• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ipad valt zo uit, dus ik moet ff aan de oplader doen, wáchten tot hij half vol is en weer terug naar 't wifi hokje xd. Kan iemand misschien de post van Sev quoten? Dankje (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    'Was ze aardig? Was ze knap? En misschien nog wel belangrijker, kon ze goed zoenen?' vraagt Evan.
    'Niet elke jongen gaat gelijk met een meisje zoenen, Evan,' grinnik ik.
    'Aha, het was dus liefde op het eerste gezicht?' Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen en maakt een rare beweging waarna hij naar het bed toe rent en er op begint te springen 'Ik moet even mijn overgebleven energie kwijt' lacht hij. Na een paar minuten laat hij zich op het bed vallen.
    'Neem alsjeblieft je pilletjes,' grinnik ik. 'En nee, het was geen liefde op het eerste gezicht,' voeg ik er lachend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Destina's post schrijf ik nu D: Ik voelde me gisteren echt verrot dus ben meteen weer offline gegaan. Denk dat ik dus ziek wordt. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Waar moet ik - Maximiliano - op reageren? Wat is de laatste post?)

    Destina de la Bourse
    "In de fontein gesprongen ofzo?" zegt hij dan lachend en ik grinnik. "Bijna." zeg ik dan en neem de handdoek aan die hij voor me pakt. Ik droog me af en wikkel de handdoek even om mijn nat geregende haar en pak een setje kleding uit mijn koffer.
    "Even over die vraag van net. " Hoor ik hem dan zeggen als ik in de badkamer sta en me omkleed. "Het is nogal een lang verhaal. En...ja als je de eer wilt hebben om de eerste te zijn aan wie ik het vertel, wil ik het best zeggen. Misschien na wat slaap of ergens anders deze reis, als je dat wilt" Ik grinnik even en zucht, "Je wilt weten wie op jou vraag het beste antwoord, of je een antwoord geeft dat je het meest geruststeld. Je vraagt het aan mij en Vienna om er zo achter te komen." Ik vlocht mijn haar opnieuw en keek hem aan. "Ben niet dom Calvin, het enige wat ik niet weet en niet perse hoeft te weten is waarom je zo een vraag moet stellen."
    Ik ging aan mijn kant van het bed zitten en krabde even aan mijn schouder.
    "Ik heb ook een vraag voor jou. Ik heb erover nagedacht om het je te vragen en ik doe het toch." Ik beet even op mijn lip en begon toen te spreken. "Zou je mij oordelen op iets wat er ehm, in het verleden is gebeurd of andere gedachte over mij krijgen?" vroeg ik toen en ik keek hem afwachtend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Je wilt weten wie op jou vraag het beste antwoord, of je een antwoord geeft dat je het meest geruststeld. Je vraagt het aan mij en Vienna om er zo achter te komen.Ben niet dom Calvin, het enige wat ik niet weet en niet perse hoeft te weten is waarom je zo een vraag moet stellen." Daar had ze me. Ze gaat op het bed zitten en krabt even op haar schouder.
    "Ik heb ook een vraag voor jou. Ik heb erover nagedacht om het je te vragen en ik doe het toch" zegt Destina. "Je kan me alles vragen" zeg ik. "Zou je mij oordelen op iets wat r ehm, in het verleden is gebeurd of een andere gedachte over mij krijgen?"
    Ik denk even na. "Nee" Antwoord ik. "het verleden is het verleden en daar moet het blijven. Het is niet eerlijk om jou daarop te veroordelen en vaak kan je er niks aan doen. Ik zou dus niet anders over je denken of je erop oordelen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik wreef even met mijn hand over mijn gezicht. 'Weet je Zoë, ik begin steeds minder te begrijpen.'
    Ik keek haar aan en ze zag er inderdaad moe uit, helemaal op. 'We praten morgen verder.' zei ik toen beslist en deed de deur open waarna ik haar binnen liet. Blijkbaar was Lauren al op de slaapbank al vertrokken en ik zuchtten.
    'Ik snap het nog steeds niet, maar we praten morgen beslist verder.' Ik glimlachte eventjes en liep naar de ene kant van het bed om erin te gaan liggen. 'Slaap nu lekker en rust uit.' Ik gaf haar een kus. Normaal sliep ik alleen in een boxer, Zoë was niets anders van me gewend dus ik sliep ook gewoon zo.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destina de la Bourse

