• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is the horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle elf dezelfde reden om te verdwalen.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?

    ROLLEN:

    De (uiteindelijke) goede wolves:
    Deze wolves willen elkaar helpen met het trainen van hun vaardigheden. Ze steunen en helpen elkaar. Ze werken samen om de slechte wolves tegen te houden in hun moorden en sadisme.
    Vol.
    - bonita105 - Bonita Eliana Jones / Eliana
    - Vasilios - Izaya Gantiose / Zamir
    - Frey - Blake Madan Rahas / Raja
    - Soldiery - Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    - Stiles - Daria Grace Saner / Zuha - 12 tot 25 op vakantie
    - HurtedHeart - Kate Lis Skye Woods / Salena the moon

    De (uiteindelijke) slechte wolves:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere 'goede wolves' vernederen en het liefst ook uitmoorden.
    Vol.
    - soldiery - Noah Jonas Walden / Nirbhay ~ 13 - 18 augustus weg ~
    - AkatsukiXxX - Scintilla jonker / Chaaya
    - Cottoncloud - Danai (De-nai) Lockwood / Manmayi
    - Frey - Amarta Tamasi / Hemanti
    - YinYang - Andrew Collins / Ehimay
    - Aotearoa - Luke Nicola Chase / Qays ~ Volgende week weinig online ~

    RULES:

    • Vermoord elkaar niet, alleen als je toestemming hebt van de ander. Verwonden mag gewoon, maar verwond elkaar niet zo erg dat diegene niet meer kan bewegen of dood gaat (tenzij je toestemming hebt).
    • 16+ is toegestaan
    • OOC met [], {}, ||, ><, --, etc.
    • Ruzie alleen IC, begin je OOC wordt je eruit gezet.
    • Schelden mag IC, OOC alleen als je het niet over iemand anders hebt.
    • Geen one-liners, behalve als je bijna niet anders kan
    • Kan je voor een lange periode niet posten? Meldt het even bij mij via een pb of een gb, of via het rollentopic
    • Naamwijzigingen melden bij het rollentopic
    • Naam van je personage er graag boven, zodat het duidelijk is over wie het gaat. Als je personage in de gedaante van een wolf is, zet je de wolvennaam + de naam van je personage erboven. Als je personage als mens is, zet je alleen de mensen naam erboven.
    • Als de twee groepen uiteindelijk zijn gevormd moeten ze ook een naam hebben, overleg dat met je hele groep. Kom je er niet uit? Dan geef ik de groep een naam.
    • Het boeit me niet of je veel of weinig ervaring hebt, als je maar luistert naar de tips en hints die je worden gegeven. Blijf je maar dezelfde fout herhalen, krijg je een waarschuwing. Deze regel is er omdat het gewoon echt belangrijk is dat het niet onduidelijk is hoe het gegaan is etc.

    In totaal geef ik je maximaal vijf waarschuwingen, heb je er vijf? Word je er uitgezet. Hier controleer ik streng op. Oké, ik ben officieel niet goed in streng zijn. (Alleen ik, soldiery, kan waarschuwingen geven, dus als ik het een keer niet zie heb je geluk.) Deze regel omdat ik gewoon wil dat iedereen de regels goed in zijn/haar hoofd heeft zitten.


    Where the RPG starts:

    De tieners zijn elkaar nog niet tegengekomen, of zijn nog helemaal niet eens in het bos. Langzamerhand worden er kleine groepjes gevormd tussen de tieners, die daarna de hele groep gaan vormen. Pas als de hele groep samen is, vertellen ze hun 'geheim'.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:18 ]

    [Ik reageer zo, eerst eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hemanti – Amarta Tamasi Kerrigan
    De wolf had zijn ogen gesloten, maar het maakte me niet uit, ik wilde deze wolf alleen maar in mijn gedachten analyseren zodat ik deze weer zou kunnen herkennen. Wanneer ik stilstond, opende deze wolf zijn groen blauwe ogen en gelijk opende mijn ogen zich nog wijder. Groen blauwe ogen. Dat werkte in mijn voordeel, nu kon ik deze zeker herkennen wanneer ik de wolf weer zag.
    Ik vroeg wie de wolf was, wat ‘ie hier deed, maar de wolf antwoordde niet. Tong verloren in een gevecht of zo? Dacht ik ironisch terwijl ik geïrriteerd even de andere kant op keek. Om het nog even erger te maken, liep deze gewoon rustig langs me heen, waarna de wolf zonder nog naar me te kijken wegrende. Het lef dat degene had! Ik krulde mijn neus grommend en beledigd terwijl ik de wolf nakeek. “Eikel.” Gromde ik nog, voordat ik weer terug veranderde naar mijn mensenvorm.
    Ik zou deze wolf nog wel herkennen en dan zal ‘ie het krijgen, reken maar van yes! Boos sloeg ik mijn armen over elkaar en keek toe hoe de wolf over boomstammen sprong en op een gegeven moment uit mijn zicht verdween. Ik ging ook niet achter deze stomme wolf aanrennen, want ik loop niet iemand achterna, hun moeten mij maar volgen.
    Dus draaide ik mijzelf om en volgde in mijn mensenvorm de tegenovergestelde weg van waar de wolf was weggerend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Danai Lockwood - Manmayi
    'Oke,' Antwoordde ik op Bonita's voorstel. Er waren dus nog meer van ons? Hoeveel wist zij en waarom rook ik het niet? Ik liep de grot uit en sprong naar benden. 'Welke kant op?' Vroeg ik naar achteren en ik keek even of ze wel meekwam. Als ze kon ruiken dat ze er waren, moest ze ook weten waar ze waren en anders was ze toch niet zo getalenteerd als ze dacht. Misschien zat haar neus er wel naast. Ik merkte dat ik eigenlijk niets liever wilde dan dat ze ernaast zat. Ik heb mijn familie achter me gelaten om een leven als een lone wolf te leiden, niet dit! Of wilde ik dat alleen maar omdat ik de blik op Bonita's gezicht wilde zien als bleek dat ze er helemaal naast had gezeten?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 18:48 ]


