia