• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen

    Ik kijk naar de kast en een zucht verlaat mijn mond. "Ik zou het echt niet weten, maar er moet een oplossing zijn" zeg ik en denk na. Na een paar tellen verschijnt er een boek in mijn handen die ik doorkijk. "Er moet hier wat instaan"

    Fred

    "Als ze oersaai zien ga je toch niet meer of je gaat opzoek naar iemand die het kan opvrolijken" zeg ik. "Het is wel een toepasselijke naam voor de groep" voeg ik er grijnzend aantoe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Harry is zo lief om altijd een zwerkbaltraining in te lassen. Alleen hoeven zijn lieve jagertjes niet altijd te komen.' ik kijk even boos, ik ben een jager. 'En die naam is niet leuk!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver grinnikten terwijl ze omhoog keek naar de blauwe lucht. "Dat is wel waar ja" grinnikte ze. Echter was het Sylver die zich soms afvroeg of ze wel thuis hoorden in Slytherin. Maar de sorteerhoed zal het wel niet verkeerd hebben gehad. "Dus...heb je Draco nog gesproken na de ruzie?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Dus...heb je Draco nog gesproken na de ruzie?" ik leg mijn handen voor me ogen tegen de felle zonnestralen "nee, ik weet niet eens of hij het al weet..." voor mij klonk het allemaal heel logisch maar ik begreep ook dat Sylver er niks van snapte.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Een lichte frons speelde op Sylver haar voorhoofd terwijl ze omhoog naar de hemel keek en haar ogen even samen kneep tegen de zon waarna ze Pansy aankeek. "Hoebedoel je? Het is toch duidelijk dat het over is...of niet?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Sylver fronsde licht en keek even in de zo waarna ze weer mijn aankeek "Hoebedoel je? Het is toch duidelijk dat het over is...of niet?" ik draaide mijn hoofd en keek Sylver aan "Jawel, maar als ik toevallig Draco zijn uil tegenkom met een stukje perkament voor Astoria kan ik de kans niet laten liggen om dat even te veranderen...en ik weet nog niet of hij al een reactie van Astoria heeft gehad aangezien ik haar snikkend tegenkwam" ik zuchte tevreden.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver luisterden naar Pansy's verhaal en kon het niet laten om een schamper lachje te laten. "Je bent me er een" Sylver grinnikte waarna ze haar hoofd weer naar de hemel richtte, en toekeek naar de blauwe hemel. "Wacht...heeft hij nu iets met haar?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria wist niet voor hoelang ze had geslapen, ze keek de kamer rond vanuit haar bed, terwijl bruine lokken van haar haren aan haar natte wangen waren gekleefd. Astoria ging met haar hand door haar haar, terwijl ze even het nat van haar wangen wreef en daarna in haar ogen die rood waren van het huilen. Ergens...kon ze het niet geloven, maar ergens anders...Het was Draco, het ís en blijft Draco Malfoy. Astoria haar onderlip begon te trillen terwijl ze er zachtjes op beet om niet weer in tranen uittebarsten. Het liefst zou ze nu willen praten met hem, om te zeggen dat ze het niet begreep, maar zoals hij had geschreven wou hij haar nooit meer zien.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Aileen toverde een boek tevoorschijn "Er moet hier wat instaan" ik liep weer naar haar toe en keek mee over haar schouder "hoe kom je daar nou weer aan?" het liefst wou ik nu gaan, ik had het wel weer gezien en stiekem de hoop al opgegeven...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    "Ik zou zeggen dat je een beetje verliefd bent op harry, maar ik zal mijn mond houden en die traning zijn inderdaad een stuk beter dan vorig jaar" zeg ik met een grijns. "Maar jammer dat jullie niet altijd hoeven te komen"

    Aileen Megan Snape

    "Draco dit is de kamer van hoge nood. Dingen die je nodig hebt verschijnen" zeg ik zonder mijn blik van het boek af te wenden. "Sluit je ogen, denk na en het verschijnt". Ik sluit mijn ogen en een paar tellen later heb ik een appel in mijn handen. "Zie, leer en hou alsjeblieft even het boek vast, want misschien word het zo duidelijk wat er verkeerd is gegaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    "Draco dit is de kamer van hoge nood. Dingen die je nodig hebt verschijnen" zegt ze zonder uit het boek op te kijken "Sluit je ogen, denk na en het verschijnt" opeens verschijnt er een appel in haar hand "Zie, leer en hou alsjeblieft even het boek vast, want misschien word het zo duidelijk wat er verkeerd is gegaan" ze duwd het boek in mijn handen en ik kijk haar verbaast aan "weet jij dan wat er aan de hand is?" soms begreep ik haar niet, het leek net of ze de antwoorden uit haar mouw schudde.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    Ik neem een hap van de appel en kijk Draco aan. "Ik weet het niet zeker, maar wel bijna zeker" mompel ik en sluit de kast. Ik sluit mijn ogen en denk aan het gene wat ik het allerliefste zou willen. Zodra dat mijn enige gedachten is richt ik mijn toverstok op de kast. Een paar spreuken spreek ik erover uit en uiteindelijk de goede spreuk. Een zacht plop geluid vult de ruimte en een grijns verschijnt op mijn gezicht. Nogmaals sluit ik mijn ogen en doe hetzelfde. Weer een zachte plop vult de ruimte. Zonder erbij na te denken open ik de kast en mijn grijns word groter en geef hem een kwart van de appel. "Zie dat het werkt zolang je het maar wilt alleen nu nog zorgen dat het heel blijft"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Er klinkt een luide plop als teken dat de appel weg is, in mijn hoofd sta ik als een kleine kleuter te springen maar vanaf de buitenkant zie je alleen maar een grote grijns. Weer klinkt er een luide plop als teken dat de appel weer terug is, Aileen doet de deur open en daar ligt te appel weer. Ze geeft een kwart aan mij "Zie dat het werkt zolang je het maar wilt alleen nu nog zorgen dat het heel blijft" een diepe zucht verlaat mijn mond "dat ding is gelukkig niet kapot, maar nu moe ik nog alleen die spreuk onder de knie krijgen...maar ik oefen wel een andere keer" ik kijk rond en pak de het oude laken wat net nog over de kast heen lag, met een zwaai gooi ik de laken er weer overheen "zullen we zo snel mogenlijk weg? ik heb het wel gezien hier"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "Wat ben je dan van plan? ik heb het hier ook wel gezien" zeg ik en neem een hap van de appel en kijk de ruimte doorkijken. Ik vraag me echt af hoe mensen hier dingen kunnen vinden met al die troep. Je zou zeggen dat het gewoon onmogelijk is. Mijn blik blijf hangen bij een gitaar. Het is lang geleden dat ik heb gespeeld en ook weinig mensen weten dat. Al snel blijft mijn blik weer bij Draco hangen. Geduldig wachtende op antwoord


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    "Wat ben je dan van plan? ik heb het hier ook wel gezien" ook ik kijk een beetje rond "o ik verwacht een uil van iemand" dat was ook niet gelogen. Langzaam wordt ik een beetje ongeduldig "zullen we gaan?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.