• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Yancy schreef:

    Hier is alles nagekeken. (;


    Yay! Goed bezig =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Yay! Goed bezig =)


    Yeah. c:
    Nouja, mijn beoordelingen werden wel steeds korter, of de SA's werden gewoon steeds beter :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Yeah. c:
    Nouja, mijn beoordelingen werden wel steeds korter, of de SA's werden gewoon steeds beter :Y)
    Dat laatste lijk me logisch, want Invaesion en Yoda zijn best goeie schrijvers. Van de rest weet ik dat niet echt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat laatste lijk me logisch, want Invaesion en Yoda zijn best goeie schrijvers. Van de rest weet ik dat niet echt.


    Klopt (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Kreacher schreef:
    Dus als Chuggaa ook vandaag heeft nagekeken, komen de cijfers deze middag of avond online, lijkt me?


    Áls ik de tijd krijg, ja :')
    Maar ik moet zo mn boeken ophalen, dus de komende twee á drie uur heb ik geen tijd. :/

    Ik zal proberen om alles vanavond na te kijken!


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Áls ik de tijd krijg, ja :')
    Maar ik moet zo mn boeken ophalen, dus de komende twee á drie uur heb ik geen tijd. :/

    Ik zal proberen om alles vanavond na te kijken!


    Het hatelijke feit dat school weer bijna begint; boeken opgestuurd krijgen of ophalen... =(


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Het hatelijke feit dat school weer bijna begint; boeken opgestuurd krijgen of ophalen... =(


    Oui.
    Gelukkig zit ik in de examenklas en heb ik maar heel weinig boeken, haha (:


    Destroy what destroys you.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Het hatelijke feit dat school weer bijna begint; boeken opgestuurd krijgen of ophalen... =(


    Inderdaad, nog hatelijker als je de idiote afvalbakdoos waar je boeken inzitten niet opgetild krijgt, omdat 27 boeken gewoon vreselijk zwaar zijn. Vooral als je stokjes als armen hebt, zoals ik. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Inderdaad, nog hatelijker als je de idiote afvalbakdoos waar je boeken inzitten niet opgetild krijgt, omdat 27 boeken gewoon vreselijk zwaar zijn. Vooral als je stokjes als armen hebt, zoals ik. :')


    Haha :')
    Sorry, ik zal je niet uitlachen :x
    Ik heb maar zeven of acht vakken, en nog minder boeken _O_

    even ontopic blijven :/

    Ik moet nog best veel mensen nakijken.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Oui.
    Gelukkig zit ik in de examenklas en heb ik maar heel weinig boeken, haha (:


    Ik ga naar de 4e ^^ Kheb momenteel *gaat tellen* 16 boeken... =(


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Haha :')
    Sorry, ik zal je niet uitlachen :x
    Ik heb maar zeven of acht vakken, en nog minder boeken _O_

    even ontopic blijven :/

    Ik moet nog best veel mensen nakijken.


    Ik niet. Nogal logisch als ik alles na heb gekeken. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Ik ga naar de 4e ^^ Kheb momenteel *gaat tellen* 16 boeken... =(


    Ik ook, maar ik heb er 2 7 6. Ik had die doos die we dus moeten bewaren en om een of andere domme rede ook op mijn boekenlijst staat meegeteld.

    4 Gymnasium, waarom martel je mijn rug? O.o

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:30 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ik heb er 2 7 6. Ik had die doos die we dus moeten bewaren en om een of andere domme rede ook op mijn boekenlijst staat meegeteld.

    4 Gymnasium, waarom martel je mijn rug? O.o


    Daarn. Mn broertje gaat naar havo drie, hij heeft ook iets van 26 boeken. :/ kom ik aan met havo vijf en misschien 12 boeken.


    Destroy what destroys you.

    Yancy schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ik heb er 2 7 6. Ik had die doos die we dus moeten bewaren en om een of andere domme rede ook op mijn boekenlijst staat meegeteld.

    4 Gymnasium, waarom martel je mijn rug? O.o


    Nawh, ik ga naar 4VWO, maar heb geen 26 boeken... o.O
    Ik heb medelijden met je... =(


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Daarn. Mn broertje gaat naar havo drie, hij heeft ook iets van 26 boeken. :/ kom ik aan met havo vijf en misschien 12 boeken.


    Haha, ach, be happy, ik moet ze dinsdag allemaal meenemen van mijn idiote school. :8

    Maarja, mijn langste beoordeling is trouwens 850 woorden :')

    @Kreacher D: Why moeten ze mij hebben xd

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:36 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.