• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik draai me naar hem om. 'Nou, als het je iets boeit. Ik danste slechter ja. Ik danste niet op mijn best,' zeg ik kwaad. Ik raak weer vermoeid. En ik ga liggen op de tafel. Dan komen er twee mannen binnen. 'Je hebt haar rustig gekregen,' zegt een man. Een beetje verbaasd. 'Daar zal de baas blij mee zijn. Goed werk.' en de mannen lopen naar me toe. Ik vind ze eng, maar laat niets merken. Ik kijk ze met een vuile blik aan. 'Ah, ze kan nog wel vuil kijken,' zegt de een grijnzend. Hij pakt me bij mijn arm en trekt me overeind, maar ik sla zijn hand weg. Hij moet me niet gaan aanraken. 'Ze stribbelt toch nog een beetje tegen,' zegt die dan. 'Heb jij nog iets om haar rustig te houden? En ik heb het niet over naalden,' zegt hij tegen de man die al de hele tijd bij me is, die me pijn heeft gedaan, veel pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik word overeind getrokken en kijk even toe. 'Oke, is goed.' mompel ik dan. Ik heb afleiding nodig. We komen aan bij de hiphopzaal. Ik loop naar de stereo en zet gelijk de muziek aan. 'Kan je al iets van hiphop?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Nee, maar het licht niet ver van streetdance, toch? Maar doe me maar wat voor.' zeg ik dan met een glimlach en ga op de grond zitten en wacht tot sam begint.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Ik wou dat jij me kon helpen" Glimlach ik. "Jij bent namelijk de enige die het mag" Ik sla mijn armen opnieuw om haar heen en denk dan even na. Na een vredige stilte vraag ik me ineens af of er wel douches zijn hier en hoe de rest van de groep is. En natuurlijk hoe erg zij toegetakeld zijn. "Zijn er hier douches?" Mompel ik zacht. De rest kan ik onder de douche nog vragen. "Hoe erg mijn rug er ook uit ziet, een beetje water erover helpt vast"

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:55 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik knik, en gooi even mijn spieren los. Ik wil geen blessure. En dan luister ik even naar het ritme, en ik begin te dansen. Ik doe het moeilijkste wat ik ken, zodat het alleen maar kan meevallen voor haar. Dan stop ik en kijk haar aan. Dan zeg ik: 'Kom erbij staan.' en zodra ze staat doe ik een simpele pas voor, 'Kijken of je me na kan doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Je moet het haar gewoon vragen" Zeg ik. "En ze doet het" Daarbij kijk ik haar veelbetekenend/dwingend aan, maar wel met mijn verplicht emotieloze gezicht.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora nestelde zich tegen Julio aan toen hij zijn armen om haar heen sloeg, echter keek ze hem aan waarna ze knikte. "Ja, die zijn er." Eleadora liet haar hand weer in die van Julio glijden en een klein glimlachje speelde op haar lippen. "Kom maar mee." Eleadora begon hem mee te trekken, waarna ze de ballroom deur achter zich dicht klemden en Julio mee nam richting de douches. "Hier is het"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Ik doe het pasje na en het lukt wel redelijk, alleen niet zo goed en strak als sam. 'Doe ik het een beetje goed zo?' Vraag ik dan verlegen. Ja, als het om dansen ging werd ik altijd plotseling onzeker of verlegen, heel raar, ik weet het.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Je moet het haar gewoon vragen,' zegt hij. 'En ze doet het.' ik zie hem naar me kijken met een blik die veel zegt. De mannen vragen het, volgens mij houden ze een lach in, maar ze vragen het. Ik loop mee en kijk niet meer om naar de man. Ik moet me zo erg inhouden om ze niet te gaan slaan. En dan brengen ze me terug naar de slaapzaal. Ze geven me nog een duw, hier kan ik zo slecht tegen. En 1 van die mannen krijgt een trap op zijn tenen. Ik loop door en de mannen druipen wonder boven wonder. Ik laat me heel vermoeid op bed vallen, en ik tril weer. De pijn, vermoeidheid, de naalden. Het is me teveel geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Tamtamtamtam" Mompel ik. "Ga jij ook douchen?"

    [Zo ff met mijn nichtje op de xbox. Reageer laat!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte zachtjes om Julio zijn gemompel, waarna ze het licht van de badkamer aan deed en zich omdraaiden. "Nou...dat zou wel fijn zijn ja" ze grinnikte zachtjes en ging op haar tenen staan waarna ze een kus op zijn neus drukten, en haar t-shirt uittrok.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [sam is aan de beurt! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben ik van die man af?]

    Julio Martinéz
    "Dan douche jij toch ook" Mompel ik, waarna ik mijn shirt ook uittrek - een actie die gepaard gaat met een ingehouden pijnkreetje. "Die mannen zijn wel goed in blauwe plekken en kneuzingen" Mompel ik. Dan trek ik de rest van mijn kleren ook weer uit - Eleadora heeft me tóch al naakt gezien. "Wat wil je?" Glimlach ik bewust naar haar.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ze vraagt of ze het goed doet, ze deed het wel redelijk na. 'Je moet zelf weten of het goed vóélt. Daar gaat het vooral om. En het is een goede eerste poging.' ik doe het pasje nog een keer en gooi er daarna nog een pas achteraan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jup. Dat ben je :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.