• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'En ik hou ziels veel van jou, Kurt' zeg ik verliefd en gemeend. Ik trek hem naar me toe en hield hem stevig tegen me aan, waarnaar ik in zijn blauwe prachtige ogen keek. 'Niemand kan aan jou tippen, Kurt. In alle opzichten ben jij prachtig en ik zal je nooit verlaten of je pijn doen' zeg ik gemeend en doordringend. 'Waag het niet om eens te denken, dat ik van hem hou, ik hou alleen maar van jou' zeg ik fluisterend en kijk hem aan. Na mijn woorden glimlach ik speels en trek hem zachtjes mee, dieper in het bos. Ik wou iets aan hem laten zien en alleen ik wist waar die plek was. En hij dalijk ook, mijn ware liefde, mijn droom.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreeg kippenvel, nadat hij in me oor fluisterde en ik glimlach verlegen. Nog steeds was ik zenuwachtig, dalijk vond niemand me goed, maar ik had toch vertrouwen in Finn. Hij kon heel goed zingen en kon me er door heen loodsen. Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst en nestel me weer dicht tegen me aan. 'Ik hou van je Finn' zeg ik zachtjes en verliefd. Ik kon echt niet zonder hem, hij was echt mijn ware. Alleen Rachel zat er tussen, dalijk was hij weer op haar, vanwege het kindje. Ik zou natuurlijk nooit dwingen om haar niet meer te zien of zijn kind. Ik zou hem met alle plezier steunen en voor het kind. Alleen Rachel zat me dwars. Ik was gewoon bang om hem te verliezen.


    One Who Travels A Higher Path.

    [tot morgen ik denk dniet meer dat ik mag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sebtana = Wonderwatch

    En tot morgen! ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte ontroerd door Blaine's woorden, waarom wist hij me toch altijd weer te raken. Hij was geweldig, perfect, hij betekende zoveel voor me. Daarom was ik zo jaloers, ik kon gewoon echt niet zonder hem. Nu wist ik het zeker, Blaine hield van mij. Waarom was ik jaloers op Jayden? Ik zag toch aan zijn mooie bruine ogen dat hij de waarheid spreek. Ik keek weer voor me uit en besefte dat we wel erg diep het bos in gingen. Ik zag ook dat Blaine speels glimlachte. 'Waar gaan we naar toe?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Straks raken we nog verdwaald.' zei ik waarna ik verlegen lachte. Zijn woorden maakten me zo verlegen.

    Finn Hudson

    'En ik houd onvoorwaardelijk veel van jou, Bella.' zei ik waarna ik haar liefkozend over haar wang streelde. Ik wist dat het zo kort na Rachel was, maar het voelde allemaal gewoon zo goed bij haar. Ik hield natuurlijk ook van Rachel, maar dat was nu echt voorgoed over. Door de pijn die ze me deed, knapte ik als het ware op haar af. Ik gaf ongelofelijk veel om Bella en ik zou haar nooit pijn doen, echt nooit. Bella verdiende alleen het allerbeste en dat zou ik haar proberen te geven.

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek naast me en zag Rachel bij haar kluisje, ik sloeg rustig mijn kluisje dicht en liep weer naar haar toe. Ik was niet zo'n pester, maar ik irriteerde me gewoon aan haar aanwezigheid. Ik wilde eerst naar haar toe lopen, om haar verder te irriteren. Totdat mijn interesse gewekt werd door de jongen aan de andere kant van de gang. Hij had echt zo'n gangster look, maar dat mocht ik wel. Hij zou tussen mijn vriendenclubje passen. Ik stapte er maar op af. 'Hey dude,' begon ik waarna ik tegen de kluisjes leunde. 'Ook nieuw hier?' vroeg ik in een poging om een gesprek aan te knopen met hem. Ik was niet super nieuw meer, ik zat hier al drie weken, maar ach. Nieuw is nieuw, toch?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:36 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Wonderwatch schreef:
    [Wil Jayden anders Tyler meeten? Heb niks te doen =P ]


    El Diablo.

