• Het grote moment is aangebroken: ik ga op kamers! ;D Heb er ontzettend veel zin in. Teveel zin want ik wil al 2 week lang alles inpakken :') Maar ik ga pas volgend weekend verhuizen, een dag na mijn verjaardag. Eerder wou mijn moeder dat niet doen.

    Maar ik vind het ook onwijs spannend. Scheelt dat ik in het huis kom te wonen waar een goeie vriend van mij ook woont, dus lekker gezellig. Alleen ik moet mijn moeder alleen achterlaten.. nouja er lopen nog 4 katten rond maar dat is niet hetzelfde :'D Mijn beide broers wonen ook al op kamers. Maar goed, ik kan alsnog niet wachten. Ik heb mijn week al volgepland zodat de dagen sneller gaan. (cat)

    Waar hebben jullie zin in? ^^


    -

    Vet! Op kamers wonen lijkt me echt chill!
    Ik heb zin in over twee weken, dan ga ik naar Lowlands!

    ik wil ook op kamers (huil) maar daar heb ik eerst wat meer geld voor nodig...

    momenteel heb ik zin in vanavond, dan zie ik mijn vriend weer...en ik heb zin in volgende week zondag, want dan gaan mijn vriend en ik een weekje naar Turkije :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb zin in volgende week, want dan ga ik lekker winkelen. :Y)
    Wel gaaf dat je op kamers gaat, zeg. Zelf zou ik niet zo'n geweldig persoon zijn om met een vriend/vriendin samen te wonen, maar ik hoop dat jij er in ieder geval wel leuke herinneringen aan overhoudt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nergens, maar veel plezier! (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Dinsdag (:


    26 - 02 - '16

    Ik ga morgen naar Slagharen en daarna logeren bij mijn opa en oma in Groningen :)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik ga morgen naar Kroatië*O*
    Maar dat is wel echt super tof! Mijn broer gaat na de vakantie ook op kamers en ik kan je vertellen dat ik het helemaal niets vind. Bah, lijkt me echt saai.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik kijk uit naar mijn verjaardag! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mercurial schreef:
    Ik heb zin in volgende week, want dan ga ik lekker winkelen. :Y)
    Wel gaaf dat je op kamers gaat, zeg. Zelf zou ik niet zo'n geweldig persoon zijn om met een vriend/vriendin samen te wonen, maar ik hoop dat jij er in ieder geval wel leuke herinneringen aan overhoudt.

    Het is niet zo dat ik elke dag naar die vriend ga hoor :'D En als ik hem zat ben kan ik dat ook wel gewoon zeggen zonder dat ie beledigd is. Zo is onze vriendschap gelukkig ^^

    Aurorae schreef:
    Ik ga morgen naar Kroatië*O*
    Maar dat is wel echt super tof! Mijn broer gaat na de vakantie ook op kamers en ik kan je vertellen dat ik het helemaal niets vind. Bah, lijkt me echt saai.

    Eerst leek me dat ook niks aan hoor :'D Maar op gegeven moment had ik iets van 'en nu wil ik op kamers'. Die hele ervaring lijkt me gewoon leuk.


    -