• Hallo,

    Volgens mij bestaat het hier op quizlet nog niet. Of toch niet dat ik al gezien heb.
    Maar het gaat dus eigenlijk om het volgende:
    Ik wil beginnen aan een verhaal dat draait om verschillende celebrities en hun leven, vriendschap en liefde, vijanden en haat, verdriet, ....
    Elke schrijver mag een celebrity kiezen die hij/zij mag 'spelen'. Er wordt wel rekening gehouden met dingen die gebeurt zijn in het echte leven van deze celebs, maar je mag natuurlijk ook dingen verzinnen. Het is de bedoeling dat het een groot verhaal wordt, maar toch onafhankelijk van elkaar is. Ik kan het niet goed uitleggen eigenlijk. Als jullie het leuk vinden mogen jullie een celeb van hieronder kiezen en het volgende invullen. Willen jullie een andere celebrity dan vullen jullie dit hieronder ook in en dan uiteindelijk kies ik wie er mag meeschrijven aan het verhaal.

    In te vullen:
    Naam Celeb:
    Wat weet je over deze celeb?
    Ga je, je aan de realiteit houden of ook wat verzinnen?
    Heb je ervaring om met meerdere mensen samen te schrijven?
    Heb je nog ideeën?
    Nog iets te vertellen?

    Celebs:
    Miley Cyrus
    Vanessa Hudgens
    Selena Gomez
    Demi Lovato
    Ashley Tisdale
    Taylor Swift
    Nick Jonas
    Kevin Jonas
    Joe Jonas
    Harry Styles
    Liam Payne
    Niall Horan
    Louis Tomlinson
    Zayn Malik
    Rebecca Ferguson
    Zac Efron
    Chace Crawford
    Cher Lloyd
    Justin Bieber
    ......

    xMHoran schreef:
    In tweestrijd (cat) Ik weet niet of ik Vanessa Hudgens laat vallen voor Avril Lavigne.. :$

    Mmm dat is idd een moeilijke beslissing, maar van mij mag je er twee doen hoor als je echt wil?

    Is al moeilijk , want ik heb nog een paar stories.. Dus ik ga dan maar Avril Lavigne doen.. Vanessa laat ik dan vallen , sorry! En mag ik dan Avril doen? x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    Is al moeilijk , want ik heb nog een paar stories.. Dus ik ga dan maar Avril Lavigne doen.. Vanessa laat ik dan vallen , sorry! En mag ik dan Avril doen? x

    Natuurlijk mag je dat!

    Naam Celeb: Avril Lavigne
    Wat weet je over deze celeb?: Avril Ramona Lavigne is haar hele naam en ze is geboren in Canada. Ze is bekend als zangeres maar ze heeft ook een eigen parfum-en-kledinglijn. De kledinglijn heet Abbey Dawn , omdat haar opa haar altijd zo noemde. Ze draagt de naam 'Abbey Dawn' als tattoo op haar arm. Ze had ook een Alice in Wonderland collectie in haar kledinglijn. Haar laatste album die ze heeft gepubliceerd is Goodbye Lullaby en ze was in april klaar met haar nieuwe album. Zelf ben ik er nieuwsgierig naar!
    Ga je, je aan de realiteit houden of ook wat verzinnen?: Hangt ervan af wat de anderen schrijven
    Heb je ervaring om met meerdere mensen samen te schrijven? Ja , RPG's en stories met anderen (:
    Heb je nog ideeën? Nee
    Nog iets te vertellen? Nee


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam Celeb: Jenna Ushkowitz
    Wat weet je over deze celeb? Jenna Noelle Ushkowitz is geboren in Zuid-Korea, maar geadopteerd door een familie uit New York. Momenteel is ze 26 jaar. Jenna is een katholieke Christen. Haar hele jeugd zat ze op toneelscholen, totdat ze een rol kreeg in Glee. Daar speelde ze de "gothic Aziaat" Tina Cohen-Chang. Ze had een tijdje een relatie met Glee tegenspeler Kevin McHale, die Artie Abrams speelt. Tegenwoordig heeft ze een relatie met The Vampire Diaries-acteur Michael Trevino, die daarin de rol van Tyler Lockwood vertolkt.
    Ga je, je aan de realiteit houden of ook wat verzinnen? Beide
    Heb je ervaring om met meerdere mensen samen te schrijven? Ja, dat heb ik meerdere keren gedaan.
    Heb je nog ideeën? Volgens mij zijn er al genoeg ideeën. (:


    Tell me about it, stud.

    Bedankt om alles in te vullen. Diegene die nu al dingen hebben ingevuld mogen zeker zijn over hun 'rol'.
    Nu moeten we nog een tittel vinden.

    Wait, dus ik heb Louis?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Occhi schreef:
    Het lijkt me leuk maar ik weet niet of ik dat kan. Ik hou er toch meer van om mijn hoofdpersonage te verzinnen. Wil je me in ieder geval waarschuwen als je begint/als jullie(jij en de medeschrijsters/medeschrijvers) beginnen?


    Pretty is just a pretty word.

    Occhi schreef:
    Het lijkt me leuk maar ik weet niet of ik dat kan. Ik hou er toch meer van om mijn hoofdpersonage te verzinnen. Wil je me in ieder geval waarschuwen als je begint/als jullie(jij en de medeschrijsters/medeschrijvers) beginnen?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    PainEnds schreef:
    Wait, dus ik heb Louis?

    Ja =)

    JEEEY


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    JEEEY

    Dus heb jij toevallig een idee voor een tittel.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Dus heb jij toevallig een idee voor een tittel.


    Uhh, nope.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."