• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Feline (Rebirthing) - Love is weird
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 15:20 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wat een lekkere personages allemaal hahaha (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Inderdaad :'D
    Ik moet er overigens wel bij vermelden dat mijn hoofdpersonages alleen de ziel opeten, en dat is een bloederig, maar pijnloos proces. Dus het valt wel mee. (Hoewel, het slachtoffer gaat er wel dood aan.)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:48 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Gezellige hoofdpersonages :)
    Mijn personage is relatief vredelievend, of misschien in zijn verhaal niet. Want daar vermoord het hoofdpersonage een van zijn vrienden, dus het hoofdpersonage van mijn hoofdpersonage is ook niet zo vriendelijk.
    Hmm, het lijkt alsof ze allemaal goed overweg zouden komen,

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:51 ]


    Ex astris, sciencia

    Iedereen heeft hier toch zo'n leuke personages zeg! [: Ik ben ook enkel op dit hoofdpersonage jaloers, want het ander vermoord op he einde van het verhaal haar vader. :Y) Wel, niet haar echte vader, maar de vader die haar van haar tiende heeft opgevoed nadat haar ouders de dood van hen en haar jongste broer hebben gefaked, maar ik denk dat jullie het wel snappen. (':

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:50 ]


    comfort in c h a o s

    Bij bijna iedereen zit er wel moord of dood in hun verhaal, bij mij niet xd.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn personages krijgen ook geen al te leuk leven hoor. Eéntje gaat trouwens dood :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lilium schreef:
    Bij bijna iedereen zit er wel moord of dood in hun verhaal, bij mij niet xd.

    Waar gaat jouw verhaal over dan?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lilium schreef:
    Bij bijna iedereen zit er wel moord of dood in hun verhaal, bij mij niet xd.

    Bij mij ook niet echt, denk ik. Tot nu toe niet.


    Ex astris, sciencia

    Bij mij gaat bijna iedereen dood. Ik ga voor een Shakespeare verhaal. (':


    comfort in c h a o s

    Rozzy schreef:
    (...)
    Waar gaat jouw verhaal over dan?


    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.

    Dus veel liefde, drama, familieproblemen, etc ;D

    @Austen, Shakespeare <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bronte schreef:
    Hoever zitten jullie trouwens?


    3482. Ik ga m'n doel niet halen, maar ik ben al blij met hetgeen ik nu heb. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    20.009! Doel voor vandaag gehaald.


    Ex astris, sciencia

    Lilium schreef:
    (...)

    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.

    Dus veel liefde, drama, familieproblemen, etc ;D

    @Austen, Shakespeare <3

    Hmm, klinkt wel leuk zeg! Ik heb:
    Noreth, Maewen en Callia zijn een demondrieling die uit hun territorium is weggejaagd door een sterkere clan. Hun nieuwe terrein beslaat Neroia, een klein stadje vlak bij Valley Stream, New York en een groot deel van Valley Stream zelf. Eenmaal daar komt elke zus echter al snel in de problemen: Maewen word ernstig ziek. Noreth begint inmiddels gevoelens te krijgen voor Mason Wicklow, een jongen die door haar is Gemarkeerd. Demonen horen echter geen liefde te kennen, en zelfs als Noreth kan accepteren dat ze verliefd is, dan is Mason nog altijd sterfelijk. Callia heeft het inmiddels voor elkaar gekregen om de aandacht van een kersverse FBI-agente te trekken, waardoor haar hele soort in gevaar komt.

    Een beetje een rommelige uitleg, maar ik ben best trots op het verhaal. In mijn hoofd heb ik namelijk al allerlei details in mijn hoofd en ik heb die soort helemaal uitgewerkt, ik heb ook een mythe van hoe ze ontstaan zijn en zo.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:59 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rozzy schreef:
    (...)
    Hmm, klinkt wel leuk zeg! Ik heb:
    Noreth, Maewen en Callia zijn een demondrieling die uit hun territorium is weggejaagd door een sterkere clan. Hun nieuwe terrein beslaat Neroia, een klein stadje vlak bij Valley Stream, New York en een groot deel van Valley Stream zelf. Eenmaal daar komt elke zus echter al snel in de problemen: Maewen word ernstig ziek. Noreth begint inmiddels gevoelens te krijgen voor Mason Wicklow, een jongen die door haar is Gemarkeerd. Demonen horen echter geen liefde te kennen, en zelfs als Noreth kan accepteren dat ze verliefd is, dan is Mason nog altijd sterfelijk. Callia heeft het inmiddels voor elkaar gekregen om de aandacht van een kersverse FBI-agente te trekken, waardoor haar hele soort in gevaar komt.

    Een beetje een rommelige uitleg, maar ik ben best trots op het verhaal. In mijn hoofd heb ik namelijk al allerlei details in mijn hoofd en ik heb die soort helemaal uitgewerkt, ik heb ook een mythe van hoe ze ontstaan zijn en zo.


    Klinkt ook echt hartstikke interessant! ;D Wat een leuke namen trouwens, Maewen en Noreth! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Klinkt ook echt hartstikke interessant! ;D Wat een leuke namen trouwens, Maewen en Noreth! (:

    Bedankt! Ze zijn zo'n drieduizend jaar oud, iets meer waarschijnlijk omdat geboortedatums in die tijd niet echt werden bijgehouden. Vandaar dat de namen niet echt veelvoorkomend zijn. Ze hebben hun namen allemaal regelmatig aangepast, omdat het anders te opvallend werd. Callia heeft een paar eeuwen Cataleya geheten voor ze naar Callia wisselde, haha. (Ja, ook dat heb ik uitgewerkt. Tic van mij, mijn personage's worden veel te gedetailleerd altijd.)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.