• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Ze knikte langzaam. "Ja, het helpt. Maar voornamelijk ook omdat ik hier ben met jou." Eleadora sloot haar ogen even terwijl haar hoofd nogsteeds plaats had op zijn borstkast. Rustig ademde ze in en uit terwijl ze genoot van de warme druppels die over haar lichaam gleden. Zachtjes trok ze haar hoofd terug waarna ze een zacht kusje op zijn lippen drukten. Zachtjes plaatsten ze haar hand op zijn wang waarna ze deze zachtjes streelde met haar duim en haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten. "Te amo, Julio." Fluisterde ze zachtjes en misschien hier en daar een kleine zwoele ondertoon.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Gaat Naomi nog reageren? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Te amo también" Fluister ik. "Por supuesto te amo demasiado" De woorden glijden over mijn lippen zoals bij iemand die zacht voor zich uit zingt. Maar Eleadora kan ze horen. Ze staat zo dicht bij me.. Zelfs het geluid van de douche maakt niet dat de woorden onhoorbaar zijn, voor haar tenminste. Ik kon echt niet zonder Eleadora en het gevoel wat ik heb, nu ik pas echt weet hoeveel ze voor me betekent, is zo sterk, zo vers.. Ik leg mijn hand zacht op haar rug en begin te frunniken in de natte puntjes van haar haren. "Te he echado tanto.." Murmel ik. En ik meen het. Vroeger hadden we de kans niet eens zo vaak samen te zijn, vroeger wist ik nog niet dat douchen zo geweldig kon zijn.. Maar nu weet ik het wel, en ik ben er blij mee.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik vang leslie nog net optijd en leg haar rustig op de grond. 'Sam help je me even, we moeten haar naar de kamer brengen, ze heeft rust nodig.'zeg ik dan dringend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik schrik als Leslie in elkaar zakt, en gelukkig vangt Naomi haar op. Ze legt Leslie op de grond. Die is volgens mij niet meer bij bewustzijn. Snel ga ik Naomi helpen. 'Ik til haar wel,' zeg ik dan. Ik til Leslie op en zeg: 'Les, kan je me horen?' maar ze reageert niet. Ik til haar richting de slaapzaal en leg haar dan neer op haar bed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik hou de deuren open voor Sam en Leslie en loop snel naar de kamer, al snel zijn we er en loop dan naar Leslies'bed toe, waar Sam haar op neer legt en ik kijk bezord naar haar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    We kijken beide bezorgd naar haar. 'Ik zie geen verwondingen,' merk ik dan op. Ik vraag me af wat ze met haar gedaan hebben. Af en toe zie ik haar trillen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Fack zeg, ik heb honger :ccccccc

    Ik ga koekje eten :'D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein geluidje ontsnapt aan Eleadora haar lippen als Julio deze woorden fluisterd. "Ik laat je nooit meer gaan" fluisterden ze in zijn oor waarna ze wat enkele kusjes in zijn nek planten richting zijn borst, maar uiteindelijk haar hoofd weer terug plaatsten.Eleadora sloot haar ogen en genoot van de warme stralen die haar lijf verwenden en van het zachte getik van de druppels. Ze kon zich geen leven zonder hem voorstellen, zoveel hield ze van hem.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Met een gelukkige glimlach om mijn lippen laat ik mijn hoofd ook op die van Eleadora rusten. "Kom maar op. Ik ben je gevangene" Fluister ik, weer zo hard dat alleen zij het kan horen. Daarna is het stil, op het vredige getik van de druppels na en onze zachte ademhalingen na. Wat me weer aan het denken zet. Hoe is de rest van de groep hier? Hoe gingen haar wedstrijden? Heeft Eleadora hier al vrienden? Hoe reageren ze als ze ineens zien dat er een nieuwe jongen is, maar hij ook nog eens Eleadoras vriendje blijkt te zijn? Gedragen we ons als een stelletje bij de groep in de buurt? Hebben de mannen al ergere straffen uitgedeeld, en waarvoor? Zijn er nog andere Ballroom-dansers? Is er al een les gegeven? Hoe ging dat? Hoe denkt Eleadora over de ontvoering? Hoe was haar leven eigenlijk PRECIES hiervoor? De vragen schieten door mijn hoofd, maar tegelijkertijd lijkt het totaal hrt verkeerde moment om ze te stellen.. alleen vrees ik dat het wel moet als ik antwoord wil hebben voor we naar de groep gaan. Tenzij er hier nog ergens anders privacy is.. Weer een vraag.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte zachtjes waarna ze hem aankeek en haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten en zachtjes met haar tong over zijn onderlip likten waarna ze een zoen op zijn lippen planten. Zachtjes wreef ze door zijn haar, schouders en borstkast, waarna ze weer omhoog wreef, en haar lippen van de zijne haalden. Eleadora bukte om vervolgens een flesje met zeep uit de hoek van de douch te pakken, waarna ze wat zeep op haar handen nam en de douch zich al snel mengden met een heerlijke geur. Echter wist Eleadora dat ze zijn rug niet kon in zepen, dus liet ze haar handen over zijn boven lijf glijden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Toe maar. Ze geven ons ook al zeep" Mompel ik sarcastisch. De geur van de zeep, gecombineerd met het getik, heeft ergens een heel rustgevende werking, maar de aanrakingen van Eleadora zijn een ander verhaal. Toch laat ik haar rustig doen, blij dat ze mijn rug nu overslaat, wetende dat ik dat straks waarschijnlijk ook bij haar kan. En anders maar niet. Ze mag me aanraken, natuurlijk mag ze dat. En als ik straks haar haren was kan ik al mijn vragen stellen. Een kort, maar heerlijk vooruitzicht, maar dit moment is ook niet verkeerd.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte zachtjes terwijl ze Julio in zeepten. "Wees blij dat ze ons al zeep geven" Ze keek hem even aan terwijl een klein glimlachje op haar lippen speelden. Eleadora gaf kleine masseerende kneepjes in Julio zijn schouders terwijl ze een kus op zijn mond drukten. Ze liet haar handen afdwalen naar beneden en gleed met haar vingertoppen over zijn buik, waarna ze het niet kon laten om even plagend met haar vingertoppen langs de binnen kant van zijn been te gaan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Mijn ogen volgen de afwisselende uitdrukkingen op Eleadoras gezicht terwijl mijn lichaam haar aanrakingen volgt. Dus als ze zacht langs de binnenkant van mijn been streelt om me daar in te zepen en ik haar plagerige uitdrukking erbij zie, grinnik ik zacht. "Nog niet genoeg gehad?" De manier waarop ik het zeg moet duidelijk maken dat ik het helemaal niet erg vind dat ze dit doet - een beetje plagerig, speels, omdat je dit natuurlijk ook kan opvatten als een 'hou op' achtig idee, en dat bedoel ik natuurlijk niet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Goeeeeedemorgen zonder zorgen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.