• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. (…) besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    -16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    Rollen

    7 meidenVoorlopig VOL
    - Nuría Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Day - Jamyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    7 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones.- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade Rechazame

    Invullen rol:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (18-25)
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Karakter:
    Extra:


    ©Dictionairy&Rechazame

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 16:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil op zich wel mee doen, maar horen die 7 jongens en meiden bij elkaar voor één team?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    Ik wil op zich wel mee doen, maar horen die 7 jongens en meiden bij elkaar voor één team?

    jaa dat word samen de crew

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:06 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hm, oké. Dan wil ik wel een meisje reserveren. (:
    Ik vul haar later op de avond in, want nu heb ik er geen inspiratie voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ok een meisje reserveren? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moet je ervaren zijn?


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Mag ik een meisje reseveren?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JHartStories schreef:
    Moet je ervaren zijn?

    Liefst wel een beetje maar hoeft niet perse


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ik de vrouwelijke leider reserveren? Ik neem wel aan dat die gewoon even oud is als de rest en als dat niet mag ofzo dan gewoon een meisje?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik de vrouwelijke leider reserveren? Ik neem wel aan dat die gewoon even oud is als de rest en als dat niet mag ofzo dan gewoon een meisje?

    Ik heb ook een leider en die is 25, als je een leider wil is rond de 23-25 wel het beste


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oke dan maak ik na het eten een leidster :). Ben net terug van vakantie dus ik ben wel 100% beschikbaar :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol: Meisje
    Naam: Nuría Layla Moreno
    Leeftijd: 21 jaar
    Uiterlijk (beschrijving + foto):


    Nuría heeft een slank gebouw lichaam en is best wel lenig. Ze is niet heel erg groot ten opzichte van de meeste dansers. Nuría is 1.67m. Ze heeft een dik bos donker bruin hare met enkele grove slagen erin. Nuría heeft heldere blauw/grijze ogen met een verleidelijke gloed erin. Nuría besteed altijd veel tijd aan haar uiterlijk. Als ze danst wil ze er ook goed uit zien. Tevens heeft Nuría op haar heup een tattoo van sierlijke lijnen.
    Karakter: Nuría is iemand die altijd goed luistert en doorzet. Nuría vind het soms wel moeilijk om iets in een korte tijd te leren. Nuría kan soms een ontzettende bitch zijn. Niet ten opzichte van haar crew maar tegenover andere crews. Ze staat haar mannetje wel en laat niet snel over zich heen lopen.
    Extra:Buiten het dansen om werkt Nuría in een bar. Hier betaald ze haar studie en andere dingen van. Nuría woont bij haar oudere broer in een flatje aan het water. Hun moeder is gestorven bij de geboorte van Nuría en hun vader heeft hun verlaten.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:35 ]


    ~

    HurtedHeart schreef:
    Oke dan maak ik na het eten een leidster :). Ben net terug van vakantie dus ik ben wel 100% beschikbaar :)

    Oké, no offence, maar dan moet je wel echt blijven reageren. Ik weet dat het aan de topic-makers is, maar sommige mensen irriteren er zich nogal dood aan als er mensen maar een paar keer mee doen en dan niet meer reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Oké, no offence, maar dan moet je wel echt blijven reageren. Ik weet dat het aan de topic-makers is, maar sommige mensen irriteren er zich nogal dood aan als er mensen maar een paar keer mee doen en dan niet meer reageren.

    Geen probleem, daar zijn Dictionairy en ik het volledig mee eens


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil een jongen reserveren als dat kan ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Mannelijke leider
    Naam: Darryll Wade
    Leeftijd: (18-25) 25
    Uiterlijk (beschrijving + foto):


    Darryll Is een lange, flexibele en toch gespierde jongen van ongeveer 1.87 lang. Hij is redelijk gespierd, Niet te maar hij heeft wel een sixpack. Darryll heeft een licht getinte huid en donker gemilimeterd haar. op zijn rechterarm heeft hij een sleeve tattoo die doorloopt over een stukje van zijn borst
    Darryll heeft een hoekig, mannelijk gezicht. Hij heeft volle lippen en spierwitte rechte tanden. Vaak laat hij een klein beetje een snorretje of ringbaardje staan, die hij ook wel eens afscheert.

    Karakter: Darryll was altijd een jongen die vrij op zichzelf was en niks om andere gaf. Maar sinds zijn moeder overleden is en dus hij en zijn zusje wees zijn is hij juist erg zorgzaam geworden. Darryll is iemand bij wie je altijd terecht kunt met problemen, en dat laat hij ook duidelijk merken aan zijn crew. Hij kan soms wat agrresief over komen, maar dat is dan meer tegen vreemden. Darryll praat niet vaak over zijn eigen problemen en is wat dat betreft nog wat terug getrokken. Verder is hij heel dominant en heeft de karaktereigenschappen van een echte leider. Hij kan dan ook vrij streng zijn tijdens de trainingen. Des te meer kan je hem prive vertrouwen. Dansen is het belangrijkste voor hem en zet zich er ook 100% voor in.
    Extra: Daryll woont op zichzelf in een vrij ruime flat. Zijn zusje heeft een tijdje bij hem in gewoont toen zijn moeder overleed (zijn vader hebben ze nooit gekent) maar die woont inmiddels ook weer opzichzelf.
    Darryll werkt in een van de beroemdste discotheken van Miami. Zowel als Bartender en beveiliging. De ene week staat hij achter de bar en de week daarna loopt hij als beveiliger rond. Hij houd niet zo van eentonig werk.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:44 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]