• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 14:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Feline ziet Ferlitis wel zitten denk ik....
    Maar dan worden ze wel een stel, goed?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Leeyum
    Ik kwam de tent uit en zag Matheo op zijn knieën naast het ravijn zitten. Hij huilde. 'Matheo, wat is er gebeurd?'

    [ik moet stoppen, dooeeeeegx]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    CatEyes schreef:
    (Feline ziet Ferlitis wel zitten denk ik....
    Maar dan worden ze wel een stel, goed?)


    (voor mij is het al gelijk of je op Fertilis bent of op Liam (of op bijde triootje xD) Voor mij is het dus goed)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo
    'Matheo, wat is er gebeurd?'hoorde ik en ik keek op en zag Liam."Me-Melody en fel-ine zijn naar beneden gevallen."snikte ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Oh gosh. als ik dood ga zie ik mijn vrienden nooit meer... Dus ook Fertilis miet. Ik zuchte, tenminstr in gedachte zuchte ik. Fertilis..... Ik dacht aan de eerste keer dat ik haar zag.het was me opgevallen de ze knap was. Maar nu is ze meer dan knap


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kaylee McCarty

    Ik ging naar het ravijn en deed geen eens moeite om een brug te maken. Ik liep er recht in en pas in het midden liet ik mezelf met een plant stoppen. Niemand zag dat ik niet stopte. Toen ik lande, had ik wat voor mezelf. Zacht ging ik zitten en deed mijn ogen dicht. Zo telde ik tot honderd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (laat fertilis felines naam roepen)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ardens
    "Kom op Feline word wakker!"fluisterde ik weer.En neep in haar arm ookal ging het niet werken.


    Fertilis

    Ik werd wakker en rekte me uit.Ik keek rond ,maar bijna niemand zat nog in de tent.Ik besloot een appel te gaan halen en toen ik buiten kwam was er een ravijn en Liam en Matheo stonden daar.Vragens liep ik naar hen toe.Matheo huilde zelfs en Liam leek te stil.Matheo snikte dat Melody en Feline in het ravijn zijn gevallen."Feline!"riep ik geschrokken.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 21:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Ik hoorde mijn naam. Door de stem waarvan ik hield. 'Fertilis!' Riep ik, en ik sperde mijn ogen wijd open

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 21:15 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kaylee McCarty

    Nadat ik tot honderd had geteld, ging ik weer naar boven. Ik tikte de ene jongen aan die nog binnen stond en slikte. 'Om het ravijn weg te halen, moet ik eerst erin staan en dan het tegen elkaar halen. Grote kans dat ik ertussen zit. Moet ik het doen?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    Kaylee McCarty

    Nadat ik tot honderd had geteld, ging ik weer naar boven. Ik tikte de ene jongen aan die nog binnen stond en slikte. 'Om het ravijn weg te halen, moet ik eerst erin staan en dan het tegen elkaar halen. Grote kans dat ik ertussen zit. Moet ik het doen?' vroeg ik.

    (aan wie vraagt ze het ,want Melody,Feline Angel,Kaylee en Ardens zitten nog in het ravijn)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    'Ferlitis!' Riep ze.Geschrokken en verbaast kijk ik naar Feline."Feline gaat het met je?"vroeg ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam
    Ik teleporteerde naar beneden, en ik zag dat iedereen ok was, behalve dat Feline ip de grond lag. Snel ging ik weer naar boven. 'Iedereen leeft nog, maar Feline lg op de gro mnd.' Ik richtteme op Matheo. 'Melody is oke.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    melody
    Ik ging aan de zujkant van hetravijn staan. 'Ik moet genoeg energie hebben om on naar boven te krijgen.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    Ik negeerfe Ardens 'Fertilis!' Schreeuwde ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.