• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -> Mijn Topic's.

    Stiles schreef:
    (...)

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Schatten is nou niet bepaald mijn sterkste punt, maar ik zal mijn best doen,' zegt Max en hij laat zijn ogen weer over me heen glijden.
    Hij wrijft even over zijn kin en geeft dan antwoordt: 'Ik denk rond de zestien'.
    'Hmmm, je zat er dicht bij,' zeg ik. 'Ik ben zeventien,' voeg ik er aan toe. 'En jij bent rond de achttien?' gok ik daarna. Dat ik hem voor zijn gedrag aanzie voor een zestien-jarige zeg ik er maar naar niet bij.
    Ik werp een blik op mijn mobiel en bijt op mijn lip. 'Ik denk dat ik maar naar huis moet gaan, zie ik je morgen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dictionary schreef:
    (...)

    [Wil jij straks weer op Vienna reageren:)]

    (Ik reageer straks op Vienna hoor, eerst even een normale post schrijven voor die dans RPG en dan snel eten pakken.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    (Ik reageer straks op Vienna hoor, eerst even een normale post schrijven voor die dans RPG en dan snel eten pakken.)


    [Bedankt :)]


    ~

    [ Was helemaal kapot. Sorry sorry sorry hier komen de reacties xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivy Lotus Xena.
    “Ik heb het nog nooit aan iemand verteld omdat het voor mij zo gewoon was dat zij mijn ouders zijn.” Een lichtflits vult de kamer weer en ik zie duidelijk hoe ze weer in elkaar kruipt. “Elke keer als het onweert herinner ik me het ongeluk weer, en dan word ik bang omdat ik zag wat er gebeurde. Eigenlijk hebben mijn pleegouders me super goed opgevangen. Ik ben altijd behandeld alsof ik hun dochter was.” Ze zuchtte en keek weer naar mij, maar nog steeds wist ik niet wat ik moest zeggen.
    “Ik snap wel waarom je het nog nooit aan iemand hebt verteld, het is ook heel zwaar,” En dat meende ik, ik kende mijn ouders niet eens! En dat heb ik aan niemand, helemaal niemand van ons vriendengroepje verteld… alleen net aan Sev toen hij vroeg of ik mijn mammie en pappie al miste. Elke dag miste ik ze, zelfs al heb ik ze nog nooit gekend.
    “Weet je wat we dan doen?” Grijns ik opeens en loop naar mijn mobiel die op een kastje ligt, waarna ik er kleine boxjes op aan sluit en keihard muziek op zet. “Nu is het wat minder eng toch? En je hebt mij: Super Ivy to the rescue!” lachte ik waarna ik op het bed begon te springen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Hoelaat is het.. xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [nog steeds dezelfde tijd >.>]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Okee, ik heb dat stukje van het schemeren even weggehaald enne..ik ehm schrijf nu wat, ben nog beetje traag denk ik ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk naar Ivy die muziek aan zet en glimlach. 'Bedankt Ivy zeg ik en grijns eventje. Ik hobbel en stuiter op het bed om als ze begint te springen. Ik begin te lachen en probeer ook te gaan staan maar dat mislukt waardoor ik weer neer val. 'Gebruik dat dekentje als cape dan ben je helemaal super Ivy.' Eindelijk lukt het me te gaan staan zonder te vallen. Ik pak het dekentje en hang die om Ivy haar schouders. Dan pak ik mijn mobiel en maak een foto. 'Voor na de vakantie' zeg ik lachend en laat hem haar zien. Dan geef ik haar een knuffel. 'Bedankt Iv' zeg ik en glimlach. Ze was zeker mijn beste vriendin en soms kon ik echt niet zonder haar omdat ze me altijd weer kon laten lachen.


