• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:54 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Proestend kom ik naar boven en mijn haren waren nat en werden dus nu echt krullen. Ik keek hem met een pruillipje aan, maar verandert in een lieve glimlach. Ik hield zoveel van hem, niemand kon aan Kurt tippen. Ik zwom naar hem toe en sloeg mijn armen weer om hem heen. 'Wat ben jij toch af en toe ontdeugend' zeg ik fluisterend en ik plaats mijn lippen in zijn nek, waarnaar ik een zuigzoen geef. 'En dat is je verdiende loon' zeg ik lachend en wijzend naar zijn zuigzoen. Met mijn hand leg ik op zijn onderrug en de andere streelde zijn onderbuik. Heel eerlijk, ik kon hem gewoon niet weerstaan en kijk hem met pretoogjes aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    We kamen aan bij het park en ik glimlachte. Gelukkig, want ik had niet zoveel zin in de winkelcentrum. Misschien zou ik eens met Kurt gaan shoppen en kunnen we even bijpraten. We stapten uit en Finn neemt me gelijk mee naar een boom, waarnaar hij ging zitten en me op zijn schoot trekt. Hij zoende me meteen en streelde mijn haren. Zijn woorden, deden me blozen en kijk hem gelukkig aan. 'Ik hou ook van jou, Finn. Jij bent ook mijn ware liefde, Finn. Ik kan niet meer zonder je en ik wil je echt niet kwijt' zeg ik met tranen in mijn ogen. Ik wou hem echt niet kwijt, zeker aan Rachel niet. Ik nestel me weer diep in zijn armen en genoot van hem en de zon. ik hield echt van hem, ik zou alles doen om hem niet kwijt te raken, alleen Rachel zat me echt behoorlijk dwars.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 15:06 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Hiram

    'Jawel, je gaat het doen' zeg ik streng.
    Ik kijk haar aan, en sla mijn armen over elkaar..


    El Diablo.

    LUke
    Ik kijjk even nieuwsgierig rond terwijl en een glimlach om mijn mond blijft.
    "hebben jullie ooit in een bende willen zitten?" vraagt de jongen. Met een grijns schut ik "veel leuker dan noops in de prullebakken dumpen en slushee's gooien" grijns ik

    Rachel
    Ik begin weer te snikken en allerlei gedachtes gaan door me heen.
    Wat als hij mij zou vermoorden? Dan was ons kind ook dood.. Dan had ik Puck de dood ingejaagd letterlijk. Ik voelde het bloed uit mijn gezicht weg trekken. Ik kon dit niet, hoe graag ik ook wou dat hij gevangen zat.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 15:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiram

    'Als jij het niet doet, doe ik het' zeg ik.
    Ik kijk haar aan..

    Tyler

    'Dus dat is een ja?' vraagt Micheal.
    Ik kijk Luke aan, en grijns..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik snik weer "ik wil nog niet dood, ik kan puck dit niet maken. Hij heeft zich in elkaar laten trappen voor mij. Denk eens aan je kleindochter hoe zou die het overleven, niet dat kani k je vertellen" ik kijk hem smekend aan.

    Luke
    "Zeker" ik kijk Tyler terug aan met een grijns.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Die ander denkt er nog over na, neem ik aan' mompelt Micheal, en knikt naar Jayden. Ik knik maar. 'Okee, ik heb gehoord dat je Luke heet, ga maar naar de lobby, voor je bovenarm' zegt hij. 'En dan gaan we straks over op jullie taak.'

    Harim

    Ik zucht.
    'Wat jij wil' zeg ik..


    El Diablo.

    Luke
    Grijnzend zocht ik naar de lobby en vond het.
    Ik stelde mezelf voor aan de jongen en ging zitten op de stoel terwijl hij de spullen kalar maakte.

    Rachel
    "dankje, als ze geboren is wil ik het best doen " zeg ik zacht. en ga tegen hem aanzitten. Even was ik weer papa's kleine meid.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kijk naar Micheal.
    'Ga maar even kijken bij de nieuwe' zegt hij..
    Ik loop naar beneden, en grijnzend plof ik erbij neer...

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 15:33 ]


    El Diablo.

    Luke
    De jongen laat me het plaatje en tekst zien die hij gaat tatoeëren en ik grijns "gaaf" zei ik alleen. Ik wou al redelijk lang een tatoo maar ik had in het begin het geld er neit voor. "tyler" begroet ik hem en kijk toe hoe de man begnit. Als hij klaari s begin ik weer te grijnzen

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 15:34 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Ze zetten het bendeteken wel snel' lach ik.
    'Kom op, het is tijd voor je eerste taak' grijns ik..


    El Diablo.

    luke
    Ik grinnik "let's go" lachend loop ik met hem mee terug naar Micheal.
    "kom maar op met die taak" zeg ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik plof neer en kijk Micheal aan.
    'Ik neem aan dat jij auto kan rijden' zegt hij tegen Luke..


    El Diablo.

    Luke
    Ik knik en ga ook zitten.
    "jep" mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Mooi, aangezien Tyler perfect weet hoe je iemand ontvoert zonder teveel moeite' grijnst Micheal.
    Ik grijns breed, ontvoeren dus hé?


    El Diablo.

    Luke
    Ik grijns "wie is de gelukkige... of mag ik dat niet vragen?" ik kijk Micheal aan. Ik wist niet of ze hier reagels hadden maar het leek me duidelijk dat hij de leider was.

    Rachel

    "het spijt me pap, maar ik kan het niet, ik had vanochtend voorweeën en ik wil haar niet verliezen" zeg ik zacht terwijl ik figuurtjes maak op zijn arm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan