• Er word opeens gereageerd =D
    maar ik kan duss even geen reacties plaatsen wnt die PIEPP mod's hebbe we weer een forumban gegeven TERWIJL IK NIXX FOUT HB GEDAAN EN SE GWN NIET TEGEN KRITIEK KUNNEN!!!!! En nu gaa ik seker weer een waarschuwing krijgen omdat jullie niet tegen klachten fseu kunnen =.= Triest hoar..



    Ik was vandaag siek ,, Duss ik ging Camp Rock downloaden en blahblahblah ,,lkkr boeiend allemaal ,
    Maar ik ging hm duss ook sien X'D Mogt je de logica hierin nog niet snappen en ik gaaa der lkkr een serie van naaäperen :P
    Duss ik hb lkkr rollen nodig [à]
    Alleen ik naap hem niet egt aap ,, OMg ,,ik moet beter opletten bij nederlands XD,, maar mijnus gaat soo;
    Een meisje moet vanwege straf op sgool op zomerkamp.
    Daar word se in een groepje geplaatst tijdens een dropping (dan word je ergens heengebragt en dan moet je de weg weer trug vinden naar het kamp)
    maar dan gaan se verdwaalt raken ,, X'D
    Niet dat dit lijkt op camp rock fseu ,,duss soveel naa geaapt hb ik nou ook weer neit X'D maar ,fok datxD OMg ,, ELLE ik word ongeduldig en ik sei tog dat ik dan hyper word en als ik hyper bn begin ik onzin te praten! XD

    Rollen:
    Gwn mensen die ook op dat zomerkamp gaan zijn xD
    Tis duss een strafzomerkamp ding xD
    Ps: als je iemand wil sijn die ook in dat groepje zit ERBIJ SETTEN!

    Ik wil weten:
    Textje:
    PLaatje (tussen URL en GEEN scene!)


    Good luck ,, en nee ik had geen sin om met kleurtjes enseu te doen (puh)


    Zomerkamp kinders:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Zomerkamp kinders in groepje:
    -SayRockQueen
    -BiLlSMuRf
    -PUKKELxDING
    -
    -


    Crack a bottle

    Whaa,, zit er ook een Bitxh in het kamp?!
    Of niet,, want dan will ik die ook verzinenn,
    Mensjes reageer nouw!!! Chantou moet beginnen NU!!!!!!!!


    Dunno ><

    Elle word ongeduldig?? X'D


    Crack a bottle

    en jaa ,Tuurlijk sit ter een bitch in ht kamp ;)


    Crack a bottle

    Mag ik dan die Bitch verzinnen?! En asl dat mag,, mag het dan zo zijn,, dat zij De dochter van de baas van het kamp is?!


    Dunno ><

    Elle ,,jij mag alles :P[à]

    Versin maar;)


    Crack a bottle

    Textje:
    Hoii Poepazz! Ik ben Kitteny, en ben 18 jaartjes oud! Uh Ik heb alles wat mijn hartje begeert, Aangezien ik alles krijg van mijn Papie,, Aangezien hij heel rijk is,, en dus alles voor mij kan betalen, ik geef en gil, en het staat voor me neus :D En nu niet gaan zeggen, dat ik een Verwent nest ben,, Watn dat ben ik niet!!! Tss,, Dus dat moet je ook niet dnken, Want dan roep ik mijn pappie, en die soorgt er zo voor, dat je van het Camp word af gezodemietert, want hij is de baad,, Ik, ben er dus ook altijd te vinden, en iedereen kent mij, ja Zal wel moeten,, ik ben de knapste, en de beste, dus tja, dan hoor je me natuurlijk wel te kennen. En doe je dat niet,, moet je je diep Schamen,, Maar honies,, ik moet gaan, Ga Schoppen Met mijn Poeperts.
    Bye! Xx
    PLaatje (tussen URL en GEEN scene!)
    Komt zo ;)


    Dunno ><

    Oepsie,, Moet ook nog een foto, voor em eigen personage -_-'' Komt er dus ook aan ;)


    Dunno ><

    Dankje lieford <3


    Crack a bottle

    Honny,, foto van mij persoontje
    http://blackmage9.deviantart.com/art/Imagine-95452447
    Die van die bitch komt zo ;)


