• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Suggestions schreef:
    [Nobody?]


    [Isabeau zou kunnen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    [Isabeau zou kunnen?]


    [Yeah.
    Waar is ze?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi

    Als Chay niet antwoord trek ik snel aan de deur van het Spaans lokaal. Open?! Ik trek Chay mee naar binnen en duw dan de deur snel dicht en ga ertegen aan leunen, maar kan de fans moeilijk tegenhouden, ze zijn met teveel, dan zie ik twee meisjes in het lokaal zitten.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Arianna Celeste Rhodes
    'Wat ben je toch weer een schatje,' grinnik ik als Aiden heeft verteld over het meisje. Ik kan het niet laten even in zijn wang te knijpen terwijl ik dat zeg.
    'Misschien moeten we ook Bodyguard aanschaffen ofzo.' zegt Aiden zacht.
    Ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Ik ga zelf wel op karateles,' mompel ik.
    'Omg Arianna en Aiden!!! Aidanna!!' gillen een paar meisjes dan.
    Aidanna? Serieus? Sommige fans zijn echt gestoord.
    'Ik heb hem aangeraakt!!' gilt een meisje.
    Creep alarm.
    Aiden pakt me vast en begint te rennen. Thank god heb ik geen hakken aan gedaan. Hij trekt me één of ander hok in en ik hoor de fans al gillend voorbij rennen.
    'Dit is gewoon te erg,' zucht Aiden.
    'Dat is nog een understatement,' mompel ik. 'Waarom moesten we dit ook alweer doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chay

    Ik lach. Ik kijk naar de 2 meisjes die ook in het lokaal zijn, 'hey?' lach ik maar. Ik plof aan een tafeltje ergens in het midden neer, en kijk rond..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:08 ]


    El Diablo.

    Suggestions schreef:
    (...)

    [Yeah.
    Waar is ze?]


    [Eh, I don't know lol. Gewoon ergens in de gang denk ik]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    --

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aiden Samuel Dream
    'Dat is nog een understatement,' mompelt Arianna 'Waarom moesten we dit ook alweer doen?' gaat ze verder. Ik haal mijn schouders op. 'Ja waarom moesten we dit doen. We lijken wel vers vlees ofzo. Alsof je bij een kudde leeuwen staat. Sommige zijn echt Creeps.' Ik ril even. Wat als ik alleen met ze in een kamer zou zitten die niet open kon. Ik open de deur weer. 'Hier is ook Spaans. Anders gaan we alvast naar binnen. Dan gillen ze misschien niet zo.' Zg ik zacht. Ik trek haar mee en duik als een Ninja naar binnen. Nee ik loop gewoon rustig naar binnen en ga op de achterste rij zitten. Chay en Naomi zitten er ook al. We waren voor hun naarbinnen geglipt. 'Heey ook bijna verslonden door al die Fans?' Zeg ik tegen ze. Plots zie ik 2 meisjes achterin zitten. 'Hallo.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn Dream Smile opzet. Ja dat noemde ze zo op Tumblr.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chay

    Ik lach, en kijk naar de fans die een voor een verdwijnen voor de deur. 'Die hebben ook weer hen zin' lach ik. Dan kijk ik weer naar de meisjes in het lokaal.


    El Diablo.

    Alison Love
    Saphire en ik zijn naar binnen gelopen, dan komt er een jongen naar binnen. Hij is van de band. 'Hallo,' zegt hij met een leuke glimlach. Ik glimlach terug en zeg: 'Hoi, het lokaal leven bereikt zie ik.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi

    'Ja, bijna, we konden nog net optijd wegvluchten.' zeg ik dan lachend tegen Aiden. 'en hey.' zeg ik dan tegen de meisjes en tegen Aiden en Arianna. 'Weer je Dream smile.' mompel ik dan lachend, ja, daar stond Aiden bekend om.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    Ik loop weer naar binnen en zie Isabeau, ik loop naar haar toe.
    "Hey, Isabeau," zeg ik.
    Ik glimlach en kijk dan even naar de deur. Wanneer komt Noel, verdomme. Als hij school mist voor lacrosse, ruk ik nog eens zijn hoofd eraf.
    Mijn eerste les is Spaans, wat een makkelijk vak. Ik vind alle vakken wel makkelijk, vanwege dat ene. Ik zeg het maar niet in mijn gedachten, wat als iemand gedachten kan lezen?
    Of wat als één van de leraren het heeft doorverteld?
    God, ik moet hier niet over nadenken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saphire
    Ik kijk op van mijn boek, alweer. Ergens kwamen ze me wel bekent voor, maar ik kon het toch niet helemaal plaatsen. Nadat Al hoi heeft gezegd besluit ik me ook even voor te stellen ."Umh, hoi. Ik ben Saphire." Zeg ik tegen de jongen die zo een twee stoelen verder is gaan zitten. "Umh, ik denk dat je nieuw bent hier. Dit is de 'nerd' hoek. En aangezien jij 'fans' heb, kan je beter in de populaire mensen zone gaan zitten." Zeg ik en knik er even naar. Het komt er allemaal een beetje verward uit, maar ja

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:17 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chay

    Ik lach om Aiden. 'Hij staat toch ook bekend om zijn dream smile' lach ik, en kijk naar Naomi. Ik vis een nagelvijl uit mijn tas, en plof op het tafeltje neer. Ik begin mijn nagels te vijlen, en kijk iedereen stuk voor stuk aan..


    El Diablo.