• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 14:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {waar alle coole topics thuis horen}


    Do what people say you can't.

    (main topics)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kaylee McCurty

    Met veel moeite liet ik een zeldzame plant groeien en liet een beetje water warm worden. Alles roerde ik in een beker en de plant haalde ik er na een paar keer drukken. 'Drinken' beveelde ik Feline.

    [Oke, idk wie er nou op sterven stond dus ik heb maar gegokt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens
    Kaylee maakte een soort van drankje en beveelde Feline het op te drinken."Ze hoort je niet."zei ik gees.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [wat heb ik allemaal gemist :o]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Feline is ook in het ravijn gesprongen,Ardens heeft haar ook opgevangen maar ze is in levens gevaar Kaylee haaft haar exuses aan Melody enn ùardens aangeboden en angel is ook naar beneden gehaan met een waterglijbaan ofzo en nu zitten ze bij Melody en Feline)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Een vieze smaak vulde mijn mond. Ik dronk. Niet bewust, mijn lichaam stond ip de automatische piloot


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [ohkee :) Melody was ff flauwgevallen]
    Melody
    Ik werd weer wakker, en zag hoe Feline op de grond lag met nog een paar er omheen. 'Feline!' riep ik met tranen in mijn ogen. 'Ga aan de kant.' snauwde ik tegen de eerste de beste die voor haar stond. 'Feline...' Ik putte water uit al het leven behalve de mensen die er stonden. Ik liet het water boven de plek waar Feline's hart zit. Het begon licht uit te stralen, en ik stuurde het voorzichtig naar binnen. 'Meer kan ik niet doen.' fluisterde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mijn topics)


    First things first, but not necessarily in that order

    Kaylee McCarty

    'Als ze binnen 5 minuten niet gilt dat het een vieze smaak is, helpt het niet. Nu maar duimen' mompelde ik. Ik had mijn handen gevouwen, en mijn ogen dicht. Ookal geloofde ik niet in God, even kan geen kwaad.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (dat wat julliezdoen helpt niet, ze word gered door haar bkat-zijn, katten hebben 9levens, zij 3.
    De eerste is gebruikt bij de aardbeing)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ardens
    Melody was weer bij haar bewust zijn en ik ging aan de kant ze deed iets met water waardoor Feline haar hart licht begon te stralen?'Meer kan ik niet doen.'fluisterde ze.Ik keek naar Feline en hoopte dat ze weer wakker werd.


    (ik moet eten tot zo)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [wanneer wordt ze gered door haar kat-zijn?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    ik kon niet anders bedenken dan bidden totmijn Godin, Bastet. 'wat moet ik doen Bastet?' vroeg ik toen ze aan me verscheen. Ze antwoorde in een vreemde taal. Egyptisch.... Shit!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    Feline

    ik kon niet anders bedenken dan bidden totmijn Godin, Bastet. 'wat moet ik doen Bastet?' vroeg ik toen ze aan me verscheen. Ze antwoorde in een vreemde taal. Egyptisch.... Shit!


    [haha, geniaal :D]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.