    yeehh

    (Oh. Wie wilt er trouwens naar Amarta :3)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (Oh. Wie wilt er trouwens naar Amarta :3)


    [Bonita en Danai zijn in wolvenvorm bij een paar grotten :3]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 18:52 ]


    yeehh

    CottonCloud schreef:
    (...)

    [Bonita en Danai zijn in wolvenvorm bij een paar grotten :3]

    (Amarta is nu alleen wel in mensenvorm, dus wil je liever dat ze in die vorm blijft of wolf wordt?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Noah Jonas Walden
    'Ik was hier eigelijk gewoon om alles wat ik net gevonden had te braden zodat niemand me zou vinden. Daarom ging ik in deze grot. Maar aangezien jij mij denk niet mag en dit zegt om weet ik wat voor reden zou ik nu wel gaan goed?' Deelt ze mee. Ik weet dat het niet als vraag bedoeld is, maar omdat ik wil doen alsof ik een slappeling ben kijk ik even vragend naar haar. 'Maar wie moet dan mijn spinnen verbranden?' Zeg ik met een pruillipje. Ik weet dat dit niet slim is, want op deze manier kan ik nooit meer in een wolf veranderen, maar ik heb een voorgevoel dat er iets is aan dit meisje. Iets bijzonders. 'Ik bedoel. Natuurlijk mag ik je wel. Sorry dat ik zo rot doe.' Slijm ik een beetje schijnheilig. In mijn gedachten lach ik mezelf uit, zo heb ik me in jaren niet meer gedragen - als een aardige jongen.

    Frey schreef:
    (...)
    (Amarta is nu alleen wel in mensenvorm, dus wil je liever dat ze in die vorm blijft of wolf wordt?)


    [Maakt mij niet zoveel uit, doe maar wat jou het leukst lijkt :3]


    yeehh

    Frey schreef:
    (Oh. Wie wilt er trouwens naar Amarta :3)


    | Edlin is nog helemaal alleen, en zielig. Ik weet alleen niet helemaal zeker of ze mens is of wolf. Gimme a sec. Ik ben blind. laat maar je hebt al iemand, hehe. |

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 18:56 ]

    (Haha, soldiery, ik dacht dat Noah een badguy was? -wbw-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (Haha, soldiery, ik dacht dat Noah een badguy was? -wbw-)


    | He is. But he's hiding it. ^^ 'In mijn gedachten lach ik mezelf uit, zo heb ik me in jaren niet meer gedragen - als een aardige jongen.' |

    (Ik schrijf zo een post en Amarta blijft in haar eigen mensengedaante, want daar heb ik zin in lol. Anyway, ik moet even snel eten brb.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    | Halleluja. Nu moet ik tussen alle post de laatste post vanuit Edlin's point of view op zoeken. ;c Okey, dat was niet zo moeilijk.|

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:01 ]

    Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    Als ik geen antwoord krijg ga ik verdrietig liggen. Geen wolf die me hoort. Ik heb ook helemaal geen zin om een wolf te zijn, eigenlijk. Als ik erover nadenk hoe verschrikkelijk ik het vind dat ik een halve wolf ben, verander ik weer in een mens. 'Ik moet dit toch echt onder controle gaan krijgen.' Mompel ik in mezelf, wetend dat het best gevaarlijk kan zijn dat ik zomaar verander.
    Als mens begin ik weer in een richting te lopen. Het is best moeilijk om te weten dat je het niet kunt controleren. Misschien moet ik binnenkort toch echt even oefenen.

    Kate Skye Woods
    'Maar wie moet dan mijn spinnen verbranden?' Zegt hij met een pruillipje. Arghh. Ik haat pruillipjes. Ik kon er niet tegen, mijn broertje deed het ook alijd. Toch trek ik mijn wenkbrauw op. 'Je bent veel groter dan zo een diertje en je hebt zelf denk wel een lange stok niet?' zeg ik dan terwijl hij zichzelf vervolgt. 'Ik bedoel. Natuurlijk mag ik je wel. Sorry dat ik zo rot doe.' Zegt hij dan scheinheilig. Ik zucht en kijk hem aan. Als ik weg ging kon ik rondrennen zonder schudkleuren en als ik bij hem bleef moest ik hem vroeg of laat lozen aangezien ik een wolf was of het hem vertellen. Ik zucht en ga weer zitten. Ik voelde me nu zo overwonnen. Al hij had wel een lief pruillipje en daar was ik niet tegen bestand. 'Goed dan.' Zeg ik terwijl ik vrij verveelt kijk. 'Maar dan wil ik je naam weten en iets doen aangezien ik geen behoefte heb in verveling.' Zeg ik dan weer.


    I'm finally back, Finally after a Year break