• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is the horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle elf dezelfde reden om te verdwalen.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?

    ROLLEN:

    De (uiteindelijke) goede wolves:
    Deze wolves willen elkaar helpen met het trainen van hun vaardigheden. Ze steunen en helpen elkaar. Ze werken samen om de slechte wolves tegen te houden in hun moorden en sadisme.
    Vol.
    - bonita105 - Bonita Eliana Jones / Eliana
    - Vasilios - Izaya Gantiose / Zamir
    - Frey - Blake Madan Rahas / Raja
    - Soldiery - Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    - Stiles - Daria Grace Saner / Zuha - 12 tot 25 op vakantie
    - HurtedHeart - Kate Lis Skye Woods / Salena the moon

    De (uiteindelijke) slechte wolves:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere 'goede wolves' vernederen en het liefst ook uitmoorden.
    Vol.
    - soldiery - Noah Jonas Walden / Nirbhay ~ 13 - 18 augustus weg ~
    - AkatsukiXxX - Scintilla jonker / Chaaya
    - Cottoncloud - Danai (De-nai) Lockwood / Manmayi
    - Frey - Amarta Tamasi / Hemanti
    - YinYang - Andrew Collins / Ehimay
    - Aotearoa - Luke Nicola Chase / Qays ~ Volgende week weinig online ~

    RULES:

    • Vermoord elkaar niet, alleen als je toestemming hebt van de ander. Verwonden mag gewoon, maar verwond elkaar niet zo erg dat diegene niet meer kan bewegen of dood gaat (tenzij je toestemming hebt).
    • 16+ is toegestaan
    • OOC met [], {}, ||, ><, --, etc.
    • Ruzie alleen IC, begin je OOC wordt je eruit gezet.
    • Schelden mag IC, OOC alleen als je het niet over iemand anders hebt.
    • Geen one-liners, behalve als je bijna niet anders kan
    • Kan je voor een lange periode niet posten? Meldt het even bij mij via een pb of een gb, of via het rollentopic
    • Naamwijzigingen melden bij het rollentopic
    • Naam van je personage er graag boven, zodat het duidelijk is over wie het gaat. Als je personage in de gedaante van een wolf is, zet je de wolvennaam + de naam van je personage erboven. Als je personage als mens is, zet je alleen de mensen naam erboven.
    • Als de twee groepen uiteindelijk zijn gevormd moeten ze ook een naam hebben, overleg dat met je hele groep. Kom je er niet uit? Dan geef ik de groep een naam.
    • Het boeit me niet of je veel of weinig ervaring hebt, als je maar luistert naar de tips en hints die je worden gegeven. Blijf je maar dezelfde fout herhalen, krijg je een waarschuwing. Deze regel is er omdat het gewoon echt belangrijk is dat het niet onduidelijk is hoe het gegaan is etc.

    In totaal geef ik je maximaal vijf waarschuwingen, heb je er vijf? Word je er uitgezet. Hier controleer ik streng op. Oké, ik ben officieel niet goed in streng zijn. (Alleen ik, soldiery, kan waarschuwingen geven, dus als ik het een keer niet zie heb je geluk.) Deze regel omdat ik gewoon wil dat iedereen de regels goed in zijn/haar hoofd heeft zitten.


    Where the RPG starts:

    De tieners zijn elkaar nog niet tegengekomen, of zijn nog helemaal niet eens in het bos. Langzamerhand worden er kleine groepjes gevormd tussen de tieners, die daarna de hele groep gaan vormen. Pas als de hele groep samen is, vertellen ze hun 'geheim'.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:18 ]

    Noah Jonas Walden
    Ik zie hoe ze gaat zitten op een steen. 'Heb je een vuurtje?' Vraagt ze. 'Natuurlijk.' Ik haal mijn aansteker uit mijn zak, en gooi hem naar haar. Zulk slecht gezelschap is ze nu ook weer niet. Ze is niet lelijk. Nu maar hopen dat ze het met mij uit kan houden. Ik zoek ook een steen op en ga zitten. Meteen spring ik weer op. 'Verdomme! Al die rot spinnen hier.' Zucht ik. Ik loop naar een muur en ga er met mijn rug tegenaan staan. 'Heb er net ook al één vermoord.' Ik wijs naar het spinnen-lijk aan de andere kant van de grot.

    Kate Skye Woods
    'Natuurlijk.' Zegt hij en gooit me zijn aansteker aan. Ik glimlach even vriendelijk naar hem. Ik steek het hout aan. Het was al droog en ik open mijn schoudertas en een platte steen die ik er boven zet en er alle shit die ik net had gevonden op leg. Hij gaat zitten, maar springt op van schrik waardoor ik ook opspring. 'Verdomme! Al die rot spinnen hier.' Zucht hij en hij loopt weg. Ik grinnik even. 'Je gaat om Priveredenen weg, maar je bent bang voor Spinnen. Waarom ga je dan naar het bos daar zijn zoveel spinnen of andere kleine insecten.' vraag ik. Ik kijk naar het andere spinnen lijk en ik pak een brandende tak. Ik duw hem op de spin zodat hij in een keer dood is. 'Eigelijk zou je ze niet moeten doden. Ze vangen alle andere insecten die hier rondkrioelen.' Zeg ik. Smartass dat ik was, maar het was wel zo. Als hij insecten niet fijn vond kon hij spinnen eter accepteren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Noah Jonas Walden
    Om om de vraag heen te draaien waarom ik naar het bos ben gegaan, vraag ik eerst naar haar naam: 'Hoe heet je eigenlijk?' Vraag ik zo onschuldig mogelijk. 'En trouwens, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb liever een mier over me heen lopen dan zo'n huge spin.' Ik trek een vies gezicht en loop dan naar het vuurtje. Ik begon het al een beetje koud te krijgen van deze grot.

