• Dump hier (nieuwe) verhalen plaatsen die nog heel weinig abo's hebben, maar wel verdienen.


    - Onbekende personen
    - Actie
    - Fantasy
    - Gestart op 1 augustus 2012
    - Abo's zijn welkom

    'Hallo?' langzaam komt een blonde jongen achter de bomen vandaan. 'Hoi, kan je me zeggen waar ik ben?' 'Ben je nieuw?' Zegt hij, maar blijft op een afstand. 'Ik denk het, ja' Antwoord ik. 'Hoe heet je?' twijfelend antwoord ik dat ik Rosalyn heet. 'Wat is je kracht?' 'Kracht?' 'Ja, kracht' 'Weet ik veel!' ik barst in tranen uit. Raar genoeg zie ik dat hij schrikt. Hij rent weg, terug de bossen in. Moederzielalleen laat ik me op de grond zakken. Waar ben ik? Wie was dat? Waarom rende hij terug het bos in? Wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 11:10 ]


    And that’s the way it is.

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    Pudding Ingrediënts ~ Jiall Boran



    Ingredienten:

    • 600 ml halfvolle melk
    • 3 eetlepels suiker
    • 1 pakje puddingpoeder

    & Liefde




    ze zijn niet beroemd


    “The world is not a wish-granting factory.”

    Ik zoek ook abo's hopelijk krijg ik ooit ook zoveel abo's als al die populaire story's hier?!

    Stop hurting me...Ft.One Direction


    My life,
    it is not perfect.
    I never thought it was great at home, you knew that!My brother helped me.Not my sister.My father beat me the whole day.My life was a hell!I loved you!You from me?I thought so.Until I discovered that you left me with them.Why?It Was so bad to live with me?You came back and took me.Finally together with you.Everything was perfect now no more.I love you but this goes too far!


    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?


    Onbekende personen - klikkerdeklik

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 10:57 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bruised and Blinded || ft. Justin Bieber


    Bruised and blinded, it's taking me so long to find it.
    Every end is a new beginning.


    “Usually I'm remarkably good natured. Try me on a day that doesn't end in y.”

    Black Roses



    Dilla Vladimus is een vampier die graag een normaal leven wil leiden, en geen bloeddorstige moordenaar als haar familie.
    zonder dat ze het weet komt ze terrecht op het land van hun aartsrivalen, de weerwolven. wanneer ze ontdekken dat er een vampier op hun landgoed wonen heerst een bloeddorstig gevecht. tot dat de weerwolf verlieft wordt op de vampier en twee werelden samen brengt. Sam het hoofd van de roedel laat het niet gebeuren en doet er alles aan om hen uit elkaar te brengen zelfs al moest hij de vampieren uitdagen en een oorlog ontketenen...


    ' ik laat je nooit gaan Dilla, dat beloof ik je..' en hield haar stevig tegen zich aangedrukt. de vampieren kwamen dichterbij, de wolven stonden al klaar op het veld grommend van woede. Dilla keek in Jacob z'n ogen een traan viel over haar wang naar beneden. ' ik bescherm je, tot men hart stopt met slaan..' en rende weg om de oorlog tegen te houden. Jacob rende haar achterna verstijfd bleef hij staan en ving een laatste glimp op van haar...


    ~ Fantasy
    ~ liefde
    ~ muziek van o.a Linkin Park...


    [url] http://www.quizlet.nl/stories/94165/black-roses-tl-lovestory/[/url]


    what doesn't kill you makes you stronger

    Ik heb 2 verhalen geschreven. Ik kan het niet tonen maar ga op mijn profiel en kijk maar.
    Zou fijn zijn bedankt xx :)


    Ver van de ogen maar dicht bij het hart!!! Altijd met jou voor het slechts en het best!!! ~~Be Different ~~

    Maybe If We Face Up To This, We Can Make It Through This † One Direction


    April ontmoet One Direction in een abnormale situatie. Een situatie waarin alles wankel is. Ze staat voor de onmogelijke taak One Direction te redden. Er moet een wonder gebeuren om het te laten lukken...


    They Just Told Me I'm A Wizard |One Direction & Harry Potter|


    One Direction gaat het eerste jaar naar Hogwarts. Ze schijnen talent te hebben, vooral bij Gedaanteverwisselingen blinken ze uit. Maar wat als blijkt dat ze Faunaten zijn?


    The Story Of Us • Zayn Malik


    Some stories don’t have a clear beginning, middle and end. Life is about not knowing, having to change, taking the moment and making the best of it, without knowing what’s going to happen next.
    Delicious ambiguity


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    It's punishment | Zayn Malik



    'You're beautiful, beautiful, you should know it.'

    "I'm scared of everything. I'm scared of what
    I saw. I'm scared of what I did, of who I am, but
    most of all, I'm scared of walking out of this
    room and never feeling the rest of my whole life
    the way I feel when
    I'm with you."


    I hope you like it. <3


    Save me from myself.

    Like everything isn't good enough - Harry Styles


    Dear Diary,
    Everyday, I feel like I'm not good enough.
    I'm nothing.
    That everybody hates me. Doesn't like me.
    I just hate myself.
    And I know other people do that too.

    Dear Diary,
    There is something wrong with me.
    I know that.
    I just can't stop.
    And this is my story.

    Broken promises - Niall Horan
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    We’re hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Hii,

    Misschien is dit wat voor je?

    I can feel you | Harry Styles



    She was just a normal girl
    Untill that day
    She was just walking
    She saw a car
    Everything became black

    She opened her eyes
    But she didn't see anything
    They told her she was blind

    Luckily there was one guy
    One guy who made her shine again
    But what if he has to go?
    And everything becomes worse?

    ~ Begint op 19 augustus 2012
    ~ Ft. Harry Styles
    ~ One Direction bestaat
    ~ Soundtrack
    ~ Abo's en reacties motiveren echt
    ~ Written by LittleMixer


    Ik hoop dat je een kijkje/abo neemt!

    Greetz


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.





    Ze zijn samen,
    Al hadden ze dat niet mogen zijn.
    Spijt hebben ze niet.
    Nog niet.





    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    Back in the regular days, het verhaal over het leven van een paar tieners op een middelbare school in Londen. Met dagelijkse tiener-problemen zoals, liefdes, school problemen, tienerzwangerschappen, moeilijke ouders, groepsdruk en ruzie's. Volg hun verhaal op Olympic High in Back in the regular days.


    Written by Croire.
    High school story.
    Starts 10'08'12
    Onbekende personen.


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Hii,
    Ik schrijf een Fred Weasley story, Ik weet niet of je dat ook leuk vind maar hier is de link;
    http://www.quizlet.nl/stories/82763/our-love-is-changing-fred-weasley/

    Alsvast bedankt voor het kijken ;D


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can







    Historisch,
    avontuur,
    romantiek,
    fantasy
    16+
    Tips zijn welkom!

    http://www.quizlet.nl/stories/92768/black-raven/