• wn town th young ones are going, Down town the young ones are growing. 164


    Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy, Roos, Nena, Gabriëla en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies but when you eat them we eat you ^.^

    Sarah – CarrotKing - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner, Rusher en Tribute
    Melissa - Vollmer - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - DaniiQue - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFANMILY
    Marthe -Stornoway - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender, Starkische Muts, Tribute, Demigod en Potterhead
    Nele - Starkisch - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts, HoN vamp, blub1
    Naomi - donteatmebro - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Nena - Jeremiah - is 15 en wordt 16 op 5 oktober. Belg Blub2
    Lisette - Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Lizse - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Lieksel - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Nikki - Panini - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner, Tribute en Grammarnazi
    Mara - Cameras - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Sofie - Mysteria - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts, Rusher, The Passionate Lover, Earthbender en Potterhead
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jette - CatEyes - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan en Avada Kedavra-er.
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly - Peverell - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabella - Realm - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - ImAwesome - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - Lilia - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander
    Gabriëla - FINNHARRIES - is 15 en wordt 16 op 29 december, Nederlander, Directioner, Rusher, Tribute en Ajacied
    Lizzy - AdorePayne - is 16 en wordt 17 op 7 Oktober, Nederlander, Directioner

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.


    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 09/08-18/08.
    Lisette: 21/07-10/08.
    Nikki: 02/09-03/09.
    Nena: 31/07 - 17/08
    Nele: 22/08-26/08.
    Isabella: 18/07-14/08.
    Danique: 11/08 - 31/08.
    Anne: 27/07 - 11/08.
    Rani: 21/08 - 28/08.
    Gabriëla: 03/08 - ?.

    • Topic Nummer 165 is geclaimd door Sarah maar Lieke mag hem hebben

    De rest vind je HIER.

    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    - Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    - Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    - Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    Forever Alone-Club:
    - Jette
    - Sarah
    - Marthe
    - Joëlla
    - Gabriëla
    - Kimberly
    - Nikki
    - Lieke
    - Anne
    - Mara
    Who wants to join?

    Pervert-Club
    - Sarah
    - Melissa
    - Lieke
    - Lisanne
    - Jette
    - Sofie
    - Mara

    The Game
    1.
    Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' oid te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.

    Les bébés de Sarah.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.
    Op tinychat vind je ons hier.

    De twitter van het topic.



    BELANGRIJK: Wij awesome personen hebben een twitteraccount. Onze awesomeness heeft al meer dan 150 topics gevuld! We gaan voor het dubbele! Wij zijn het awesomest van allemaal!

    Opgelet mensen!
    - Nikki heeft GALAXYNAGELS.
    - Die van Marthe zijn ORANJE.
    - Sofie heeft last van een ziekte die ook wel verliefdheid wordt genoemd en daardoor irritante posts over een één of andere gozer (Thomas) kan plaatsen ^^
    - Lisanne is dood

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:13 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Vollmer schreef:
    (...)

    Jij vergist je heel erg in hen. Vraag maar aan Sarita, die weet er zowat alles over.

    Ik wil niet heel veel zeggen, maar dat vind ik wel héél erg bevooroordeeld. En als je zo door gaat, kan ik best begrijpen dat ze jou niet aardig vinden. (Nee, dit doe ik niet om een wit voetje te halen bij de crew, maar als vriendin om jou te waarschuwen. Wat ik eerder zei over kinderachtig, ben jij nu hetzelfde aan het doen.)
    Ja, ik ben nu even erg eerlijk om het moment, omdat ik dat eerder niet was, waar ik het misschien wel had moeten zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Topic 163 gelezen! Nog 9 pagina's te gaan.
    @Sofie, ik ga eerst de rest lezen en antwoord dan wel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    Topic 163 gelezen! Nog 9 pagina's te gaan.
    @Sofie, ik ga eerst de rest lezen en antwoord dan wel.

    Is goed. Ik snap trouwens wel waarom je pissig bent, hoor. Ik vind het ook erg jammer, voor jou en Lisanne.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga nu slapen.
    Als ik nog meer dingen moet noemen die volgens mij niet kloppen, laat dat dan even weten in een pb ofzo, want dan doe ik dat morgen na mijn werk.
    Welterusten.x


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Vollmer schreef:
    (...)

    Ga ik ook niet doen hoor. Als ze onze vriendschap niet aanvaarden, is dat hun probleem.

