• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William 50K
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Psychotic (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:48 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn verhaal is een mengeling tussen Merlin en mijn fantasie ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hmm, mijn verhaal is volgens mij redelijk origineel, maar de verhaallijn is niet echt geweldig xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Austen schreef:
    (...)
    Originaliteit is ook niet alles! Hoe je het uitwerkt kan een verhaal ook helemaal anders maken. [:


    Daar heb je een punt. (:

    Emrys schreef:
    Je verhaal klinkt inderdaad een beetje als the Darkest Powers en ergens doet het me ook denken aan Winx maar het klinkt wel heel leuk. Ga je hem ook op Q zetten?


    Als het helemaal af is. Er is nog veel werk aan. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn boek is een combinatie van LotR (en dan vooral het landschap en de grote van de wereld) en nog een paar boeken andere fantasy boeken.
    Maar de verhalenlijn is best standaard, een jongen verslaat een boze tovenaar, wereld is uit zijn ban bevrijdt, iedereen blij. Ik denk dat het vooral gaat om hoe je het verhaal uitschrijft of het origineel is of niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben er weer. 8D


    Your make-up is terrible

    Hi Nikki :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wie doet er allemaal mee om 8 uur?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik!


    Your make-up is terrible

    Oké dan doe ik ook mee ;D

    Waar gaan jullie verhalen trouwens precies over?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Uh, tweede wereldoorlog. Een vrachtschip die vanuit Engelang vertrekt richting Frankrijk, na D-Day. Maar daar komt hij nooit aan.


    Your make-up is terrible

    De mijne over een ingewikkelde zomerliefde tijdens de 2e wereldoorlog (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik doe ook mee. [: Mijn verhaal gaat over een meisje bij wie een dodelijke hersentumor ontdekt wordt en dan verder moet leven met de gevolgen, chemo- en radiotherapie. Alles om toch maar dat kleine beetje langer te leven, terwijl ze weten dat ze maar max. twee jaar heeft.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:33 ]


    comfort in c h a o s

    Ik ben te lui om het allemaal uit te lachen dus ik dump hier gewoon de inleiding:

    Het zijn zware tijden voor de bewoners in Austin. Morgoth heeft de heerschappij overgenomen en hij houdt zijn zwarte hand boven de hoofden van de duizenden inwoners. Maar toch, ergens in een klein dorpje is er een lichtpunt. Een jongen uit een eeuwenoude legende. Jaren verborgen in het duister en na jaren terug gevonden. Kan hij deze legende waarmaken? Zal hij het land verlossen uit de duistere heerschappij?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jullie verhalen klinken allemaal zo serieus.
    Mijne gaat over een tweeling die magie bezit maar dan allebei zeg maar perfect de helft. De ene kan vuur beheersen en de andere water en de ene is aanvallend en de ander beschermend. En dan moeten ze door het grote boze land een heks gaan vinden omdat die alle kinderen heeft ontvoerd.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb me eindelijk ook ingeschreven voor NaNo, maar ik weet nu al dat ik de 50K niet ga halen omdat ik veel moet leren voor mijn examens. Dus ik doe voor de lol mee :)
    Mijn verhaal (Dat van Frodo en mij) gaat over de 37ste Hongerspelen, niet echt origineel ik weet het maar de achtergrond van mijn hoofdpersonage enzo is wel origineel..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn