• wn town th young ones are going, Down town the young ones are growing. 164


    Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy, Roos, Nena, Gabriëla en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies but when you eat them we eat you ^.^

    Sarah – CarrotKing - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner, Rusher en Tribute
    Melissa - Vollmer - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - DaniiQue - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFANMILY
    Marthe -Stornoway - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender, Starkische Muts, Tribute, Demigod en Potterhead
    Nele - Starkisch - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts, HoN vamp, blub1
    Naomi - donteatmebro - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Nena - Jeremiah - is 15 en wordt 16 op 5 oktober. Belg Blub2
    Lisette - Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Lizse - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Lieksel - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Nikki - Panini - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner, Tribute en Grammarnazi
    Mara - Cameras - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Sofie - Mysteria - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts, Rusher, The Passionate Lover, Earthbender en Potterhead
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jette - CatEyes - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan en Avada Kedavra-er.
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly - Peverell - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabella - Realm - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - ImAwesome - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - Lilia - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander
    Gabriëla - FINNHARRIES - is 15 en wordt 16 op 29 december, Nederlander, Directioner, Rusher, Tribute en Ajacied
    Lizzy - AdorePayne - is 16 en wordt 17 op 7 Oktober, Nederlander, Directioner

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.


    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 09/08-18/08.
    Lisette: 21/07-10/08.
    Nikki: 02/09-03/09.
    Nena: 31/07 - 17/08
    Nele: 22/08-26/08.
    Isabella: 18/07-14/08.
    Danique: 11/08 - 31/08.
    Anne: 27/07 - 11/08.
    Rani: 21/08 - 28/08.
    Gabriëla: 03/08 - ?.

    • Topic Nummer 165 is geclaimd door Sarah maar Lieke mag hem hebben

    De rest vind je HIER.

    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    - Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    - Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    - Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    Forever Alone-Club:
    - Jette
    - Sarah
    - Marthe
    - Joëlla
    - Gabriëla
    - Kimberly
    - Nikki
    - Lieke
    - Anne
    - Mara
    Who wants to join?

    Pervert-Club
    - Sarah
    - Melissa
    - Lieke
    - Lisanne
    - Jette
    - Sofie
    - Mara

    The Game
    1.
    Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' oid te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.

    Les bébés de Sarah.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.
    Op tinychat vind je ons hier.

    De twitter van het topic.



    BELANGRIJK: Wij awesome personen hebben een twitteraccount. Onze awesomeness heeft al meer dan 150 topics gevuld! We gaan voor het dubbele! Wij zijn het awesomest van allemaal!

    Opgelet mensen!
    - Nikki heeft GALAXYNAGELS.
    - Die van Marthe zijn ORANJE.
    - Sofie heeft last van een ziekte die ook wel verliefdheid wordt genoemd en daardoor irritante posts over een één of andere gozer (Thomas) kan plaatsen ^^
    - Lisanne is dood

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:13 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hallo Vollmer,

    Als het goed is heb je wel door waarom je nog een PB krijgt. Deze is vrij simpel. Om te melden dat je gediskwalificeerd bent voor de tweede bèta ronde. In de PB die Hiddlestons stuurde werd nadrukkelijk gevraagd om te zwijgen dat je door bent naar de tweede ronde. Niet alleen heb je die vraag/opdracht genegeerd, maar heb je én in twee topics uitgebreid laten weten dat je door bent naar de tweede ronde, daarnaast heb je samen met Lizse het gore lef nog om teksten te plaatsen die nagekeken moeten worden en durven jullie ook nog samen te werken. Ten slotte is uit gastenboekberichten ook nog gebleken dat je het voornamelijk doet voor een golden membership. Wij werken ons allen kapot om deze site draaiende te houden en alle verhalen van ieder lid zo serieus mogelijk te nemen en te behandelen. Dat jij zo licht om durft te springen en denkt dat je een golden memberschip zo maar krijgt is dan ook beschamend!

