• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Naomi

    Ik zie Chay al haar naam erop zetten en pak dan de pen van haar over en zet er dan 'Naomi Grenhold' ook met sierlijke letters onder. 'Nu zal iedereen wel snel weten dat we willen gaan cheerleaden en dat we echt hier op school zitten nu we onze namen erop hebben gezet.' zeg ik dan lachend. 'Kom we gaan naar...' ik kijk vlug op mijn rooster. 'Het Spaans lokaal, Italiaans ligt me toch beter.' lach ik dan. Terwijl we door de gangen lopen zie ik dat veel mensen omkijken, aan de ene kant voel ik me ongemakkelijk, maar aan de andere kant voel ik me geweldig met de aandacht die we krijgen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ruby
    Ik stas haast te springen. Ik kon het niet geloven, ze waren hier echt. Als voorzitter van de Fanclub mocht ik natuurlijk niet weg blijven. Ik baan een weg de de groep gillende meiden. "OMJ, ik kan niet geloven dat jullie hier zijn. We hebben een eigen fan-club voor jullie hier." Zeg ik met een grote glimlach. Ik moet heel erg me best doen om niet te gillen. "We vinden het fantastisch hoe je met je fans omgaat. Volgens mij ben je echt ons favorite!" Zeg ik half fangirl'end tegen Aiden. Gil nog een keer dat ik het niet kan geloven dat ze hier zijn. En word weer terug geduwd door de schreeuwede groep meidsen. En bedankt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Saphire
    Ik schrik best wel als ik in ene 'Hallo' zie. Ik lacvh even en zet mijn muziek weg. "He Alison." Zeg ik en stop mijn IPhone meteen weg. "Weet je, het is echt een slecht teken dat je nu al van te voren weet dat ik je niet hoor." Mompel ik en sta op. Ik kijk even op de klok. Ugh Spaans begon zo. "En hoe gaat ie?"


    Alison Love
    Ik moet om haar reactie lachen. 'He Alison,' zegt ze dan. 'Weet je, het is echt een slech teken dat je nu al van te voren weet dat ik je niet hoor,' mompelt ze. En ze vraagt hoe het gaat. Ik glimlach en zeg: 'Met mij gaat het prima, zo te zien heb jij geen zin in Spaans.' en ik kijk haar aan. 'En het was meer dat ik het alvast schreef voordat ik voor lul zou staan omdat je me dan niet hoort,' beken ik eerlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Arianna Celeste Rhodes
    'Hee Arianna wat vind jij er tot nu toe van?' hoor ik ineens een stem zeggen.
    Ik kijk op en glimlach als ik Aiden zie. 'Gaat wel, tot nu toe nog niet echt lastig gevallen door mensen, tenminste niet dat ik weet,' grinnik ik terwijl ik naar mijn Beats gebaar die nu om mijn nek hangen.
    Ik kijk even op mijn rooster. 'We hebben eerst Spaans als het goed is,' zeg ik tegen Aiden. Ik vraag me af hoe erg je in de problemen kan komen door gelijk je eerste schooldag te spijbelen.
    'En, ben jij al lastig gevallen door gestoorde fans?'
    Op dat moment komt er een groep gillende meiden aan.
    Oh fuck my life.
    'OMJ, ik kan niet geloven dat jullie hier zijn. We hebben een eigen fan-club voor jullie hier. We vinden het fantastisch hoe je met je fans omgaat. Volgens mij ben je echt ons favorite!' zegt een meisje halfgillend.
    Ik rol met mijn ogen en pak Aiden bij zijn arm om hem mee te trekken, bij de fans vandaan. 'Het wordt tijd om een zonnebril aan te schaffen,' mompel ik.

    [Iemand Isabeau?]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chay

    Ik lach. 'Geef mij maar Spaans, maar dat is vooral omdat ik zelf Spaans ben' lach ik. Ik loop de trap op, en kijk op het rooster. 'Lokaal 104' zeg ik, en loop de gang door. 'Ah, hier is het' grijns ik..