    Oké, ik ga ook weer even iets zeggen, en dan verdwijn ik.
    Ik hoop dat je begrijpt dat de reden waarom je gediskwalificeerd bent, duidelijk is. Jij hebt voor de rest niets misdaan, ik denk dat je de rest vooral aan je vriendin te danken hebt. En ik wil je gewoon één advies geven, en ik weet dat je het waarschijnlijk in de wind gaat slaan, maar ik doe het toch: Ik zou me voor de rest hierbuiten houden als ik jou was, voor zover dat kan. Gewoon om verdere problemen te voorkomen. Ik begrijp dat je gefrustreerd en geïrriteerd bent, maar ik hoop dat je luistert naar mijn advies, ookal zou ik je wel begrijpen moest je dat niet doen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:29 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Luister Melissa, ik gunde het je écht serieus dat je door was naar de tweede ronde. Maar hopelijk snap je ook, dat je als bèta bepaalde zaken geheim moet houden.
    Het is prima als je dat bespreekt met gewone vriendinnen - die niet van Quizlet zijn - heus, maar niet op een openbaar forum.
    Sommige zaken moet je geheim kunnen houden. Als je gewoon tot MSN je had beperkt, was er niets aan de hand geweest.

    Maar door hele teksten te posten uit de bèta teksten en uitgebreid op het forum van alles bespreken en overleggen, dat gaat te ver.
    Ik ben nu erg mild op het moment en als iedereen morgen weer wat afgekoeld is, kunnen we wel weer verder praten over het verdere verloop. Goed?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:35 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mysteria schreef:
    (...)
    Ik wil niet heel veel zeggen, maar dat vind ik wel héél erg bevooroordeeld. En als je zo door gaat, kan ik best begrijpen dat ze jou niet aardig vinden. (Nee, dit doe ik niet om een wit voetje te halen bij de crew, maar als vriendin om jou te waarschuwen. Wat ik eerder zei over kinderachtig, ben jij nu hetzelfde aan het doen.)
    Ja, ik ben nu even erg eerlijk om het moment, omdat ik dat eerder niet was, waar ik het misschien wel had moeten zijn.


    Nu ik 'm zo terug lees, is ie dat iig ook wel. xd
    Maar ik wil maar zeggen dat ik heel anders ben beginnen kijken naar de crew. En ik niet allen. En die is zeker niet alleen door dit hier.


    Mysteria schreef:
    (...)
    Is goed. Ik snap trouwens wel waarom je pissig bent, hoor. Ik vind het ook erg jammer, voor jou en Lisanne.


    Ik ben niet (meer) pissig. Ik ben gewoon in tranen uitgebarsten van teleurstelling. Dat is nu ook wel weer over.

    Trafalgar schreef:
    (...)
    Oké, ik ga ook weer even iets zeggen, en dan verdwijn ik.
    Ik hoop dat je begrijpt dat de reden waarom je gediskwalificeerd bent, duidelijk is. Jij hebt voor de rest niets misdaan, ik denk dat je de rest vooral aan je vriendin te danken hebt. En ik wil je gewoon één advies geven, en ik weet dat je het waarschijnlijk in de wind gaat slaan, maar ik doe het toch: Ik zou me voor de rest hierbuiten houden als ik jou was, voor zover dat kan. Gewoon om verdere problemen te voorkomen.


    Dat bedoel ik dus. En sorry maar ik ga deze nacht nog mijn mening geven.
    Ik wilde er nog wat achter zetten, maar dat is oude koeien uit de gracht halen, dus doe ik het maar niet.


    Hiddlestons schreef:
    Luister Melissa, ik gunde het je écht serieus dat je door was naar de tweede ronde. Maar hopelijk snap je ook, dat je als bèta bepaalde zaken geheim moet houden.
    Het is prima als je dat bespreekt met vriendinnen, heus, maar niet op een openbaar forum.
    Sommige zaken moet je geheim kunnen houden. Als je gewoon op MSN of via pb's je had beperkt, was er niets aan de hand geweest.

    Maar door hele teksten te posten uit de bèta teksten en uitgebreid op het forum van alles bespreken en overleggen, dat gaat te ver.
    Ik ben nu erg mild op het moment en als iedereen morgen weer wat afgekoeld is, kunnen we wel weer verder praten over het verdere verloop. Goed?


