• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik kijk hem bozig aan "goh zeg komt er nog een achter" Voor de rest negeer ik hem. "tsja ik zou je geld ook niet aan mij verspillen" Ik liep de wc in en probeerde mijn haar zo schoonmogelijk te krijgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik grijnsde breed, ze had dus al een laag zelfbeeld gekregen. Ik liep haar achterna en leunde tegen de deurpost aan van de toiletten. 'Goh, jouw moeder wilde je al niet, Finn wilt je niet, je vrienden niet. Eigenlijk wilt niemand je en kan je misschien maar beter helemaal verdwijnen.' zei ik simpel. Ik wist al die dingen, van mijn vrienden uit de hockeyteam en zwemteam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem even aan "tsja dat zou je wel willen hé. Ik heb er ook aangedacht maar ik heb 2 lieve vaders" ik ga verder met mijn haren uitwassen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Twee lieve vaders die je slaan?' vroeg ik verontwaardigd en spottend. 'Sorry, maar heb je een plaat voor je kop hangen? Je bent echt zo naïef he?' zei ik spottend. 'Iedereen haat jou.' zei ik simpel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem boos maar ook gekwetst aan "Dat was iets anders want ze houden van me. En toevallig ik haat jou" ik draai me weer om.

    [brb alles liep net vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Oh, wat erg zeg.' grijnsde ik gemeen. 'Alsof mij het iets kan schelen of je mij mag of niet.' zei ik schouderophalend. 'En niemand houdt van je, het zou niemand iets kunnen schelen als je zou verdwijnen, ik denk dat iedereen juist opgelucht zou zijn.' zei ik. Ik zag dat ze gekwetst was en glimlachte triomfantelijk. Ik kon iedereen altijd zo snel raken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    Verveeld sta ik op en loop ik gewoon de les uit.
    Ik zie ineens Jayden tegen de deurpost van de meisjes wc leunen en loop er naar toe
    Toevallig vang ik op wat hij zegt en kijk ik hem boos aan.
    'Mij kan het wat schelen.' zeg ik..


    Music is my life

    Rachel
    Ik voelde mijn tranen branden toen hij dat zei.
    Ik wou net weglopen toen Puck om het hoekje kwam en hem boos aankeek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik draaide me geïrriteerd om naar de jongen die het voor haar op nam. 'Ja, maar dan hebben we het ook nog eens over de grootste loser van de school, jij dus. Bij jou is het precies hetzelfde verhaal als bij haar.' zei ik spottend. Ik haalde mijn schouders op, en vond het wel weer leuk geweest nu. Ik lachte in mezelf en liep weg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    Ik draai me woest om en grijp Jayden bij zijn kraag en trek hem terug.
    'Dat je zulke dingen tegen mij zegt, best. Maar tegen haar hou je je bek.' sis ik naar hem.


    Music is my life

    Rachel
    Verbvaasd kijk ik naar Puck die het opneemt. "puck rustig" zeg ik zacht tegen hem. Straks gebeurde er iets ergs ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Grijnzend trok ik mezelf los en zette ik dreigend een paar stappen in zijn richting. 'Luister, ik ben niet zo van het geweld, maar als het moet dan sla ik al jouw tanden uit je bek en kan ik je laten smeken om genade. Oh, en voor jouw begrip, ik ben populairder dan jij dus als je je statusje nog zo wilt houden zou ik je maar gedeisd houden als ik jou was.' siste ik terug naar hem. Ik was echt niet bang voor hem, maar vechten had ik een hekel aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek de jongen vol ontzet aan "Serieus je moet eens normaal doen, je denkt dat je iedereeen kunt breken en kunt doen met ze wat je wilt maar echt waar" roep ik boo snaar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'Luister Archibald en knoop dit goed in je oren, jij denkt misschien dat je mij aan kan maar dat heb je goed mis.
    Waag het eens om jou kop te laten zien bij Glee want dan ben ik degene die jou tanden uit je bek slaat.
    Oja en als ik je nog één keer in de buurt van Rachel zie zou ik echt niet meer zo geduldig zijn, begrepen?' riep ik woedend naar hem


    Music is my life

    Jayden Ian Archibald

    'Luister, allebei.' zei ik en keek ze beiden even aan. 'Ik, Jayden. Doe wát ik wil en wanneer ik het wil. En ik ben voor niemand bang.' zei ik iets harder. 'Hey Jay, wat is er?' hoorde ik ineens twee maatjes van me vragen uit het hockeyteam. 'Niks guys, alleen wat dollen.' grijnsde ik. Mijn grijns werd breder toen ik zag dat ze slushee's hadden en Rachel en Puck slushten. 'Laat dat een waarschuwing voor jullie zijn.' siste ik naar ze, waarna ik met mijn twee vrienden weg liep naar het lokaal waar we les hadden.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:52 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.