• wn town th young ones are going, Down town the young ones are growing. 164


    Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy, Roos, Nena, Gabriëla en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies but when you eat them we eat you ^.^

    Sarah – CarrotKing - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner, Rusher en Tribute
    Melissa - Vollmer - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - DaniiQue - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFANMILY
    Marthe -Stornoway - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender, Starkische Muts, Tribute, Demigod en Potterhead
    Nele - Starkisch - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts, HoN vamp, blub1
    Naomi - donteatmebro - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Nena - Jeremiah - is 15 en wordt 16 op 5 oktober. Belg Blub2
    Lisette - Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Lizse - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Lieksel - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Nikki - Panini - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner, Tribute en Grammarnazi
    Mara - Cameras - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Sofie - Mysteria - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts, Rusher, The Passionate Lover, Earthbender en Potterhead
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jette - CatEyes - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan en Avada Kedavra-er.
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly - Peverell - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabella - Realm - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - ImAwesome - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - Lilia - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander
    Gabriëla - FINNHARRIES - is 15 en wordt 16 op 29 december, Nederlander, Directioner, Rusher, Tribute en Ajacied
    Lizzy - AdorePayne - is 16 en wordt 17 op 7 Oktober, Nederlander, Directioner

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.


    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 09/08-18/08.
    Lisette: 21/07-10/08.
    Nikki: 02/09-03/09.
    Nena: 31/07 - 17/08
    Nele: 22/08-26/08.
    Isabella: 18/07-14/08.
    Danique: 11/08 - 31/08.
    Anne: 27/07 - 11/08.
    Rani: 21/08 - 28/08.
    Gabriëla: 03/08 - ?.

    • Topic Nummer 165 is geclaimd door Sarah maar Lieke mag hem hebben

    De rest vind je HIER.

    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    - Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    - Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    - Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    Forever Alone-Club:
    - Jette
    - Sarah
    - Marthe
    - Joëlla
    - Gabriëla
    - Kimberly
    - Nikki
    - Lieke
    - Anne
    - Mara
    Who wants to join?

    Pervert-Club
    - Sarah
    - Melissa
    - Lieke
    - Lisanne
    - Jette
    - Sofie
    - Mara

    The Game
    1.
    Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' oid te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.

    Les bébés de Sarah.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.
    Op tinychat vind je ons hier.

    De twitter van het topic.



    BELANGRIJK: Wij awesome personen hebben een twitteraccount. Onze awesomeness heeft al meer dan 150 topics gevuld! We gaan voor het dubbele! Wij zijn het awesomest van allemaal!

    Opgelet mensen!
    - Nikki heeft GALAXYNAGELS.
    - Die van Marthe zijn ORANJE.
    - Sofie heeft last van een ziekte die ook wel verliefdheid wordt genoemd en daardoor irritante posts over een één of andere gozer (Thomas) kan plaatsen ^^
    - Lisanne is dood

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:13 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Vollmer schreef:
    (...)

    Ik haat stofzuigers ook, maar dat komt omdat m'n ma me dat altijd laat doen. -.-

    Haha, arme jij!
    In de woonkamer hoef ik het nooit te doen (zolang mijn moeder niet ziek is), op mijn eigen kamer wel. Maar als ik het te lang niet doe gaat mijn moeder zich eraan ergeren ofzo en doet zij het zelf voor me xp


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ga nu slapen, anders val ik om want ik voel me echt niet goed. Doei x

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 10:12 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    Ik ga nu slapen, anders val ik om want ik voel me echt niet goed. Doei x


    Beterschap <3333


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nu ga ik ook. Ik voel me slechter hoe langer ik hier blijf.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lieksel schreef:
    Ik tril helemaal, what the actual fuck.


    Me to.

    After all these days? Always.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jette!!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga sofie haar raad opvolgen en One Direction luisteren. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Dit moet er nog uit, I'm sorry.
    1. Hoezo werken we samen?
    2. Ik heb geen teksten geplaatst.
    3. Dat van die GM, klopt ook niet. Ik zou in nog geen 100 jaar bèta willen worden, alleen voor het GM. Ik heb me aangemeld omdat ik het oprecht heel graag zou willen doen + de andere dingen die je op m'n aanmelding hebt gelezen. Ik wist btw dat dat bericht zo zou worden opgevat.
    4. Reden 2 die jullie beweren, klopt helemaal niet. Ík heb de teksten niet geplaatst, heb nooit ruzie uitgelokt en heb al helemaal geen PB's en GB's gestuurd. En ik heb jullie nooit "laf" genoemd.

    En over dat van 'we zijn woest...', hoe denk je dat ik me voelde toen die lijst tevoorschijn kwam? Ik weet het, dat laatste is kinderachtig en is niet tegen de bèta's en nieuwe mods bedoeld, maar het moest eruit. Nu heb ik mijn ding ook eens gezegd, en kan de rust hier terugkeren. Amen.