    Het moge duidelijk zijn dat dit op géén manier geaccepteerd wordt door ook maar één crewlid. Jullie worden dan ook niet beoordeeld, en komen niet in aanmerking voor verdere aanmeldingen (niet voor bèta of voor moderator). Er wordt van crewmembers verwacht dat ze bepaalde zaken voor zich kunnen houden. Door een simpele vraag/opdracht als deze te negeren hebben jij en Lizse bewezen absoluut niet betrouwbaar te zijn. Dit is dan ook op geen enkele manier goed te praten, probeer dit dus ook vooral niet te doen, daarvoor zijn wij allen nu veel te kwaad, sommige zelfs gewoonweg woest.

    Naast het verhaal wat hierboven staat vermeld, krijgen jullie nog een officiële waarschuwing. Jullie zijn uitgesloten van de tweede ronde van de bèta verkiezingen en alle andere volgende verkiezingen om de volgende redenen:
    Ten eerste was het niet toegestaan om ook maar iets te vertellen over de PB’s aan anderen, zodat de verkiezingen nog een beetje spannend zouden blijven. Dit is ‘genegeerd’ door je en je hebt het in 3 publieke topics erover gepraat. Gezien we je hier overduidelijk niet mee kunnen vertrouwen, zijn we tot deze beslissing gekomen om je uit te sluiten van de verkiezingen. Als we je niet met zoiets kunnen vertrouwen, hoe zou dat dan als crewlid gaan?
    Ten tweede komen de letterlijk gekopieerde teksten uit de tweede ronde van de verkiezingen. Deze hoor je ook voor je te houden als je door bent naar de tweede ronde.
    Dan nog het feit dat jullie een ‘ruzie’ proberen uit te lokken met de crewleden. De bèta’s hierom gastenboek- of privéberichten sturen alleen om de reden dat ze zich met jullie ‘topic’ bemoeid hebben klinkt niet echt logisch en wij zijn er niet van gediend als wij ‘laf’ worden genoemd. Als je een probleem met iemand van ons hebt, stuur dan een privébericht, in plaats van ons publiekelijk uit proberen te lokken.

    We hopen dat je tevreden bent met het resultaat van je kinderachtige gedoe, dat je zelf op je hebt afgeroepen.
    Groet,
    De crew van Quizlet.



    Dit moet er nog uit, I'm sorry.
    1. Hoezo werken we samen?
    2. Ik heb geen teksten geplaatst.
    3. Dat van die GM, klopt ook niet. Ik zou in nog geen 100 jaar bèta willen worden, alleen voor het GM. Ik heb me aangemeld omdat ik het oprecht heel graag zou willen doen + de andere dingen die je op m'n aanmelding hebt gelezen. Ik wist btw dat dat bericht zo zou worden opgevat.
    4. Reden 2 die jullie beweren, klopt helemaal niet. Ík heb de teksten niet geplaatst, heb nooit ruzie uitgelokt en heb al helemaal geen PB's en GB's gestuurd. En ik heb jullie nooit "laf" genoemd.

    En over dat van 'we zijn woest...', hoe denk je dat ik me voelde toen die lijst tevoorschijn kwam? Ik weet het, dat laatste is kinderachtig en is niet tegen de bèta's en nieuwe mods bedoeld, maar het moest eruit. Nu heb ik mijn ding ook eens gezegd, en kan de rust hier terugkeren. Amen.

    Sorry.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Binnen een paar minuten ja.
    ;c


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Voila, dat is eruit. Vandaag moet ik trouwens die story van Sarita gaan lezen haha. Nu ga ik slapen. Tot een uur of 11. O ja, als ik dan nog niet ben, zit ik al bij een vriendin waar ik de hele namiddag blijf. Zal deugd doen om m'n gedachten eens te verzetten. Slaapwel en tot later Sarah <333


