• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Yancy schreef:
    (...)

    Haha, ach, be happy, ik moet ze dinsdag allemaal meenemen van mijn idiote school. :8

    Maarja, mijn langste beoordeling is trouwens 850 woorden :')

    @Kreacher D: Why moeten ze mij hebben xd


    Wheejo, allemaal meenemen? Ik doe dat ook, want ik stop ze in mijn locker :3

    Oh, wow, 850 woorden? Da's veel... :/ mijne zijn allemaal heel kort.


    Destroy what destroys you.

    Kan je niet alvast de beoordeling van Yancy online zetten? Die was toch al klaar?
    En als jij klaar bent die van jou? :'D
    Het is maar een voorstel, hoor. Maar ik ben gewoon een nieuwsgierig en ongeduldig persoon, hihi.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yancy schreef:
    (...)

    Haha, ach, be happy, ik moet ze dinsdag allemaal meenemen van mijn idiote school.

    Maarja, mijn langste beoordeling is trouwens 850 woorden :')

    @Kreacher D: Why moeten ze mij hebben xd


    Poor you... =(
    en 850 woorden is... best lang xd


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Wheejo, allemaal meenemen? Ik doe dat ook, want ik stop ze in mijn locker :3

    Oh, wow, 850 woorden? Da's veel... :/ mijne zijn allemaal heel kort.


    Hehe ja, mijn school is gestoord.

    I know, maarja, ik had veel te vertellen. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Aragog schreef:
    Kan je niet alvast de beoordeling van Yancy online zetten? Die was toch al klaar?
    En als jij klaar bent die van jou? :'D
    Het is maar een voorstel, hoor. Maar ik ben gewoon een nieuwsgierig en ongeduldig persoon, hihi.


    Misschien :3
    Ik zal sowieso als ik thuis kom straks (ik ga zo weg) meteen de tweede opdracht online zetten!


    Destroy what destroys you.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Poor you... =(
    en 850 woorden is... best lang xd


    Ik had veel te vertellen over de SA van ... xd
    850 woorden is meer dan ik normaal in een hoofdstuk schrijf, lol. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Aragog schreef:
    Kan je niet alvast de beoordeling van Yancy online zetten? Die was toch al klaar?
    En als jij klaar bent die van jou? :'D
    Het is maar een voorstel, hoor. Maar ik ben gewoon een nieuwsgierig en ongeduldig persoon, hihi.


    Jup, ik ben al klaar. Maar we vinden het leuk om jullie geduld op de proef te stellen. (nerd)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ga trouwens even simsen en daarna paardrijden, dus ik reageer voorlopig niet meer ^_^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Misschien :3
    Ik zal sowieso als ik thuis kom straks (ik ga zo weg) meteen de tweede opdracht online zetten!


    Er valt deze opdracht niemand af, toch? Dan weet ik al zeker dat ik kan beginnen met brainstormen ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Yancy schreef:

    Ik ga trouwens even simsen en daarna paardrijden, dus ik reageer voorlopig niet meer ^_^


    Veel plezier! =D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Yancy schreef:
    (...)

    Maarja, mijn langste beoordeling is trouwens 850 woorden :')
    Nu gaat iedereen vast hopen dat dat niet bij hun deeltje is. Oh man dat is echt wel veel.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:48 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kreacher schreef:
    (...)

    Er valt deze opdracht niemand af, toch? Dan weet ik al zeker dat ik kan beginnen met brainstormen ^^


    Nee, niemand valt af (;
    ja, ik ben terug. stomme boeken .__. ik zet de opdracht online


    Destroy what destroys you.

    Opdracht 2 staat online!
    Ik zal de foto's doorsturen en daarna alles nakijken wat ik nog na moest kijken! (;


    Destroy what destroys you.

    Die opdracht is cool ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Laat het een goed plaatje zijn.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:59 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?