• Er word opeens gereageerd =D
    maar ik kan duss even geen reacties plaatsen wnt die PIEPP mod's hebbe we weer een forumban gegeven TERWIJL IK NIXX FOUT HB GEDAAN EN SE GWN NIET TEGEN KRITIEK KUNNEN!!!!! En nu gaa ik seker weer een waarschuwing krijgen omdat jullie niet tegen klachten fseu kunnen =.= Triest hoar..



    Ik was vandaag siek ,, Duss ik ging Camp Rock downloaden en blahblahblah ,,lkkr boeiend allemaal ,
    Maar ik ging hm duss ook sien X'D Mogt je de logica hierin nog niet snappen en ik gaaa der lkkr een serie van naaäperen :P
    Duss ik hb lkkr rollen nodig [à]
    Alleen ik naap hem niet egt aap ,, OMg ,,ik moet beter opletten bij nederlands XD,, maar mijnus gaat soo;
    Een meisje moet vanwege straf op sgool op zomerkamp.
    Daar word se in een groepje geplaatst tijdens een dropping (dan word je ergens heengebragt en dan moet je de weg weer trug vinden naar het kamp)
    maar dan gaan se verdwaalt raken ,, X'D
    Niet dat dit lijkt op camp rock fseu ,,duss soveel naa geaapt hb ik nou ook weer neit X'D maar ,fok datxD OMg ,, ELLE ik word ongeduldig en ik sei tog dat ik dan hyper word en als ik hyper bn begin ik onzin te praten! XD

    Rollen:
    Gwn mensen die ook op dat zomerkamp gaan zijn xD
    Tis duss een strafzomerkamp ding xD
    Ps: als je iemand wil sijn die ook in dat groepje zit ERBIJ SETTEN!

    Ik wil weten:
    Textje:
    PLaatje (tussen URL en GEEN scene!)


    Good luck ,, en nee ik had geen sin om met kleurtjes enseu te doen (puh)


    Zomerkamp kinders:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Zomerkamp kinders in groepje:
    -SayRockQueen
    -BiLlSMuRf
    -PUKKELxDING
    -
    -


    Crack a bottle

    Textje:
    Eh, hoi. Ik ben Annick. Ben 15 jaar oud &nd kom uit Noord-Holland enzo. Doe een VWO-opleiding, die ik vrij serieus neem. Zomerkamp, nog nooit gedaan, maar proberen kan geen kwaad toch? (ik heb dit nog nooit gedaan, so don't laugh please!)
    PLaatje: zie m'n plaatje naast bericht XD


    Life is hard and then we die

    Tis dat er soo veel mensen in mijn serie ding willen spelen O.o ..X'D


    Crack a bottle

    Textje:

    Yo,,
    Ik ben Say, een eigenwijs, brutaal, koppig en nieuwsgierig zestien jaar oud meiske. Ik kan af en toe nogal onhandelbaar zijn, en dat bleek laatst maar weer, want ik ben op zomerkamp gestuurd. ZOMERKAMP! Okee, zodra ik de kans krijg loop ik weg, maakt me niet uit waarheen, als het maar niet dat zomerkamp is! Ik speel al heel lang gitaar, namelijk al 6 jaar. Verder skate ik en hou ik van mijn vrienden!
    See Ya!
    Say

    PLaatje (tussen URL en GEEN scene!) http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    En ik wil graag bij dat groepje! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ike,, Sgat iokke will!!!!
    Info komt zo;)
    Laat nog wel rolletje over voor mij he [A] [/Slijm Slijm]


    Dunno ><

    Ja,, Jij idd hieper worden dan!!!!
    Whii,, wat lijk jij tog veeel op mij Dan :D


    Dunno ><

    Maar Elle willt wel in het groepje!! En wat voor tekstje moet het zijn?! Mijn Geniaale standaart tekst,, of een ander,, Jouw keuze,! :D


    Dunno ><

    TnQ sgat! (yeah) (H)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Textje:
    Hoii, Liefords!!! Ik Ben Elle,, En nu al weer 17 jaartjes oud,, WHAHAHA,, Ik ben zo Druk als het maar zijn kan,, en kan daardoor ook zwaar irritand worden,, Vraag maar aan de mensen In mijn Omgeving. Uuh,, Ik heb Nogal een Groooot Ego,, En vind mezelf egt helmaal te gek >.< Whiii,, Uuh, BlablaBla,, ik weet niet wat ik moet zeggen,, Hmm,, Ik kan een Bitch zijn,, Maar niet tegen de mensen die ik lief hem,, En dat zijn er niet zo veel XD Aangezien ik nogal niet snel mensjes mag,, dus het zal wel een eer voor je zijn,, als ik je als Vriendin beschouw,, Kijk,, ik zij tog,, Ego! Hmm,, Ik ben Voor best wel voor vill bang,, en ga dan ook meteen staan gillen en Doen,, Maar er zijn een paar dingetjes waar ik egt doodsbang voor ben,, Zoals Spinne, en ja,, wie nouw niet Clown's! Brrr,, Wat zijn die 2 dingen eng,, Ja,, ik vind Clown's niet egt mensen,, Kijk,, ik praat ook heeel veel, en het meeste is groote onzin,, en gaat nergens over,, Dus ik ga voor de verandering is lief doen,, en Je van mijn LulVerhaaltje verlossen!
    Bye Xx
    PLaatje (tussen URL en GEEN scene!)
    Komt zo Poepert!


    Dunno ><

    Dat kiend sit gesellig alles vol te spammen X'D
    Ik d8 , heah heah ,,der reageren mensen =.=
    Elle duss :P maar alles wat je sgrijft is wel geniaal hoar meisje <33 X'D


    En Say ,, Alsjeblieft Lieford (K)


    Crack a bottle

    Reageer dan Bitches !


    Crack a bottle

    Sorry :X
    Vergeef je het me?!?!
    Voortaan, zal ik heel braafjes,, alees is 1 ding proppen, en kijkt niemant nog een keer naar wat ik gegt heb,, en Leest dus ook niemand het >.< Maar, Danke voor de rol Lieford!!!
    Xx LuvU


    Dunno ><

    REAGEER MENSJES!
    REAGEER MENSEJE!
    REAGEER MENSJES!
    REAGEER MENSJES!
    REAGEER MENSJES!


    (Of Say komt u persoonlijk killen! (A))


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ELLE!! wel blijven reageren!!
    Wnt anders is het saai ,, En nu mag het niet saai sijn ,,kben net hyper!!
    Chantou vind dat Elle wel alles mag vespreiden in versgillende hokjes (A)


    Crack a bottle

    Jaa mensen ,,
    Wees eens lief en luister naar mij Kiendje Say <33


    Crack a bottle

    Jessss :D(dance)(yeah)(hoera)
    Elle,, Moet ook even haar4 Energie er uit laten,, verveel me de plures,, namelijk!


    Dunno ><