• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Feline (Rebirthing) - Love is weird
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 15:20 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Rozzy schreef:
    (...)
    Bedankt! Ze zijn zo'n drieduizend jaar oud, iets meer waarschijnlijk omdat geboortedatums in die tijd niet echt werden bijgehouden. Vandaar dat de namen niet echt veelvoorkomend zijn. Ze hebben hun namen allemaal regelmatig aangepast, omdat het anders te opvallend werd. Callia heeft een paar eeuwen Cataleya geheten voor ze naar Callia wisselde, haha. (Ja, ook dat heb ik uitgewerkt. Tic van mij, mijn personage's worden veel te gedetailleerd altijd.)


    Haha leuk! Oh, ik ken het hoor! Ik doe dat ook ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    In mijn verhaal moeten de kinderen op het moment een verhaaltje schrijven rond twee dieren die groenten gaan stelen. Mijn personage heeft de boer van de velde boer Van Steenhuize genoemt. Komt er op het nieuws iets over landbouw met een boer die Van Steenhuize noemt.
    En ik stond daar naar het nieuws te zien met een blik als : :8

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:20 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    In mijn verhaal moeten de kinderen op het moment een verhaaltje schrijven rond twee dieren die groenten gaan stelen. Mijn personage heeft de boer van de velde boer Van Steenhuize genoemt. Komt er op het nieuws iets over landbouw met een boer die Van Steenhuize noemt. :8

    Wat toevallig, zeg!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    In mijn verhaal gaan er ook wel wat mensen dood. Wat wil je als het verhaal over de tweede wereldoorlog gaat :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn topics. Ik zit over de 2k nu.


    Your make-up is terrible

    Frodo schreef:
    In mijn verhaal gaan er ook wel wat mensen dood. Wat wil je als het verhaal over de tweede wereldoorlog gaat :Y)


    Haha die van mij ook.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha die van mij ook.


    Gaat die van jou ook over een wereldoorlog? (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    4k. 2k per dag is haalbaar, tot nu toe c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb een writersblock, ik ben veel te moe ><
    Ik heb 2,666 en probeer morgen wel meer te doen. Ik ga vroeg naar bed, succes nog allemaal! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Jongens. Ik heb een ander idee en het heet 'Love is weird'


    26 - 02 - '16

    Meer dan 4.5k nu


    Caution first, always.

    Frodo schreef:
    (...)

    Gaat die van jou ook over een wereldoorlog? (krul)


    Ja, de tweede ook wel te verstaan. (krul)


    Your make-up is terrible

    Ik eindig vandaag met 20k, ongeveer zo veel als ik heel november geschreven heb. (':


    comfort in c h a o s

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, de tweede ook wel te verstaan. (krul)


    Wat een toeval (: wat is de grove verhaallijn?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Wat een toeval (: wat is de grove verhaallijn?


    Het gaat over een gedeelte die bijna niemand kent. De vrachtschepen die vanuit Engeland vooral benzine en olie vervoerden om ook hun steentje bij te dragen aan de oorlog, 1 op de 5 overleefden het en de oerlevenden werden in de grond geboord omdat ze zogenaamd hun dienstplicht ontliepen.


    Your make-up is terrible