    [Ooh sure! Waar is hij?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Op de gangen nu]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen en kijk hem geruststellend aan. 'Het komt goed' zeg ik met die woorden en zwijg weer. Ik loop nog steeds met hem hand in hand en ik leidde hem naar mijn speciale plek. Na een tijdje komen we aan bij mijn plek. Ik glimlachte toen ik het zag. Een klein meertje met een kleinewaterval. Zoiets vond ik altijd al leuk en kijk Kurt glimlachend aan. Niemand kwam hier en vroeger kwam ik hier zo vaak, als ik moest denken. De bos deed mij goed en ik ruste het ware hier uit. Ik liet zijn hand los en had wel zin in een pleziertje en deed mijn schoenen en sokken uit. Waarnaar ik mijn shirt en broek uit deed en alleen in mijn boxer stond. Plagend liet ik mijn hand over zijn kruis heen gaan. 'Kom me maar halen' zeg ik fluisterend en speels, waarnaar ik naar het meertje ga en erin ga.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte door zijn woorden en kuste hem zachtjes op zijn lippen. 'Zullen we iets leuks doen, ik verveel me een beetje' beken ik zachtjes en kijk de lokaal rond. Ik wou iets doen en had de lima nog niet goed bekeken. Misschien wist Finn wel leuke plekjes of romantische dingen. Het liefst wou ik de hele tijd bij hem zijn en leuke dingen doen. Alleen hij en ik, niemand anders. Ik kijk hem speels aan en glimlachte gelukkig. Wat hield ik toch van hem en kijk hem tenslotte afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Heb mijn post aangepast.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Valt het zo op?' lach ik.
    Ik keek de jongen aan.
    'Tyler' stelde ik mezelf voor, en stopte mijn hand in mijn zak.
    Ik voel mijn stilleto mes, en ik grijns lichtjes.
    Ik heb altijd dat ding bij me...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik keek mijn ogen uit, toen we bij het meertje kwamen en de waterval. Wauw, dit was echt prachtig. Ik voelde ineens Blaine's hand over mijn kruis gaan waardoor ik op mijn lip beet en hem aankeek. Hij trok zijn kleding uit, op zijn boxer na en ik liet mijn ogen over zijn gespierde lichaam glijden. Hij was echt zo mooi. 'Blijf waar je bent,' zei ik lachend. Voordat ik mijn kleding uit had, waren we al een tijdje verder. Ik trok al mijn kleding uit, op mijn boxer na en liep aarzelend naar het water. Ik vond het altijd nogal eng om in natuurwater te zwemmen, wie weet wat voor vissen er allemaal zaten. Ik besloot om mijn twijfel aan de kant te zetten en liet voorzichtig mijn voet in het water glijden. 'Het is koud.' zei ik met een pruillipje, maar toch liet ik me in het water zakken. Ik dook een beetje in elkaar vanwege de kou en had kippenvel op mijn lichaam. 'Misschien kun je me wat opwarmen?' vroeg ik lachend waarna ik over mijn armen wreef met mijn handen.

    Finn Hudson

    'Is goed,' zei ik waarna ik opstond en mijn arm losjes om haar schouder hing. De bel ging, dus Glee club was al voorbij. Wat maakte het uit dat ik een paar uurtjes miste? Ik liep naar buiten, richting mijn auto toe. 'Lima is jammer genoeg niet erg veel bijzonders, maar ik zal je de stad kunnen laten zien, of we kunnen naar het winkelcentrum gaan, daar zijn ook wel leuke dingen te doen.' stelde ik voor. Ik was altijd ongelofelijk slecht om romantisch te doen. Soms wilde ik dat ik wat romantischer was.

    Jayden Ian Archibald

    'Niet echt, maar als je hier een tijdje komt, kom je altijd dezelfde gezichten tegen en jou heb ik hier nog nooit gezien.' verklaarde ik glimlachend. 'Ik ben Jayden,' stelde ik mezelf voor aan hem. Kijk, dit was pas een chille gozer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Oké, dat is ergens wel logisch' mompel ik droogjes.
    Ik haal mijn hand uit mijn zak, waardoor per ongeluk ook het mes eruit valt..


    El Diablo.

    Topic 37


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik grinnikte, en hoorde ineens iets op de grond vallen, het gleed verder zodat het tegen mijn schoenen aan kwam. Ik bukte me voorover om het op te rapen en zag dat het een stiletto mes was. Ik gaf het neutraal terug en keek hem aan. 'Ik heb er ook zo één, maar dan kleiner.' zei ik knipogend, dat het oké was en dat ik het tegen niemand zou vertellen. Ik was benieuwd waarom deze jongen een mes bij zich had. Ergens vermoedde ik, dat het niet gewoob was om zichzelf te verdedigen als dat nodig was, zoals bij mij, maar ergens anders voor..

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:07 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Thanks' glimlach ik, en stop hem weer in mijn zak.
    'En waarom heb jij er een dan?' lach ik..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.