• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Aragog schreef:
    (...)
    Lol. ;w


    Oh, dat valt me nu pas op haha :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik wil wel, maar maandag begin ik op een nieuwe school en dan ga ik het best druk krijgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou wel mee willen doen^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Prim schreef:
    Ik wil wel, maar maandag begin ik op een nieuwe school en dan ga ik het best druk krijgen


    Je mag nog wel even nadenken, ik heb liever dat je het zeker weet dan dat je je uiteindelijk moet uitschrijven. (:

    Voor de rest is iedereen ingeschreven. Nog één en dan kan ik de opdracht online zetten!
    Ik zoek ook nog een jurylid!


    Destroy what destroys you.

    I'm in


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    I'm in


    You're on the list!

    Opdracht komt binnen nu en ongeveer een half uur!


    Destroy what destroys you.

    Count me in ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    -le abo-


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik doe mee. Het zal mij wel lukken. Het moet mij lukken. Ben je vrij in het aantal woorden of krijg een limiet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Ik doe mee. Het zal mij wel lukken. Het moet mij lukken. Ben je vrij in het aantal woorden of krijg een limiet?


    Dat niet. Maar ik doe niet te moeilijk erover. Ik zal jou & Kreacher noteren!


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Dat niet. Maar ik doe niet te moeilijk erover. Ik zal jou & Kreacher noteren!
    Hah sorry ik vind het verwarrend, krijg je nu het aantal woorden of ben je er vrij in?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Hah sorry ik vind het verwarrend, krijg je nu het aantal woorden of ben je er vrij in?


    Je krijgt een minimaal en een maximaal aantal woorden, dat wel, maar er zit veel verschil tussen het minimum en het maximum (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Je krijgt een minimaal en een maximaal aantal woorden, dat wel, maar er zit veel verschil tussen het minimum en het maximum (:
    Oké. (:
    Ik ben eens benieuwd naar de eerste opdracht, want binnen een halfuurtje vertrek ik naar mijn werk. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil best meedoen, alleen ik heb geen idee hoe druk ik het straks ga krijgen als school weer begint (begin september).
    - Zet mij er maar niet bij.(:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:02 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Opdracht 1 staat online in de story, die in het eerste forumbericht staat!

    En daarbij heb ik nog steeds één jurylid nodig. Wie wil?


    Destroy what destroys you.