    ~

    Stiles schreef:
    Zoe-Claire 'Zo' Welling.
    Michaël slaat zijn armen om me heen om me op te vangen.
    'Dank je,' mompel ik.
    'Ja laten we maar gaan,' zegt hij als hij ook merkt dat het begint te regenen. Hij staat op en trekt me mee naar binnen en beneden. 'Zoë vertel me wat er met Sierra is,' zegt hij zodra we weer beneden staan.
    Ik schud mijn hoofd, trek mijn pols los en sla mijn armen om me heen in een poging om mezelf warm te houden. Ondanks dat we niet heel lang buiten meer waren toen het begon met regenen ben ik nog best wel nat geworden. 'Het is niks belangrijks'. Plus, je gelooft me waarschijnlijk toch niet.


    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz
    'Het is niks belangrijks'. zegt ze dan en ik zucht. 'Wat is dat nou weer?' zeg ik dan en frons terwijl we naar de kamer lopen voordat ze naar binnen gaat hou ik haar tegen. 'Zoë, je weet dat ik hier ten eerste erg chagrijnig van wordt en ten tweede, als het niet belangrijk was had je het ook niet omhooggehaald.' Ik sloeg de deken om haar heen en slikte.
    Dit werd behoorlijk irritant, 'Waarom doe je dit iedere keer weer?' vroeg ik toen en werd aardig geïrriteerd, ze moest altijd ergens over beginnen en dan stoppen. Ik heb het al heel de avond, het is echt verschrikkelijk irritant.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoe-Claire 'Zo' Welling.
    'Wat is dat nou weer?' zucht Michaël.
    Ik antwoord niet en loop verder naar de kamer maar voordat ik naar binnen kan gaan houdt hij me tegen.
    'Zoë, je weet dat ik hier ten eerste erg chagrijnig van wordt en ten tweede, als het niet belangrijk was had je het ook niet omhooggehaald.' Hij slaat de deken om me heen.
    'Waarom doe je dit iedere keer weer?' vraagt hij dan op een geïrriteerde toon.
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. 'Ik zei gewoon dat ik haar niet mag,' mompel ik. 'De reden waarom is niet belangrijk, tenminste niet voor jou'. Ik sla de deken iets steviger om me heen. 'Kunnen we alsjeblieft naar de slaapkamer gaan? Ik ben moe,' zeg ik dan op een zachte toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    Vienna begint gelukkig te lachen om wat ik doe en ik begin ook te lachen als ze probeert te staan, maar dat mislukt en ze neervalt. “Gebruik dat dekentje als cape, dan ben je helemaal Super Ivy.” Ik blijf maar lachen en spring door en door, ook wanneer ze mij het dekentje om mijn schouders hangt. Als ze echter een foto probeert te maken met haar mobiel sta ik even stil, want anders staat er straks een halve Ivy op.
    Hierna knuffel ik haar terug, maar houd haar vast waarna ik begin te springen en we na een kleine seconde allebei op het bed neervallen. Een gevaarlijk gekraak komt er van het bed en ik begin nog harder te lachen. “Straks hebben we dit bed kapot gemaakt!” Een paar kleine traantjes van het lachen veegde ik weg en grinnikend keek ik Vienna aan, terwijl de muziek nog steeds hard op stond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [destina?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vienna Milena Castanovo

    Ik begin hard te lachen als het bed hard kraakt. 'Laten we gaan kijken.' Ik laat me van het bed vallen en grek Ivy er ook af. Dan duw ik het dikke matras omhoog en kijk naar de plankjes. 'Valt mee toch?' Ik barst weer in lachen uit en laat het matras met een harde plof weer vallen. 'We kunnen veilig de nacht door komen denk ik.' Ik kruip weer op het bed en ga dan weer staan en begin als een idioot op het liedje te dansen. 'Geniaal dit hotel.' Ik trek Ivy ook weer omhoog en pak dan een deo fles die ik als microfoon gebruik. Ik begin mee te zingen met het liedje maar het klinkt ontzettend vals. 'Nu jij' roep ik boven de muziek uit. Ik hou de deo fles voor haar mond en grijns breed. Amazing dit.


    ~