    El Diablo.

    Saphire
    Ik schud lachend mijn hoofd. "Leuk hoor Al." Ik pak mijn Spaans boek uit mijn tas en laat het aan haar zien. "Konden ze het nog makkelijker maken? Ik bedoel, ik wil wel iets leren." Zeg ik zuchtend en stop mijn boek terug. "Ik begin me echt te vervelen hierzo." Ik leun tegen de muur. Dat had je he, als je een nerd was, je vond alles wel makkelijk


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naomi

    'Ja, jij hebt het makkelijk, maar Spaans lijkt een beetje op Italiaans, dus, heel moeilijk zal ik het wel niet hebben, maar waar is de rest?' en kijk om me heen, maar plots hoor ik een heleboel geschreeuw rond ons.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chay

    Ik lach, 'true true' grijns ik. Opeens hoor ik een hoop geschreeuw en gegil, en ik draai me om. 'Fans!' grijns ik. 'Geweldig, ben gelijk wakker' lach ik..

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:49 ]


    El Diablo.

    [Nobody?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi

    Ik lach 'We hadden dit kunnen verwachten. En ja, ik ben klaar wakker nu.' zeg ik dan grinnikend. 'Wat gaan we nu doen?' vraag ik dan en kijk naar de fans rond ons.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je kan naar NERDS Saphire en Alison toe? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Je kan naar NERDS Saphire en Alison toe? :3]


    [Ik pas. Somehow ben ik slecht in een gesprek met twee personen, nothing personal.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alison Love
    Ik zie dat Saphire haar Spaans boek pakt. Ik zucht ook en zeg: 'Si,' op da ze zegt dat het te makkelijk is. 'Misschien gaan we vandaag nog wel iets beleven met die nieuwe band.' merk ik dan op. Ik geef er niets om, maar misschien zijn ze wel aardig. Maar dan vinden ze ons vast niet "cool".


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Saphire
    "Eerlijk, ik weet geen eens hoe zeeruit moeten zien." Beken ik. "Mijn zus is een fan van ze, mijn andere zus ook en mijn jongere zusje. Ik hoor meer bij mijn broer als het om dat soort dingen gaat." Zeg ik en sla mijn armen over elkaar. De deur van het Spaans lokaal ging al wel open. "Zullen we vast binnen gaan zitten? Kunnen we misschien een keertje achterin zitten."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aiden Samuel Dream
    Ik grinnik even als Arianna me mee trekt en zegt. 'We moeten een zonnebril aanschaffen.' of ik lastiggevallen was door Fans. 'Ja toen ik al uit mijn auto stapte. Toen ik bijna bij je was werd er een verlegen meisje op de grond geduwd en uitgescholden. Ik kom graag op voor kinderen die gepest worden aangezien ik het niet leuk zou vinden. Dus ik ging met haar op de foto en gaf haar een handtekening als enige.' Zeg ik met een bescheidde glimlach. Spaans dus. Ik hield van Spaans aangezien ik het vloeiend kon. Chay kon het goed. Het was mijn 2e taal ofzoiets. Ik leerde het tegelijkertijd met de taal die ik nu spreek. Mijn oma was Spaans en mijn moeder sprak het en had het mij weer geleerd dus ik zou er geen problemen mee hebben. 'Misschien moeten we ook Bodyguard aanschaffen ofzo.' Zeg ik zacht en ja hoor ik hoor ze al gillen. Een horde meisjes komt al aangerend. 'Omg Arianna en Aiden!!! Aidanna!!' Gillen ze weer. Dat meende ze niet. Waarom Shipte ze ons altijd net als Ainiël dat sloeg ook nergens op. Plots word er aan mijn mouw getrokken en aan mijn hand. 'Ik heb hem aangeraakt!!' Gilt een ander. Oké ik werd doof. Ik pak Arianna vast en trek haar mee en begin te rennen. Ik trek haar het hok van de conciërge in en hoor ze voorbij rennen en gillen. 'Dit is gewoon te erg.' Zucht ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break