• Het grote moment is aangebroken: ik ga op kamers! ;D Heb er ontzettend veel zin in. Teveel zin want ik wil al 2 week lang alles inpakken :') Maar ik ga pas volgend weekend verhuizen, een dag na mijn verjaardag. Eerder wou mijn moeder dat niet doen.

    Maar ik vind het ook onwijs spannend. Scheelt dat ik in het huis kom te wonen waar een goeie vriend van mij ook woont, dus lekker gezellig. Alleen ik moet mijn moeder alleen achterlaten.. nouja er lopen nog 4 katten rond maar dat is niet hetzelfde :'D Mijn beide broers wonen ook al op kamers. Maar goed, ik kan alsnog niet wachten. Ik heb mijn week al volgepland zodat de dagen sneller gaan. (cat)

    Waar hebben jullie zin in? ^^


    -

    Ik wil ook het huis uit. :c Er is momenteel niet echt veel waar ik zin in heb. Mijn planning is werken en leren autorijden. :p


    Take me to wonderland

    Dat ik mijn vakantievriendje weer zie :3 (Weet nog niet wanneer :])

    Ik heb dat straks ook, hopelijk over twee jaar al. Dan ben ik de laatste die het huis uit ga, na drie. Ik ben benieuwd hoe emotioneel mijn moeder wordt x'D
    Veel plezier in iedergeval! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Veel plezier

    Ik heb zin in Zondag want dan ga ik met mijn pa vier dagen Berlijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Overmorgen gaan ik en een paar vriendinnen kanoën. De laatste keer dat we dat deden was 5 jaar geleden xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    In morgen. Want als het goed is verhuis ik dan ook eindelijk helemaal naar mijn kamer. =D


    I am an idiot, I move.

    In volgende week vrijdag<333


    Happiness is a form of courage.

    Kamer? Dat is dan een soort-van kot?

    Voor't moment kijk ik niet echt uit naar iets.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik mag mooi drie hele jaren wachten :(


    -

    Nergens.. Whoa, my life is so interesting.
    Leuk! Heb je eindelijk alle ruimte.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb zin in vrijdag, dan ga ik eindelijk op vakantie

    Uneventful schreef:
    Nergens.. Whoa, my life is so interesting.
    Leuk! Heb je eindelijk alle ruimte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ehm...op het moment heb ik zin om iets te drinken, want dat had ik vandaag nog niet gedaan.
    Welcome to my exciting life (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb zin in September en in 21 Augustus=D


    Happiness is a form of courage.

    In vanavond, want dan heb ik weekend.
    En in dinsdag, want dan heb ik lekker een dagje vrij en ga ik naar de Efteling met mijn zusje. :')


    Tell me about it, stud.

    Tof, veel succes in je nieuwe plekje! (: Ik kijk uit naar deze namiddag, haha.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.