• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Meteor schreef:
    (...)Insider, maar ik bedoel daarmee zenuwachtig.


    Haha, ja dat dacht ik al. Ik moest er wel om lachen. ^_^
    Ik ben een hele lieve jury hoor... Nou ja, ik ben een hele eerlijke jury, hoop ik. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Haha, ja dat dacht ik al. Ik moest er wel om lachen. ^_^
    Ik ben een hele lieve jury hoor... Nou ja, ik ben een hele eerlijke jury, hoop ik. :')
    Ah ik vind het gewoon niet zo'n goed werkje van mezelf en daardoor ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat jullie er van vonden en of er niet te veel fouten in stonden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ah ik vind het gewoon niet zo'n goed werkje van mezelf en daardoor ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat jullie er van vonden en of er niet te veel fouten in stonden.


    Ik denk dat het niet lang gaat duren voordat de beoordelingen erop staan, zodra we alle opdrachten binnen hebben -wat er nog maar vier zijn- zijn we zo klaar met nakijken. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Ik denk dat het niet lang gaat duren voordat de beoordelingen erop staan, zodra we alle opdrachten binnen hebben -wat er nog maar vier zijn- zijn we zo klaar met nakijken. (:
    Ik heb tijd. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik heb tijd. (:


    Haha mooi. Ik ben in ieder geval benieuwd wat iedereen van hun cijfers/beoordeling vindt, hopelijk heb ik geen foutjes in het jureren gemaakt!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Haha mooi. Ik ben in ieder geval benieuwd wat iedereen van hun cijfers/beoordeling vindt, hopelijk heb ik geen foutjes in het jureren gemaakt!
    Iedereen leert tegenwoordig de dingen anders, dus je kan er tegenwoordig niet meer aan doen als je fouten maakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Iedereen leert tegenwoordig de dingen anders, dus je kan er tegenwoordig niet meer aan doen als je fouten maakt.


    Klopt, ach, ik zie het allemaal wel, zolang jullie me maar niet met fakkels en hooivorken achterna komen. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    -eindelijk thuis-

    Weejo. 14 posts. :/


    Destroy what destroys you.

    Ik moet nog verder gaan, maar hoe meer ik schrijf hoe slechter ik het vind


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Btw, wordt er per opdracht een cijfer gegeven dat los van de cijfer van je vorige opdrachten staat, of gaat het steeds om het gemiddelde van al je opdrachten?
    (voor wie er afvalt)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:02 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Prul schreef:
    Ik moet nog verder gaan, maar hoe meer ik schrijf hoe slechter ik het vind


    Je hebt nog twee dagen, misschien word het beter (:
    Niet te onzeker zijn (;
    I guess you're Prim?


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Je hebt nog twee dagen, misschien word het beter (:
    Niet te onzeker zijn (;
    I guess you're Prim?

    Oja, sorry vergeten te melden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kreacher schreef:
    Btw, wordt er per opdracht een cijfer gegeven dat los van de cijfer van je vorige opdrachten staat, of gaat het steeds om het gemiddelde van al je opdrachten?
    (voor wie er afvalt)


    Dat moet ik nog even bespreken met Yancy. (:
    Voor nu is het het gemiddelde van het cijfer wat Yancy geeft en mijn cijfer. (Yancy doet foutjes in grammatica, formulering, etc, ik doe de rest)


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Dat moet ik nog even bespreken met Yancy. (:
    Voor nu is het het gemiddelde van het cijfer wat Yancy geeft en mijn cijfer. (Yancy doet foutjes in grammatica, formulering, etc, ik doe de rest)


    Oke!
    Maar eigenlijk bedoelde ik voor de komende opdrachten. Of je vorige cijfers ook meetellen (dus als we bijv bij de 2e opdracht zijn, dat je cijfer van opdr. 1 en 2 samen worden getrokken tot een gemiddelde)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Oke!
    Maar eigenlijk bedoelde ik voor de komende opdrachten. Of je vorige cijfers ook meetellen (dus als we bijv bij de 2e opdracht zijn, dat je cijfer van opdr. 1 en 2 samen worden getrokken tot een gemiddelde)


    Ja, dat begreep ik, maar dat moet ik dus nog even bespreken met Yancy (:


    Destroy what destroys you.