    "Nee" Antwoord hij dan. "Het verleden is het verleden en daar moet het blijven. Het is niet eerlijk om jou daarop te veroordelen en vaak kan je er niks aan doen. Ik zou dus niet anders over je denken of je erop oordelen"
    Toch denk ik niet dat hij er heel blij mee zal zijn, "Daar ben ik blij om. " Antwoordde ik toen. "Dan zit het voor mij goed."
    Ik glimlachte en sloeg een deel van de deken weer over me heen. Ik pakte mijn telefoon erbij en keek erop. Gemiste oproepen..mam, pap, Cassidy en..Kevin.
    Ik fronste en ik slikte, ik zou hem morgen wel even terugbellen denk ik? Of niet? Cassidy gaf ik zeker een belletje en ik stuurde mam en pap een smsje dat het goed ging. Ik ging liggen en keek Calvin aan. "Weet je, het weer buiten is nou net niet zo geweldig als dat ik dacht."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    Destina gaat liggen en slaat de dekens om zich heen. "weet je, het weer buiten is nou net niet zo geweldig als dat ik dacht" zegt Destina. "Dat geloof ik graag, je zag er uit als een verzopen kat" zeg ik. Ik grinnik even en ga dan ook weer in bed liggen.
    Ik rek me uit en gaap even. "Dat was trouwens niet de echte reden dat ik het vroeg" antwoord ik. "Een paar jaar terug is mijn allerbeste vriendin overleden. Tevens het enige meisje dat ik vertrouwde. Het was niet zeker of we nou iets hadden maar zij stond altijd voor me klaar. Zij zorgde ervoor dat ik niet twijfelde over iets maar het gewoon deed. Pushte me soms te ver" ik grinnik even bij de herinnering. "Sindsdien ben ik nooit echt meer een meisje tegen gekomen die zo voor me klaar stond en hielp in die situaties. Het is gewoon belangrijk voor me snap je?" Ik kijk Destina even aan. Leg mijn arm onder mijn hoofd. Ach Sierra...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stiles schreef:
    (...)

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Schatten is nou niet bepaald mijn sterkste punt, maar ik zal mijn best doen,' zegt Max en hij laat zijn ogen weer over me heen glijden.
    Hij wrijft even over zijn kin en geeft dan antwoordt: 'Ik denk rond de zestien'.
    'Hmmm, je zat er dicht bij,' zeg ik. 'Ik ben zeventien,' voeg ik er aan toe. 'En jij bent rond de achttien?' gok ik daarna. Dat ik hem voor zijn gedrag aanzie voor een zestien-jarige zeg ik er maar naar niet bij.
    Ik werp een blik op mijn mobiel en bijt op mijn lip. 'Ik denk dat ik maar naar huis moet gaan, zie ik je morgen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina de la Bourse