    Sorry.



    Ik moet eerlijk zeggen dat die twee redenen van ruzie uitlokken en PB's sturen niet voor jou van toepassing waren. We hebben gewoon even een waarschuwing in elkaar gezet, maar hadden er perongeluk even niet rekening mee gehouden dat je nog niet online was geweest. Sorry. Daarnaast heb je ons wel gewoon voor 'leugenaars' uitgemaakt, en dat is ook niet al te aardig, en je hebt het over 'tekst 2' en 'tekst 4' gehad in het topic die je moest verbeteren, dus dat ook een klein beetje daarop slaat... Maar oké. Die twee dingen zijn gewoon (vooral) voor je vriendin bedoeld.

    En van die lijst, wat dacht je van de andere mods? Die waren toch ook hartstikke geschokt? Je moet je eens bedenken hoe het voor hun was en niet alleen voor jullie, want je schrikt je echt dood op zo'n moment, ook al weet ik dat het ook niet leuk was voor jullie users. :')

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 10:49 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Vollmer schreef:
    Nu ga ik ook. Ik voel me slechter hoe langer ik hier blijf.



    Ik ga ook.





    Lieve mods, het is duidelijk wat jullie duidelijk maakten. Het is klaar nu. Niemand wil dat quizlet niet meer bezocht word door sommige omdat ze zich niet veilig voelen enzo.
    We moeten die hoofdstuk afsluiten.
    Dit hoort een leuk topic te zijn. En dat moet het ook zijn. En deze ruzies verpesten dat.

    Gegroet, mij


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Zij die gaat groet u


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    (...)


    Ik ga ook.





    Lieve mods, het is duidelijk wat jullie duidelijk maakten. Het is klaar nu. Niemand wil dat quizlet niet meer bezocht word door sommige omdat ze zich niet veilig voelen enzo.
    We moeten die hoofdstuk afsluiten.
    Dit hoort een leuk topic te zijn. En dat moet het ook zijn. En deze ruzies verpesten dat.

    Gegroet, mij


    Ik maak alleen maar duidelijk aan Vollmer waarom die laatste reden voor haar niet van toepassing was. Heb je liever dat ze uit haar dak gaat zoals Lizse omdat ze geen antwoord krijgt, of dat ik netjes antwoord en dat we na de eventuele vragen gewoon weer verder kunnen gaan met wat wij moeten doen en wat jullie in dit topic zouden willen doen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)


    Ik moet eerlijk zeggen dat die twee redenen van ruzie uitlokken en PB's sturen niet voor jou van toepassing waren. We hebben gewoon even een waarschuwing in elkaar gezet, maar hadden er perongeluk even niet rekening mee gehouden dat je nog niet online was geweest. Sorry. Daarnaast heb je ons wel gewoon voor 'leugenaars' uitgemaakt, en dat is ook niet al te aardig, en je hebt het over 'tekst 2' en 'tekst 4' gehad in het topic die je moest verbeteren, dus dat ook een klein beetje daarop slaat... Maar oké. Die twee dingen zijn gewoon (vooral) voor je vriendin bedoeld.

    En van die lijst, wat dacht je van de andere mods? Die waren toch ook hartstikke geschokt? Je moet je eens bedenken hoe het voor hun was en niet alleen voor jullie, want je schrikt je echt dood op zo'n moment, ook al weet ik dat het ook niet leuk was voor jullie users. :')


    Ik heb alleen gezegd dat er leugens in de PB staan, wat dus klopt. En ik wil maar zeggen dat die mods een tweede kans hebben gekregen, maar wij niet. Dat gaat er bij mij gewoon niet in.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Goeeeie smorgens mensen!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Vollmer schreef:
    (...)

    Ik heb alleen gezegd dat er leugens in de PB staan, wat dus klopt. En ik wil maar zeggen dat die mods een tweede kans hebben gekregen, maar wij niet. Dat gaat er bij mij gewoon niet in.


    We kunnen moeilijk alle mods ontslaan en de hele site een ongeregeld boeltje laten worden. Ik wil niet weten hoe alle users dan gaan piepen dat het een rotzooi is. En is het zo moeilijk te begrijpen dat als er staat dat je het voor je moet houden, je het niet zomaar op een openbaar forum mag gooien? Er worden hele vertrouwelijke dingen gezegd op het forum, die kunnen we niet zomaar over Quizlet verspreid hebben.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hai Mara (:

    @Daley, dat zeg ik ook niet. Ach, ik ga geen hele nieuw tekst meer schrijven. Het is nutteloos en ik heb hier echt geen zin meer in.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.