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    Voila, dat is eruit. Vandaag moet ik trouwens die story van Sarita gaan lezen haha. Nu ga ik slapen. Tot een uur of 11. O ja, als ik dan nog niet ben, zit ik al bij een vriendin waar ik de hele namiddag blijf. Zal deugd doen om m'n gedachten eens te verzetten. Slaapwel en tot later Sarah <333
    Byes


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hey, mensjes en hey, achterlijke heikneuters die meelezen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 8:07 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga alles inhalen. Bèta's, mods, ik ben nog steeds ontzettend pissig. Ik had het aan heel Q op Facebook, MSN, Twitter, e-mail, weet ik niet wat kunnen vertellen. Niemand komt hier ooit eens rustig binnen wandelen en bekijkt wat voor onzin we allemaal neerkalken. -ja, het grootste gedeelte van onze conversaties is onzin, deal with it-
    Het zijn goede vriendinnen van mij. -en van Melissa, maar die heeft hier niks mee te maken. Het is mijn fout, als jullie iemand ergens van willen beschuldigen.- Die zouden niks doorvertellen. Aan niemand.
    Hé, kop op, ik heb het niet in het bèta-topic gezet! Ik heb geen topic gemaakt met de titel 'Hoera, ik ben door naar de tweede ronde'!
    Maar ik hoef niet meer bij een elite, naar macht hongerig groepje te horen.
    Stil houden? Hé, het was een verzoek. Verzoeken hoeven niet altijd ingewilligd te worden. En hé, als jullie erachter hadden gezet dat als jullie erachter zouden komen of er toch over gepraat werd, er directe sancties en uitsluitsel van verkiezing zouden volgen, dan had ik heus wel mijn mond gehouden. Ik had mijn kansen niet op zo'n lullige manier willen verspelen.
    Het had me leuk geleken, maar het hoeft niet meer.
    Als laatste; waarom ik pissig werd:
    Ik heb genoeg geduld, maar ook mijn geduld raakt op. Ik stel vragen, vragen waar jullie gewoon antwoord op kunnen geven. Niks bijzonders. Omdat er niks gebeurt, vraag ik het in het bèta-topic. Daar wordt mijn bericht vervolgens, zonder antwoord, verwijderd. Ik raak gefrustreerd, en kom tot de conclusie dat jullie te laf zijn om te antwoorden en dat jullie wél stiekem meelezen.
    Volgens mij hebben jullie de essentie van dit topic trouwens gemist. Dit is het 'Als je op deze link klikt moet je een reactie achterlaten dus denk goed na en verpest het niet'-topic. Vervormd, uitgegroeid tot een vriendenkring. Maar nog steeds met dezelfde oorsprong.Iedereen hier dient zijn aanwezigheid aan te geven met een reactie. Punt. Of je nou bèta, mod of user bent.
    Nu, ik vertrek over vijftien minuten naar Zeeland en ik wens jullie veel succes met de overige aanmeldingen. Ik zal, zoals beloofd, hier niks over zeggen in het bèta-topic. Ik wil de sfeer er niet slechter op maken dan dat hij al is.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Zo, dat was eruit. Ik wens jullie een fijne tijd terwijl ik in Zeeland zit:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Vollmer schreef:
    Deze post moet ik gewoon ergens bewaren.

    (...)


    Even over die post, ik ben d degene die het bèta woord heb uitgesproken. En ik was denk uk ook de enige. Ik neem ook schuld op me


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik zit nog steeds te trillen achter de computer van frustratie, woede. En voornamelijk van schuldgevoel tegenover Melissa.
    Serieus, gisteren was echt een rotdag. Eén van de weinige rotdagen op Q, in mijn Q-tijd althans. Ik hoop dat een paar daagjes schrijven, sporten en schapen voeren me er vanaf helpt :')
    Ik ben dus weg, ciao c;


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lizse schreef:
    Ik zit nog steeds te trillen achter de computer van frustratie, woede. En voornamelijk van schuldgevoel tegenover Melissa.
    Serieus, gisteren was echt een rotdag. Eén van de weinige rotdagen op Q, in mijn Q-tijd althans. Ik hoop dat een paar daagjes schrijven, sporten en schapen voeren me er vanaf helpt :')
    Ik ben dus weg, ciao c;


    Ik ben ook schuldig hoor, ik heb het bèta woord uitgesproken.