    "Een paar jaar terug is mijn allerbeste vriendin overleden. Tevens het enige meisje dat ik vertrouwde. Het was niet zeker of we nou iets hadden maar zij stond altijd voor me klaar. Zij zorgde ervoor dat ik niet twijfelde over iets maar het gewoon deed. Pushte me soms te ver" Hij grinnikte even en sprak verder. "Sindsdien ben ik nooit echt meer een meisje tegen gekomen die zo voor me klaar stond en hielp in die situaties. Het is gewoon belangrijk voor me snap je?" Ik keek hem aan. 'Het spijt me.' zei ik toen en glimlachte, "Ik denk niet en ik weet het gewoon niet als ik aan haar zou kunnen tippen, maar weet wel dat ik er altijd voor je zal zijn. Hoe dan ook." Ik glimlach naar hem en ga liggen.
    Ik zucht en kijk naar het plafond. "Weet je, vorig jaar was een moeilijk jaar voor me." Ik legde mijn ene arm onder mijn hoofd en zuchtte. "De reden waarom ik je die vraag vroeg was om wat er toen was gebeurd. Zoë wist het, Ivy ook en Sev. Niemand meer." Ik krabde aan mijn neus en zuchtte. "Als je het wil weten kan je het nu zeggen. " Ik vind het fijn dat hij dit weet, vooral dat het voor zijn beslissing is. Misschien keurt hij me hierop af of weet ik het, maar hij zei van niet en ik vertrouw erop.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Ik denk niet en ik weet het gewoon niet als ik aan haar zou kunnen tippen, maar weet wel dat ik er altijd voor je zal zijn. Hoe dan ook." Ik glimlach naar Destina. "Dankje, dat is fijn" Ik kruip wat dichter naar haar toe.
    "Weet je, vorig jaar was een moeilijk jaar voor me." Destina legt haar hoofd op haar arm en zucht. De reden waarom ik je die vraag vroeg was om wat er toen was gebeurd. Zoë wist het, Ivy ook en Sev. Niemand meer. Als je het wil weten kun je het nu zeggen" zegt Destina. Ik glimlach. "Als je het fijn vind wil ik het best horen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Weet je Zoë, ik begin steeds minder te begrijpen,' zegt Michaël. 'We praten morgen verder,' besluit hij dan. Hij doet de deur van de kamer open en we lopen naar binnen.
    'Ik snap het nog steeds niet, maar we praten morgen beslist verder,' glimlacht hij waarna hij naar de andere kant van het bed loopt en er in gaat liggen.
    Ik bijt op mijn lip en ga dan ook in het bed liggen.
    'Slaap nu lekker en rust uit.'
    'Er valt niet over te praten want het is niet belangrijk,' zucht ik. 'Dus alsjeblieft, hou je mond er al helemaal over tegen Nathan'. Michaël kan dan soms wel overdreven reageren, Nathan is nog erger.'
    Ik trek de dekens stevig om me heen en blijf naar Michaël kijken. 'Het is echt niks'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Er valt niet over te praten want het is niet belangrijk,' zucht ze. 'Dus alsjeblieft, hou je mond er al helemaal over tegen Nathan'. Ik rol met mijn ogen. 'Ik zou Nathan er al helemaal niks over zeggen, doordat zij met Nathan begon te flirten en hem heeft gezoend heb ik het meteen uitgemaakt, en juist daarom wil ik het weten.' Ik kijk haar aan. Mijn toon is op een verschrikkelijk zacht niveau zodat Lauren niet wakker zou worden en alleen Zoë me hoorde, 'Ik weet dat Sierra niet honderd was, ze had me het één en ander verteld en ik geloof nu niet meer alles wat ze zei. Ze zei dat ze in orde was en ik wil weten met wat ik te maken heb gehad.' Ik draai me naar haar toe. 'Ik wil weten wat er had kunnen gebeuren als ik nog met haar was gegaan.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Michaël rolt met zijn ogen. 'Ik zou Nathan er al helemaal niks over zeggen, doordat zij met Nathan begon te flirten en hem heeft gezoend heb ik het meteen uitgemaakt, en juist daarom wil ik het weten,' zegt hij op een zachte toon. 'Ik weet dat Sierra niet honderd was, ze had me het één en ander verteld en ik geloof nu niet meer alles wat ze zei. Ze zei dat ze in orde was en ik wil weten met wat ik te maken heb gehad. Ik wil weten wat er had kunnen gebeuren als ik nog met haar was gegaan.'
    Ik schud stug mijn hoofd. 'Het spijt me voor je dat ze met Nathan heeft geflirt en gezoend'. Notitie voor mezelf: Nathan er op aanspreken dat hij Sierra dat niet had moeten laten doen. 'Maar ik ga het je niet vertellen, wat je een zegt'. Ik zwijg even voordat ik verder praat. 'Het is persoonlijk, okee?'

    [Wil je misschien ook reageren met Matthew (: ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered