• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ah~ Drew..." Kreun ik als hij mijn erectie streelt. Ik voel zijn lippen er even op en ik voel gelijk groeien. Dan voel ik zijn lippen weer op mijn lippen. Een kreun ontsnapt als hij me streelt.
    Ik haal mijn lippen van de zijne en trek met een handige beweging zijn shirt uit, die ik bij de mijne gooi. Ik streel over zijn borstkas en druk mijn lippen in zijn hals, waar ik zachte kusjes in zet. De plek van de zuigzoen is er nog steeds en lijkt wel groter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kreun zachtjes en ga met mijn andere hand langs zijn zij. Mijn andere hand blijft bij zijn erectie en ik begin af te trekken. Na een tijdje stop ik weer en kijk hem aan. 'Tijd voor speeltjes?'vraag ik lachend. Volgens mij wou hij helemaal niet dat ik nu al stopte, maar dat vond hij ook leuk. Ik pak de vibrator uit de tas en kijk naar Danny. 'Nou inplaats van dat ik erin kom, dit dus'zeg ik en kijk even teleurgesteld. Daarna grijns ik weer en kijk hem aan.

    Danny

    Ik kreun nog zacht na van zijn korte aftrek-scene.
    "Wat ben je zielig." grijns ik en kijk naar de vibrator.
    "Batterijen..." kuch ik lachend en kijk Drew aan. Anders heb je er niets aan. Ik sluit mijn ogen en wacht tot hij klaar is met dat te doen en tot ik trillingen ga voel. Een warm gevoel gaat door mijn onderbuik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    hmm ajah, die moest je er nog indoen. Ik stop ze er in en kijk naar Danny. 'Wil je het zo of ga je je nog omdraaien?'vraag ik lachend en druk nog een kusje op zijn erectie.

    Danny

    Ik kreun even van het kusje op mijn erectie. Dan trek ik mijn henen op en zet ze uit elkaar, ik gooi mijn heupen iets omhoog. Zo moet het lukken toch? Ik hem nog altijd mijn ogen gesloten. Het moetneen verassing zijn. Ik streel met mijn eigen hand wat rondom mijn erectie, om me wat meer op te winden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik als hij wat om zijn eigen erectie streelt. 'Nog niet genoeg opgewonden meneertje?'vraag ik, 'Hmm zelf bevrediging'grinnik ik en geef nog een kusje op zijn erectie. Er komt een klein stukje tong bij en ik doe ondertussen de vibrator in hem.

    Danny

    Ik lach en kreun om zijn opmerking omdat ik hem ineen zijn lippen op mijn erectie voel zetten. Zijn tong voel ik er ook nog eens bij.
    Een luide kreun ontsnapt als ik de vibrator in me voel gaan. Mijn gekreun stopt echter niet, want het voel zo vreemd, maar ook zo lekker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Danny horen kreunen maakt mij ook best opgewonden. Eigenlijk kan ik nu niet heel veel doen dus kijk Danny aan. 'Hmm van voor en achter wat dingen die gebeuren?'vraag ik en trek hem heel kort af zodat die snapt wat ik bedoel

    Danny

    Ik kijk Drew aan.
    "J-ja," kreun ik dan en voel hoe de trillingen door trekken tot in mijn prostaat. Ik kreun weer, of nog steeds. "Hmmmhhh." kreun ik luid en beweeg mijn heupen iets om aan te geven de vibrator te bewegen. Hoop dat hij hem snapt. Vast wel, hij is niet dom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik beweeg de vibrator en met mijn andere hand begin ik al met aftrekken. Ik grijns even naar Danny en stop met trekken. Ik sluit mijn lippen rond zijn erectie en begin er aan te zuigen. Ik neem hem volledig in mijn mond en ga op neer met mijn hoofd.

    Danny

    Ik kreun als hij de vibrator beweegd en me aftrekt.
    Ik kreun nu tien keer zo hard al hij hem in zijn mond neemt en me pijpt. Ik blijf doorkreunen en breng mijn hand naar zijn hand die bij de vibrator is en beweeg hem heen en weer in plaats van in en uit. Dit laat me nog meer kreunen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik voel hoe hij zelf de vibrator over neemt en ik hou het bij pijpen. Mijn hand laat ik langs zijn zij strelen en blijf doorgaan. Ik kon niet wachten tot het zo mijn beurt was.

    [Moet je nog even wachten Drewie. :3 Ik ga nmlk slapen haha. xXx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hahah, ik wou ook net zeggen, slaap lekker xx]

    Meine -excuses- ich bin am mein und ein ändern verhalten an -het- schreiben...

    Oke mijn duits faalt echt erg. Maar daarom reageer ik niet. Want ich bin auf mein ds :3]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 13:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.