• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Wat voor soort opdrachten kunnen we verwachten?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    Wat voor soort opdrachten kunnen we verwachten?


    Vijf opdrachten, allemaal niet te moeilijk. Opdracht 1 is met een zin waar je een verhaal omheen moet schrijven, de rest ongeveer hetzelfde, alleen dan verschillende dingen waar je omheen moet schrijven. Ik wil niet te veel verklappen, haha.


    Destroy what destroys you.

    count me in!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Vijf opdrachten, allemaal niet te moeilijk. Opdracht 1 is met een zin waar je een verhaal omheen moet schrijven, de rest ongeveer hetzelfde, alleen dan verschillende dingen waar je omheen moet schrijven. Ik wil niet te veel verklappen, haha.


    Ow owkeej...

    Ehm ik wil wel proberen ;d. Misschien dat ik dan eindelijk weer eens aan het schrijven ga XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Ow owkeej...

    Ehm ik wil wel proberen ;d. Misschien dat ik dan eindelijk weer eens aan het schrijven ga XD


    Zeker weten? (:
    Het zullen ook niet te veel woorden zijn, je kunt een beetje zelf het maximale aantal kiezen. Minimaal zal per opdracht een beetje omhoog gaan.


    Destroy what destroys you.

    Aragog schreef:
    count me in!


    You're on the list! (:


    Destroy what destroys you.

    @ Timcanpy,
    Ik ga jullie idee een beetje na-apen, als dat mag.
    Jij mag opdracht 1 inleveren wanneer opdracht 2 ook ingeleverd moet worden. Ik weet nog niet precies wanneer dat zal zijn.
    Is dat oké? (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Zeker weten? (:
    Het zullen ook niet te veel woorden zijn, je kunt een beetje zelf het maximale aantal kiezen. Minimaal zal per opdracht een beetje omhoog gaan.


    Ik weet het zeker.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Ik weet het zeker.


    Goed, je staat erbij!


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    @ Timcanpy,
    Ik ga jullie idee een beetje na-apen, als dat mag.
    Jij mag opdracht 1 inleveren wanneer opdracht 2 ook ingeleverd moet worden. Ik weet nog niet precies wanneer dat zal zijn.
    Is dat oké? (:


    ja hoor :) xSpookje heeft ook ons puntensysteem overgenomen...ik heb er geen probleem mee dat je onze vakantieregeling overneemt :3 dat is eigenlijk alleen maar een compliment :3
    Komt opdracht 1 voor morgenavond etenstijd?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timcanpy schreef:
    (...)

    ja hoor :) xSpookje heeft ook ons puntensysteem overgenomen...ik heb er geen probleem mee dat je onze vakantieregeling overneemt :3 dat is eigenlijk alleen maar een compliment :3
    Komt opdracht 1 voor morgenavond etenstijd?


    Oké, haha.
    Ja, als het goed is wel. Misschien vanavond al.


    Destroy what destroys you.

    Count me in!


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Count me in!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Aragog schreef:
    Count me in!

    BeautyInside schreef:
    Count me in!

    Sake schreef:
    Count me in!

    Lol. ;w


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Lol. ;w


    Is een populaire uitspraak XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.