• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Amen]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kan hoe dan ook niet in slaap vallen. Ik ben hongerig, en eerlijk gezegd ook bang. Maar dat laat ik niet merken. Ik sleep mezelf overeind. Ik wil eten. Dus op goed geluk ga ik rondstrompelen. Op een gegeven moment kom ik langs de danszalen. En ik kijk verbaasd op als ik muziek hoor. Ik loop erheen en kijk even vluchtig. Dan zie ik Jason en Naomi. Ik loop, of eigenlijk strompel naar binnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik doe het pasje weer na en begin het gevoel al te krijgen en begin het ook leuk te vinden. 'Oja, nog over net, je solo, je bent echt goed.' zeg ik dan lachend tegen hem. 'En dit is best wel leuk weetje, anders dan streetdance, maar leuk.'zeg ik met nog steeds een glimlach op mijn gezicht.

    [Sorry dat het zo lang duurde.... En zullen we doen dat Sam en Naomi Leslie eerst nog niet zien?]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja is goed (: ik zalzo reageren]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik glimlach als ze me een compliment geeft. 'Dankje, ik vind dansen leuk om te doen, maar het is niet alles voor me in het leven,' geef ik zuchtend toe. Naomi gaar het pasje al beter doen. 'Goed zo!' zeg i enthousiast. 'Probeer dit eens, ze ik dan. En ik doe een andere pas voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik lach en doe het pasje na, wat eerst niet goed lukt, maar naar een paar keer gaat het dan toch goed. 'Je moet wat vaker lachen, ik zie je liever zo' zeg ik dan als ik hem zie lachen, want normaal kijkt hij altijd serieus of nors, en zie ik hem bijna nooit lachen en ik zie hem veel liever zo.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik moet lachen om haar opmerking. 'Ik denk gewoon vaak na,' zeg ik als antwoord. Ik neem nog een paar dans pasjes met haar door. Dit leidt me af van mijn gedachten aan Leslie, en of het goed met haar komt. Ik doe een nieuwe pas voor, en in de draai ervan zie ik opeens iemand staan. Ik stop in de draai en sta stil. 'Leslie?' zeg ik ongelovig. 'Je bent terug!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Alweer grinnikte Eleadora om Julio zijn gemompel, terwijl ook zij de rest van haar kleren uittrok. Maar ze wist echter wel dat hij gelijk had, waarna ze even een kleine worp op haar eigen blauwe plekken wierp. Eleadora bond haar lange bruine haar in een knot op haar hoofd met het elastiekje, terwijl er aan de zijkant sierlijk wat plukjes los hingen. Ze plaatsten haar armen in zijn nek en kwam dicht tegen hem aanstaan. "Met jou samen douchen" fluisterde ze waarna ze een kus op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Ik lach en het doet me goed te zien dat hij eindelijk even plezier heeft. dan zie ik hem stil staan. 'Leslie?' hoor ik hem dan ongelovig vragen en draai me dan ook om en zie dan ook leslie staan. Ik loop snel naar haar toe. 'Hoe gaat het met je?' Vraag ik dan bezorgd. Ze ziet er niet goed uit, maar ik zie nergens bloed of iets als teken dat ze wonden heeft.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik ben vermoeid en heb pijn, en dat zal vast en zeker ook wel te zien zijn. Naomi vraagt hoe het gaat. 'Het kan niet beter,' zeg ik met een kleine glimlach.' maar het gaat echt niet goed. Er gaat weer een trilling door me heen. Dat heb ik sinds de vele stroom die door me heen is gegaan. 'Wees alsjeblieft blij dat ik de straf heb genomen.' en ik tril weer. Sam loopt ook onze kant op, maar hij blijft aarzelend toekijken. Ik voel me trillen op mijn benen. 'Jullie waren bezig met dansen,' zeg ik met een kleine glimlach. En dan zak ik door mijn benen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben even weg, ik ga een film kijken, doei! X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Whaa, spannend! Ow, nu heeft mijn mannetje spijt van zijn actie o_0]

    Julio Martinéz
    Na een kleine glimlach zoen ik haar terug en glijd met mijn handen naar haar middel, net boven de plek waar de blauwe plekken beginnen. Ik loop langzaam achteruit een douchehokje in, waarna ik mijn armen strek en het deurtje sluit zonder de kus te verbreken. Niemand hoeft ons zo te zien. Niemand weet überhaupt dat ik hier ben. Maar daar maak ik me niet druk om. Ik draai ons weer om zodat ik de kraan aan kan zetten en ga dan -met Eleadora dicht tegen me aan- onder de warme stralen staan, waarna ik de kus verbreek en geniet van de rust die de douche met zich meebrengt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een rode blos sierden Eleadora haar wangen tijdens de zoen. Ze hield van Julio, meer dan dat ze vroeger had gedaan, het was niet te omschrijven. De warme stralen gleden over haar lichaam terwijl Eleadora met haar hoofd tegen zijn borstkast aanleunden en vervolgens het elastiekje uit haar haren haalden waarna ze deze even schudden en haar hoofd weer terug plaatsten. "Helpt het? Die stralen?" Eleadora drukten een kusje op zijn borst terwijl ze met het topje van haar vinger over zijn gespierden arm gleed.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Jaaaaa onwijs spannend :Y) ach, ik houd van drama :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Een lichte rilling trekt door me heen als Eleadora gewoon een heel onschuldig lijntje op mijn arm tekent, en ik weet dat het de goede keuze was om haar terug te nemen. Mijn ouders krijgen ons echt niet uit elkaar, daar geloof ik Eleadora ook in, want mijn ouders zouden dat gewoon proberen. Brieven wegnemen. Me in de gaten laten houden, of ik wel 'keurig' ben. Ach, ze kunnen de pot op. Ze hebben niks meer met mijn leven te maken - ik ga voor dans, ook al is dat dan.. hier. Hier en met Eleadora. Nu hoort daar ook bij. Eleadora tegen me aan, die van me houdt, Eleadora die vraagt of de warme stralen helpen. De warme stralen die niet echt tegen de blauwe plekken helpen, maar wel tegen de kleine wondjes die ze achtergelaten hebben toen ze me sloegen.. ofzo. "Ja.. Ik vraag me af wat ze eigenlijk met me gedaan hebben. Bij jou? Helpt het bij jou?"


    Stop acting normal. It gets bored.