    Veel plezier!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Goeiesmorgens.
    Ik kom even mijn excuses aanbieden aan de crew voor mijn (misschien wat overdreven)reacties van gisteren. Er werd van alle kanten nogal heftig gereageerd en omdat het in dit topic gebeurde, waar ik heel vaak zit, is het voor mij een beetje onmogelijk om daarbuiten te blijven. Ik werd een beetje chagrijnig om al het gedoe waar ik totaal geen zin in had dus heb ik dat afgereageerd in overbodige reacties. Jullie zaten er natuurlijk niet op de wachten dat iedereen zich ermee gaat bemoeien, maar dat gebeurt nu eenmaal als je zulke dingen in een topic gaat bespreken ipv via pb's.
    Ik wil even duidelijk maken dat er in mijn ogen aan beiden kanten fouten zijn gemaakt en dat ik ook ieders reactie op dit gedoe begrijp.
    Zolang er niks aan mij gevraagd wordt, houd ik me er nu verder buiten.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Lizse schreef:
    Ik zit nog steeds te trillen achter de computer van frustratie, woede. En voornamelijk van schuldgevoel tegenover Melissa.
    Serieus, gisteren was echt een rotdag. Eén van de weinige rotdagen op Q, in mijn Q-tijd althans. Ik hoop dat een paar daagjes schrijven, sporten en schapen voeren me er vanaf helpt :')
    Ik ben dus weg, ciao c;

    Veel plezier tussen de schapen <3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Tot nu toe heb ik me hier buiten gehouden, maar als de regel dat iedereen die het topic bekijkt een reactie moet plaatsen zoveel voor jullie betekent, ben ik niet te beroerd om mijn zegje te doen.

    Lizse, dat jij denkt dat er niemand rustig binnenwandelt in dit topic om mee te lezen, betekent niet dat dat niet gebeurt. Dat men er achter is gekomen dat je hier een van de teksten van de tweede ronde hebt geplaatst, is een mooi voorbeeld.
    Hoe je het ook went of keert, dit is en blijft een openbaar forum waar iedereen die dat wil mee kan lezen. Misschien gebeurt dat niet altijd, nee, maar je moet daar wel rekening mee houden als je vertrouwlijke informatie hebt. Het gaat niet over of je vriendinnen betrouwbaar zijn of niet, het gaat er niet om wie je het hebt verteld, het gaat erom dat je het bekend hebt gemaakt op een plek waar iedereen het kan zien.

    Je zegt niets in het bètatopic gezet te hebben, terwijl je even later klaagt dat je post in dat topic is verwijderd. Die post was inderdaad geen directe onthulling, maar doordat je vroeg of er meegelezen werd, wek je de interesse van de andere users en vergroot je de kans dat men hier gaat lezen en er alsnog achter komt.

    Het was een verzoek, het eerste verzoek van een team waar jij deel van uit wilde maken. Als je ons eerste verzoek al negeert (en ook nog een tekst van de tweede ronde gaat lekken), zijn we natuurlijk meteen ons vertrouwen in jou kwijt. We zijn een team, we kunnen niet iemand gebruiken die zo met informatie om gaat.

    Verder wil ik zeggen dat mods en bèta's geen computers zijn. Dit hoort men de laatste tijd vaker aangezien er van ons verwacht wordt dat we alles belachelijk snel afhandelen, maar het gaat niet alleen daar om. Ons achterlijke heikneuters noemen is niet alleen ongepast, kinderachtig en onterecht, het is ook kwetsend.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Door heel deze shit hier heb ik m'n stories verwaarloosd en zit ik weeral hoofdstukken achter met lezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Let's say goodmorning. Ik ga terug lezen. Bye.


    stay safe because I like being alive at the same time as you