    [Daria weet precies hoe Noah zich voelt haha ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Daria weet precies hoe Noah zich voelt haha ;p]


    [Daria ook al een insecten-hater? Halleluja.]

    - Dubblepost. -

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 15:31 ]

    [Iemand Edlin meeten?]

    soldiery schreef:
    (...)

    [Daria ook al een insecten-hater? Halleluja.]


    [Yup, ze is er niet zo'n fan van ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    soldiery schreef:
    [Iemand Edlin meeten?]

    [laat maar, ik moet zo weg]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 15:36 ]

    Kate Skye Woods
    'Hoe heet je eigelijk.' Hij draaide om de vraag heen. Dat had ik ook gedaan aangezien niemand hoefde te weten dat ik een wolf was.'En trouwens, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb liever een mier over me heen lopen dan zo'n huge spin.' Zegt hij verafschuwend. Hij loopt naar me toe om zich te verwarmen aan het vuur. 'Ik heet Kate.' Zeg ik vriendelijk 'En daar heb je gelijk in, maar ik zou ook geen duizend of miljoenpoot over me heen voelen lopen.' Zeg ik eerlijk. 'Hoe heet jij dan?' Vraag ik aan hem. Ik pak de geloofde kastanje van de nu heette steen en stop hem in mijn tas net als alles wat gaar is. Niet waar al mijn troep ligt, maar in apparte vakjes zodat ik het later kon opeten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Noah Jonas Walden
    Ik draai even met mijn ogen, en trek dan een wenkbrauw op. Ik begin me een beetje te irriteren aan dit gezelschap. 'Noah.' Brom ik onverstaanbaar. Als ze het echt wil weten zal ze het nog wel een keer vragen, denk ik.
    Eigenlijk had ik voor vandaag gepland verder te trekken, maar nu ik dit onverwachts gezelschap heb gekregen moet ik mijn plannen wijzigen. Ik zal vannacht stiekem uit de grot gaan, en dan zo snel mogelijk in een wolf veranderen zodat ze niet door heeft dat ik het ben die wegrend.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 16:27 ]

    Kate Skye Woods
    Hij bromt iets onverstaanbaars wat zijn naam moet zijn. Ik kijk hem vragend aan. 'Wat was je naam nou?' Vraag ik n wat dwingender. Ik hield niet van zoiets. Hallo wat deed hij in het bos. Ik had dit vuur gemaakt waar hij nu aan zat. Ik had een spin voor hem vermoord. En dan doet hij zo. Tsss. Iets aardiger kon ook wel. Ik werd hier erg Chagerijnig van. Ik had eigelijk zin om te rennen. De wind door mijn vacht te voelen of te huilen naar de maan Vanavond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Noah Jonas Walden
    'Wat was je naam nou?' Vraagt ze dwingend, iets waar ik niet van gediend ben. 'Gaat je niets aan,' Zeg ik duidelijk verstaanbaar. 'en trouwens, ik wou vanavond verder het bos intrekken. Als jij hier wilt blijven mag je van mij.' Op de een of andere manier wil ik dat ze meegaat, maar aan de andere kant wil ik dat ze hier blijft.

    Kate Skye Woods
    'Gaat je niets aan,' Zegt hij duidelijk verstaanbaar. Iets wat mij niet aanstaat. 'en trouwens, ik wou vanavond verder het bos intrekken. Als jij hier wilt blijven mag je van mij.' Zegt hij dan. 'Ik was hier eigelijk gewoon om alles wat ik net gevonden had te braden zodat niemand me zou vinden. Daarom ging ik in deze grot. Maar aangezien jij mij denk niet mag en dit zegt om weet ik wat voor reden zou ik nu wel gaan goed?' Het was geen vraag het was eerder een mededeling, maar hij kon het ook anders opvatten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Blake Madan Rahas
    “Tuurlijk,” antwoord ze vrijwel gelijk sarcastisch, alsof ze geen andere toon in haar stem heeft. “Ik ken je niet maar ik heb nu al SM-ideeën van jou in mijn hoofd.”
    Ik wiebel mijn wenkbrauwen en wilde net zeggen van wel, maar mijn mond word gesnoerd door hoe ze doet. Ze loopt naar me toe en gaat lichtjes op haar tenen staan, waardoor ik haar stem in mijn oor hoor fluisteren.
    Iets waardoor ik lichte rillingen krijg, wat betekend dat ik het aangenaam vind. Niet dat ik hoopte dat ze dit gemerkt had natuurlijk, aangezien ze straks zelf een ego zou krijgen en dat was niet mijn bedoeling.
    “Je weet niet half hoe erg.” Ze doet enkele stappen naar achteren, waarna ze met haar ogen rolt en mij de rug toe keert. Wacht, wat? Dit klopt niet, zou ze nu niet terug moeten flirten in plaats van mij een eikel te vinden? Of welk ander scheldwoord er dan ook door haar gedachten gaat. Dit is helemaal niet goed.
    Snel volg ik haar en pak haar pols zacht vast, waarna ik haar naar me toedraai en even met mijn ogen rol. “Goed, misschien zijn we op de verkeerde manier begonnen,” Ik liet haar pols los en keek haar normaal en een beetje verontschuldigend aan. “Ik ben Blake, pleasure too meet you, milady,” Ik boog als een nette gentleman en keek haar afwachtend en nieuwsgierig aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.