• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fertilis
    Feline stelde voor om terug naar de anderen te gaan.Ik knikte."is goed oh en Feline.Ik vind jou de sexieste persoon op de hele wereld."zei ik lachend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'gekkie, dat ben jij toch' glimlachte ik 'of Voldie...., nee jij' zei ik 'of toch..... nee, toch jij'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [meetje late rea XD :P]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Ik lachde om haar reactie."Het is een gelijkstand dus?"vroeg ik lachend.En zag de tent in zicht komen"wie is die jongen daar?"vroeg ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (i.m tha queen of late rea's)

    Feline

    ' ik weet het niet...'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Feline zei dat ze het ook niet wist."hmmm"zei ik "dat pluizen we later wel uit"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik werd wakker (want ik had ineens geslapen) en keek om me heen. Ik voelde me weer helemaal fit, en aan het gekletter te horen regende het. Ik hou van regen. Ik liep naar buiten en maakte een soort paraplu met mijn waterkrachten. Regen was leuk. Nat worden dus niet. Ik liep naar het groepje wat buiten stond, en zag een nieuwe jongen. Vreemd genoeg zat hij in de grond. Ik glimlachte. Kaylee. Aangezien hij verder niet werd aangevallen, besloot ik hem te vertrouwen. 'Hoi. Ik ben Melody. En hoe heet jij? En wil je daar misschien ook uit?' vroeg ik geamuseerd. Het klonk kinderlijk, maar ik vond het wel even een goed moment.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mikayla

    toen ik weer opkeek om op Ardens vraag te antwoorden was hij weg, ik zag wel voetstappen maar ik ging ze niet volgen. daarna keek ik of er ook anderen bij waren gekomen. ik zag Melody met een soort windparaplu. van de andere kant kwamen Feline en Fertilis.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [heypop :D tis saai zonder jou :(]
    Melody
    Aangezien de jongen niet reageerde, keek ik weer om me heen. Er was ook een nieuw meisje (ik had mikayla nog niet ontmoet D: ) 'Hey, wil je ook een paraplu?' vroeg ik glimlachend. 'En wil iemand anders ook nog een paraplu?'

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {hey skot, ik mis jou ook.}

    Melody vroeg aan mij of ik ook een paraplu wilde. ik antwoordde: 'jawel, ik heet trouwens Mikayla want ik heb je alleen nog maar zien slapen'


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Matheo
    Melody was de tent uitgegaan,dus besloot ik haar achterna te gaan.Het regende en er stond een groepje buiten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mikayla

    nadat Melody naar buiten was gekomen en vroeg wie een paraplu wou kwam Matheo naar buiten.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Kaylee McCarty

    'Paraplu? VLIEGEN!' gilde ik blij en ik pakte de paraplu af. Er stond harde wind en ik hield me goed vast. Opeens werd ik over de vloer gesleurd. 'DIT BEDOEL IK DUS NIET!' gilde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Melody
    Ik gaf Mikayla een "paraplu" en zag dat Matheo naar buiten was gekomen. Ik gaf hem ook meteen een paraplu met een kusje erbij. 'Hoi.' zei ik giechelend. Ik was best melig geloof ik. Ik had geen zin om op antwoord van de rest te wachten dus ik gaf meteen iedereen een paraplu. Ik glimlachte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ik moet gaan!


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet