• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William 50K
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Psychotic (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:48 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Weer 2 pagina's doorgelezen en verbeterd/herschreven. 306 woorden toegevoegd.
    Nog 26 pagina's te gaan. -zucht-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frodo schreef:
    Dat weet ik dus niet! ;D
    Heeft niemand tips?

    Frodo als je seks-tips wilt moet je gewoon mijn 18+ storie doorlezen, die hebben bijna alleen maar seks (cat)
    Link


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Frodo als je seks-tips wilt moet je gewoon mijn 18+ storie doorlezen, die hebben bijna alleen maar seks (cat)
    Link


    Haha, dat is misschien wel beter dan dat van mij ja ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bambam.


    Your make-up is terrible

    Moet je het verschil eens lezen tussen deze twee stukken.

    Hoe het eerst was:

    Túrin en Elrohir liepen verder in de stad. Ze werden vaak nagekeken Ze liepen al een hele tijd toen ze zin kregen in iets lekkers. “Hmm, ruik jij dat ook?” vroeg Elrohir aan Túrin. “Ja, het ruikt naar pinda’s” antwoord Túrin, terwijl hij keek waar die geur vandaan komt. Ze liepen beide naar het kraampje en kopen beide een zak vol. “Hmm, dit is echt lekker” zei Túrin met volle mond terwijl hij naar Elrohir keek. Daardoor zag Túrin het meisje niet dat voor hem liep. Hij liep tegen het meisje aan en het meisje viel op de grond. “Oh, sorry”, zei Túrin terwijl hij het meisje omhoog hielp, “Ik had je niet gezien.” “Maakt niet uit”, zei het meisje met een zachte stem. Túrin keek haar aan. Ze was zo rond de zestien misschien een maan ouder dan Túrin. “Ik ben Lúthien Dermana”, zei Lúthien terwijl ze haar kleren afklopte en Túrin daarna een hand gaf, “En hoe heet jij?” “Ik ben Túrin Szande”, zei Túrin terwijl hij haar aankeek en haar hand schudde, “Het spijt me.” Túrin voelde een vlaag van liefde en geborgenheid voor Lúthien. “Maakt niet uit, echt niet”, zei Lúthien. “Waar gaan jullie trouwens naar toe?” vroeg ze. “Wij zijn op weg naar Ilorios, om les te krijgen van Dmitri” zei Elrohir. “Dmitri, de beste tovenaar die er is?” vroeg Lúthien verbaast. Elrohir knikt. “Mag ik misschien mee?”, vroeg Lúthien hoopvol, “Ik ben een goede jager en kan jullie helpen bij jullie reis.” Túrin en Elrohir overlegden even en knikken toen van ja. Extra hulp was mooi meegenomen.

    Hoe het nu is:
    Túrin en Elrohir liepen rustig verder door de stad. Na een tijdje begonnen ze toch een lichte trek te krijgen. “Hmm, ruik jij dat ook?” vroeg Elrohir aan Túrin. “Ja, het ruikt naar pinda’s” antwoordde Túrin, terwijl hij keek waar die geur vandaan komt. Ze liepen beide naar het kraampje en kochten beide een zak vol. “Hmm, dit is echt lekker” zei Túrin met volle mond terwijl hij naar Elrohir keek. Doordat hij niet naar de weg keek zag hij het meisje dat voor hem liep niet en voor hij het weet ligt ze op de grond. Túrin bukt voor haar en steekt zijn hand uit. “Het spijt me, ik had u niet gezien.” Verontschuldigd hij zich beleefd. “Het maakt niet uit. Ik kan wel een stootje hebben.” Zei het meisje met een zachte, heldere stem. Ze was rond de zestien misschien een maan ouder dan Túrin met lange blonde haren en licht blauwe ogen. Ze deden hem denken aan het beekje achter zijn huis, zo helder waren ze. “Ik ben Lúthien Dermana”, zei ze terwijl Túrin haar omhoog trok. Toen ze weer stond klopte ze rustig haar kleren af. “En met wie heb ik het genoegen?” vroeg ze toen met een glimlach. Túrin boog voor haar, zoals het het hoort als je je voorstelde. “Ik ben Túrin Szande en ik ben op reis met mijn vriend Elrohir en de tovenaar Dmitri.” Haar gezichtsuitdrukking veranderd meteen. “Waar gaan jullie heen dan?” vroeg ze. “Wij zijn op weg naar Ilorios, om les te krijgen van Dmitri” legde Elrohir uit. “Zou ik misschien met jullie meemogen.” vroeg Lúthien hoopvol, “Ik ben een goede jager en ik zou jullie kunnen helpen tijdens jullie reis.” Túrin en Elrohir overlegden even, maar schudden toen hun hoofd. “Waarom zou je met ons meewillen?” vroeg Túrin, “Dit is nou niet echt een reis voor een meisje.” Lúthien worp hem een dodelijke blik toe. Túrin keek Elrohir aan en zuchtte toen. “Goed, je kunt met ons mee, maar Dmitri beslist uiteindelijk.”


    Ik vind dat er echt veel verschil tussen zit.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is echt veel beter. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Het is echt veel beter. (:

    Dat vond ik dus ook, dat andere is zo kinderlijk. Alsof het zomaar even gebeurd. Vet onlogisch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat vond ik dus ook, dat andere is zo kinderlijk. Alsof het zomaar even gebeurd. Vet onlogisch.


    Ja precies, geen diepgang. Echt het begin van je schrijverscarrière ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ja precies, geen diepgang. Echt het begin van je schrijverscarrière ;D

    Uhu, maar ja hiermee ben ik dan ook al lang bezig en heb ondertussen nog stories geschreven dus word het beter xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uhu, maar ja hiermee ben ik dan ook al lang bezig en heb ondertussen nog stories geschreven dus word het beter xd


    Precies. Practise, practise, practise. Dan krijg je gevoel voor taal (en grammatica, ook heel belangrijk!) en gaat verhalen vertellen steeds makkelijker. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Haha, bedankt allemaal voor de sites :'D ik ga me er eens in verdiepen voor ik begin met schrijven.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Haha, bedankt allemaal voor de sites :'D ik ga me er eens in verdiepen voor ik begin met schrijven.

    Have fun.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frodo schreef:
    Haha, bedankt allemaal voor de sites :'D ik ga me er eens in verdiepen voor ik begin met schrijven.


    You're welcome (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik schrijf me officieel uit.
    Er is vandaag (en gisterenavond) zoveel gebeurd dat ik nu woest en verdrietig ben en niet kan stoppen met huilen. Ik ga erover zwijgen -wil geen zoveelste Q-drama- maar ik ben het nu gewoon beu. Ik kan jullie de reden niet vertellen, anders krijg ik een ban. Tot ziens.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.