    Dunno ><

    Textje:
    Hoii Poepazz! Ik ben Kitteny, en ben 18 jaartjes oud! Uh Ik heb alles wat mijn hartje begeert, Aangezien ik alles krijg van mijn Papie,, Aangezien hij heel rijk is,, en dus alles voor mij kan betalen, ik geef en gil, en het staat voor me neus :D En nu niet gaan zeggen, dat ik een Verwent nest ben,, Watn dat ben ik niet!!! Tss,, Dus dat moet je ook niet dnken, Want dan roep ik mijn pappie, en die soorgt er zo voor, dat je van het Camp word af gezodemietert, want hij is de baad,, Ik, ben er dus ook altijd te vinden, en iedereen kent mij, ja Zal wel moeten,, ik ben de knapste, en de beste, dus tja, dan hoor je me natuurlijk wel te kennen. En doe je dat niet,, moet je je diep Schamen,, Maar honies,, ik moet gaan, Ga Schoppen Met mijn Poeperts.
    Bye! Xx
    PLaatje (tussen URL en GEEN scene!)
    Komt zo ;)


    Ik mag die Kitteny nu al niet! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Ik mag die Kitteny nu al niet! xD


    NIet eens,, Iedereen wil tog zoon Vriendin..XD
    Iewl,, ik walg zelf van dat soort mensen,, maar ik vind het zo leuk, om te verzinnen en te spelen :P


    Dunno ><

    IKKU WIL EEN ZOMERKAMPKIENDER IN JOUW GROEP ZIJN.

    Textje:


    Haay Darlin'
    I'm the lovely Ellen.
    Noujaa fuck this. Ikk ben dus Ellen en loop al 17 jaartjes je leven te verzieken x]. Het kan me dus niet schelen wat andere mensen van me vinden. Als je me uitdaagt doe ik het toch. Soms heb ik wel égo, ik weet het. Maarja, that's me. Heb je iets tegen mij? Zeg het maar in m'n gezicht, I'll be happy to fight you. Ja 4 real. Ik háát mensen die dingen áchter mijn rug om over mij lullen. Van mij mag je álles zeggen over mij, als je het maar in mijn gezicht zegt. En niet schrikken als k er dan ook nog wat op terug te zeggen heb. Noujaa. dat is zo kort omschreven mij wel? Ah, sheisse, mijn telefoon gaat. Ik ga weg kienders <3

    PLaatje (tussen URL en GEEN scene!):

    http://bp3.blogger.com/_NO2UOMMYKZ0/SIGycgc6IlI/AAAAAAAAAkE/sHaxWsNh070/s400/Black+Scene+Hair.png

    (...)

    NIet eens,, Iedereen wil tog zoon Vriendin..XD
    Iewl,, ik walg zelf van dat soort mensen,, maar ik vind het zo leuk, om te verzinnen en te spelen :P


    Ghehe, ik heb zo'n kind op school. En die kijkt me dan altijd heel minachtend aan enz, en dan ga ik altijd per ongeluk expres tegen haar opbotsen. xD

    En toen ik dat voor de 4de keer op een dag deed werd ze super boos op mij en wou ze me slaan, maar ik sloeg veel en veel herder terug! :P Maar toen ik sloeg slag een docent het weer net en toen moesten we naar de conrector, en kreeg ik weer alle schuld.. ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Ghehe, ik heb zo'n kind op school. En die kijkt me dan altijd heel minachtend aan enz, en dan ga ik altijd per ongeluk expres tegen haar opbotsen. xD

    En toen ik dat voor de 4de keer op een dag deed werd ze super boos op mij en wou ze me slaan, maar ik sloeg veel en veel herder terug! :P Maar toen ik sloeg slag een docent het weer net en toen moesten we naar de conrector, en kreeg ik weer alle schuld.. ><

    Weet niet wat je bedoelt, heb ik nu nog nooooit gehad(A)
    Heb alleen iemand een bloed neus geslagen daardoor,, vedder doe ik nooit iets verkeert!(A)
    [/Is heeeel goed ik liegen]


    Dunno ><

    (...)
    Weet niet wat je bedoelt, heb ik nu nog nooooit gehad(A)
    Heb alleen iemand een bloed neus geslagen daardoor,, vedder doe ik nooit iets verkeert!(A)
    [/Is heeeel goed ik liegen]


    ghehe! x]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...