• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Ooh, okee xD
    Sorry ,dat had ik niet door =P


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Ooh, okee xD
    Sorry ,dat had ik niet door =P


    Maakt niet uit, hoor (:


    Destroy what destroys you.

    Ik hoorde mijn naam? :Y) OK, not funny. :3

    Maar eh, laten we dat maar even over pb bespreken, dat is misschien wat handiger. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    Ik hoorde mijn naam? :Y) OK, not funny. :3

    Maar eh, laten we dat maar even over pb bespreken, dat is misschien wat handiger. (:


    Haha. You were right (:
    -pb al gestuurd.

    Goed, sinds Kaien zich uitgeschreven heeft zal er bij deze opdracht niemand afvallen. hoort een diep opgelucht gezucht bij de deelnemers


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Haha. You were right (:
    -pb al gestuurd.

    Goed, sinds Kaien zich uitgeschreven heeft zal er bij deze opdracht niemand afvallen. hoort een diep opgelucht gezucht bij de deelnemers


    :3

    Haha, nu nog zenuwen voor de cijfers, wie zou het goed gedaan hebben en wie slecht? :'D *tromgeroffel*


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    :3

    Haha, nu nog zenuwen voor de cijfers, wie zou het goed gedaan hebben en wie slecht? :'D *tromgeroffel*


    Nog vier mensen moeten inleveren, dus dat wacht nog even :3

    -

    Ik heb de beginpost even aangepast ivm cijfers en zo.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Nog vier mensen moeten inleveren, dus dat wacht nog even :3

    -

    Ik heb de beginpost even aangepast ivm cijfers en zo.


    Heel lang tromgeroffel :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Bluh, dit is echt zwaar frustrerend en stressvol. Het wil er gewoon niet uitkomen (noch in een goed tempo) zoals het er uit hoort te komen >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    aarg, ik heb een idee, ik heb wat geschreven maar ik ben er gewoon neit blij mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    aarg, ik heb een idee, ik heb wat geschreven maar ik ben er gewoon neit blij mee


    Je bent niet de enige haha. Ik heb hem al ingeleverd, maar ik ben er ook niet echt tevreden mee :c


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige haha. Ik heb hem al ingeleverd, maar ik ben er ook niet echt tevreden mee :c

    'wil je misschien zo ff naar de mijne kijken?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    (...)
    'wil je misschien zo ff naar de mijne kijken?


    I guess :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Yoda schreef:
    Bluh, dit is echt zwaar frustrerend en stressvol. Het wil er gewoon niet uitkomen (noch in een goed tempo) zoals het er uit hoort te komen >.<


    Nawh. ):


    Destroy what destroys you.

    Prul schreef:
    (...)
    'wil je misschien zo ff naar de mijne kijken?


    Err, ik denk niet dat ik dat kan toestaan. Het is de bedoeling dat je het verhaal zelf schrijft.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Err, ik denk niet dat ik dat kan toestaan. Het is de bedoeling dat je het verhaal zelf schrijft.

    Okay, het ging er even om of het duidelijk was, wat dat zie je zelf niet zo snel
    Oja, ik moet nog even melden dat ik slecht zie dus er kunnen, na spellingscontrole, nog kleine foutjes inzitten die ik dan gewoon niet heb gezien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one