    Oh, ik ben alweer afgekoeld hoor. (:
    Oké, het was mss niet erg slim, maar om ons daarmee direct geen kans meer te geven op volgende verkiezingen, vind ik er gewoon over. O, en ik heb geen quoten geplaatst over teksten of die PB. Ik denk eigenlijk ook niet dat er nog veel te bespreken valt. Het enige wat ik wil is dat dit kan stoppen en we hier gewoon weer onze dagelijkse gesprekken kunnen voeren, want hier komt toch alleen maar ruzie en dergelijke van.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Oh, ik ben alweer afgekoeld hoor. (:
    Oké, het was mss niet erg slim, maar om ons daarmee direct geen kans meer te geven op volgende verkiezingen, vind ik er gewoon over. O, en ik heb geen quoten geplaatst over teksten of die PB. Ik denk eigenlijk ook niet dat er nog veel te bespreken valt. Het enige wat ik wil is dat dit kan stoppen en we hier gewoon weer onze dagelijkse gesprekken kunnen voeren, want hier komt toch alleen maar ruzie en dergelijke van.

    Ik zeg ook niet dat jij het hebt gedaan, maar gewoon over het algemeen. Snap je?
    En dat afkoelen is niet alleen voor jou bedoeld, maar ook voor de rest van de crew. Misschien is het gewoon vandaag te overhaast gegaan en alles, dus daarom zeg ik dat er morgen weer even met een frisse blik naar de situatie gekeken moet worden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omdat ik geen zin heb om dat hele bericht te quoten:
    Nou, Lisanne (zoals je misschien al las), was wel pissig, en je leek ook een beetje zo :')
    Maar ik waarschuw je alleen maar. Ik hoop dat Lisanne dat ook een beetje bedenk;, dit bestrijden met haatreacties helpt jouzelf (veralgemeend dan, niet op iemand in het bijzonder bedoeld) en de crew niet verder, en eerlijk gezegd vind ik het ook niet echt gezellig :') Al snap ik dat je je ei kwijt moet :')

    Maar nu ga ik slapen. Mijn hoofd moet serieus even afkoelen :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Hiddlestons schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat jij het hebt gedaan, maar gewoon over het algemeen. Snap je?
    En dat afkoelen is niet alleen voor jou bedoeld, maar ook voor de rest van de crew. Misschien is het gewoon vandaag te overhaast gegaan en alles, dus daarom zeg ik dat er morgen weer even met een frisse blik naar de situatie gekeken moet worden.


    Oké, hopelijk is Lisanne ook weer wat afgekoeld dan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mysteria schreef:
    Omdat ik geen zin heb om dat hele bericht te quoten:
    Nou, Lisanne (zoals je misschien al las), was wel pissig, en je leek ook een beetje zo :')
    Maar ik waarschuw je alleen maar. Ik hoop dat Lisanne dat ook een beetje bedenk;, dit bestrijden met haatreacties helpt jouzelf (veralgemeend dan, niet op iemand in het bijzonder bedoeld) en de crew niet verder, en eerlijk gezegd vind ik het ook niet echt gezellig :') Al snap ik dat je je ei kwijt moet :')

    Maar nu ga ik slapen. Mijn hoofd moet serieus even afkoelen :')


    Ik was gewoon verdrietig, dat is alles. Ik hoop dat van Lisanne ook. En geloof me, ik vind het ook niet meer leuk hier.

    Byes Sofie, tot later <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Ik was gewoon verdrietig, dat is alles. Ik hoop dat van Lisanne ook. En geloof me, ik vind het ook niet meer leuk hier.

    Byes Sofie, tot later <3

    Dat snap ik. Je wilt iets graag, en je krijgt de kans, en dan krijg je die ineens niet meer. Dat is inderdaad heel erg jammer. Tip: ga van Q af, want ik heb niet het idee dat deze je nu nog vrolijker gaat maken :') Ga desnoods de hele avond nog 1D luisteren :]

    Sterkte nog, meisje! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Dat snap ik. Je wilt iets graag, en je krijgt de kans, en dan krijg je die ineens niet meer. Dat is inderdaad heel erg jammer. Tip: ga van Q af, want ik heb niet het idee dat deze je nu nog vrolijker gaat maken :') Ga desnoods de hele avond nog 1D luisteren :]

    Sterkte nog, meisje! <3


    Mijn MP4 is leeg. D:
    Ik overleef het wel (:
    En ik moet gewoon nog één ding schrijven, daarna ben ik weg haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Mijn MP4 is leeg. D:
    Ik overleef het wel (:
    En ik moet gewoon nog één ding schrijven, daarna ben ik weg haha.
    Ga je weg? :c


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    CarrotKing schreef:
    (...)Ga je weg? :c


    Binnen een paar minuten ja.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.