• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik zou wek jury willen zijn, maar ik ga het erg druk krijgen en zo. Niu, ik laat wel nog wat weten vanavond/morgen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    Ik zou wek jury willen zijn, maar ik ga het erg druk krijgen en zo. Niu, ik laat wel nog wat weten vanavond/morgen. (:


    Als je het zou willen doen, zou ik dat heel fijn vinden, maar als het niet uitkomt, dan begrijp ik het wel, hoor (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Als je het zou willen doen, zou ik dat heel fijn vinden, maar als het niet uitkomt, dan begrijp ik het wel, hoor (:


    Ik heb er even over nagedacht en heb besloten het toch niet te doen. Ik heb het nu al druk en als school weer begint heb ik helemaal geen tijd meer. Ik zou er dan wss ook na een paar opdrachten moeten mee stoppen, wat ik ook niet wil. In ieder geval, nog veen succes met je wedstrijd! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Ik heb er even over nagedacht en heb besloten het toch niet te doen. Ik heb het nu al druk en als school weer begint heb ik helemaal geen tijd meer. Ik zou er dan wss ook na een paar opdrachten moeten mee stoppen, wat ik ook niet wil. In ieder geval, nog veen succes met je wedstrijd! (:


    Oké, dat is jammer, maar ja, school gaat voor! (:
    & bedankt (:


    Destroy what destroys you.

    Ik moet nog steeds opnieuw beginnen, maar nu heb ik natuurlijk geen inspiratie meer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik moet nog steeds opnieuw beginnen, maar nu heb ik natuurlijk geen inspiratie meer


    Je hebt nog zes dagen, hè (: de inspiratie komt vanzelf wel weer terug, en anders zoek je een andere zin uit, misschien helpt dat.


    Destroy what destroys you.

    Ik zou wel jury willen zijn, maar ik vroeg me af hoe lang je hebt bedacht dat we de tijd hebben om de opdrachten te jureren? Aangezien ik niet denk dat ik het binnen één dag zou kunnen doen, want ik moet natuurlijk ook aan school denken ^_^.
    Ik moet trouwens ook melden dat ik hiervoor nog nooit heb gejureerd, maar ik heb wel al meerdere malen mensen geholpen met het checken van stukken tekst op fouten (;


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Je hebt nog zes dagen, hè (: de inspiratie komt vanzelf wel weer terug, en anders zoek je een andere zin uit, misschien helpt dat.

    Ja, maar drie dagen daarvan zit ik de hele dag nog op school.
    Het komt wel goed, zou je de zinnen nog een keer kunnen sturen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Ja, maar drie dagen daarvan zit ik de hele dag nog op school.
    Het komt wel goed, zou je de zinnen nog een keer kunnen sturen?


    Oh, ja hoor (: ik stuur ze meteen!


    Destroy what destroys you.

    Yancy schreef:
    Ik zou wel jury willen zijn, maar ik vroeg me af hoe lang je hebt bedacht dat we de tijd hebben om de opdrachten te jureren? Aangezien ik niet denk dat ik het binnen één dag zou kunnen doen, want ik moet natuurlijk ook aan school denken ^_^.
    Ik moet trouwens ook melden dat ik hiervoor nog nooit heb gejureerd, maar ik heb wel al meerdere malen mensen geholpen met het checken van stukken tekst op fouten (;


    Ik zou meteen gaan jureren wanneer er een opdracht ingeleverd word, en dan nog twee of drie dagen te tijd nemen voor de rest. Het zijn niet zo ontzetten veel kandidaten (:
    Als je het zou willen doen, zou ik dat ontzettend fijn vinden!


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ik zou meteen gaan jureren wanneer er een opdracht ingeleverd word, en dan nog twee of drie dagen te tijd nemen voor de rest. Het zijn niet zo ontzetten veel kandidaten (:
    Als je het zou willen doen, zou ik dat ontzettend fijn vinden!


    En zou ik dan alleen de grammatica, formulering en spelling controleren?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nou, ik denk dat ik het waarschijnlijk wel doe c;


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    Nou, ik denk dat ik het waarschijnlijk wel doe c;


    Ja? ;D & gewoon alle foutjes die je kunt vinden. Ik doe alles op het gebied van creativiteit, originaliteit, verhouding tot de opdracht, zulk soort dingen (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ja? ;D & gewoon alle foutjes die je kunt vinden. Ik doe alles op het gebied van creativiteit, originaliteit, verhouding tot de opdracht, zulk soort dingen (:


    Oké, count me in c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Even een abo op het topic ;D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.