• Er word opeens gereageerd =D
    maar ik kan duss even geen reacties plaatsen wnt die PIEPP mod's hebbe we weer een forumban gegeven TERWIJL IK NIXX FOUT HB GEDAAN EN SE GWN NIET TEGEN KRITIEK KUNNEN!!!!! En nu gaa ik seker weer een waarschuwing krijgen omdat jullie niet tegen klachten fseu kunnen =.= Triest hoar..



    Ik was vandaag siek ,, Duss ik ging Camp Rock downloaden en blahblahblah ,,lkkr boeiend allemaal ,
    Maar ik ging hm duss ook sien X'D Mogt je de logica hierin nog niet snappen en ik gaaa der lkkr een serie van naaäperen :P
    Duss ik hb lkkr rollen nodig [à]
    Alleen ik naap hem niet egt aap ,, OMg ,,ik moet beter opletten bij nederlands XD,, maar mijnus gaat soo;
    Een meisje moet vanwege straf op sgool op zomerkamp.
    Daar word se in een groepje geplaatst tijdens een dropping (dan word je ergens heengebragt en dan moet je de weg weer trug vinden naar het kamp)
    maar dan gaan se verdwaalt raken ,, X'D
    Niet dat dit lijkt op camp rock fseu ,,duss soveel naa geaapt hb ik nou ook weer neit X'D maar ,fok datxD OMg ,, ELLE ik word ongeduldig en ik sei tog dat ik dan hyper word en als ik hyper bn begin ik onzin te praten! XD

    Rollen:
    Gwn mensen die ook op dat zomerkamp gaan zijn xD
    Tis duss een strafzomerkamp ding xD
    Ps: als je iemand wil sijn die ook in dat groepje zit ERBIJ SETTEN!

    Ik wil weten:
    Textje:
    PLaatje (tussen URL en GEEN scene!)


    Good luck ,, en nee ik had geen sin om met kleurtjes enseu te doen (puh)


    Zomerkamp kinders:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Zomerkamp kinders in groepje:
    -SayRockQueen
    -BiLlSMuRf
    -PUKKELxDING
    -
    -


    Crack a bottle

    Mensen!! Neem nu eens een Rol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Elle Wilt dat Chantou begind, met haar fantastiese sirrie!!!!!!!


    Dunno ><

    Chantou! <333
    Jij begin ga, en Elle en ik rollies verzinnen! ;)
    Ok?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    zomerkamp kinders in groepje

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    ja,, Mogen wij anders nog een paar rollen verzinnen [A]


    Dunno ><

    Ik wil in het groepje als het nog kan

    Textje:
    Yo Ik ben Nickita
    Ik ben 17 bijna 18 jaar en zit nu op een strafkamp
    waarom? mijn moeder vond het persee nodig omdat ik te vaak een grote bek heb zegt ze en nu had ze me hier in geschreven en daar zit ik dan op dat stome kamp door mijn moeder en ook door school ja ook door school mijn moeder had het met de directeur van mijn school over legt en die vond het ook een goed idee dus zit ik hier nu vast
    en ben ik ook nog eens in een 1 of ander goepje gezet met een een of ander droping in het bos ofzo en ken ze niet eens en nu nog wat nu ben ik ook nog eens verdwaalt met deze gasten maar het word vast wel gezzelig hoop ik teminste anders maak ik het gewoon gezzelig xD
    Maar ik ga nu we gaan weer verder lopen dus mzzl spreek julie vast nog wel eens <3
    PLaatje:
    http://www.emo-styles.com/wp-content/uploads/2008/06/emo-girl-sunglasses.jpg


    You can't touch music but music touch you

    Is die Bitch van het kamp er nu bij of niet?! [A]
    [/ONgeduldig]


    Dunno ><

    Haaay ik ben Amanda en ben 17 jaartjes oudt

    ik GA naar zomerkamp omdat muziek me leven is. ik zit akl vanaf mijn 10 op drummen en verder doe ik aan breakdance en hiphop. in mijn vrije tijd oefen ik met mijn bandje Graph!c. verder kan ik soms nogal en bitch zijn als je me niet aanstaat. volgens mijn vriendinnen ben ik fun to hang out with en nogel hyper.xD. ik kan soms nogal een grote ego hebben maar dat heb ik zelf dan neit egt door.
    Maaareg me ma roept ik moet gaan inpakken.
    OP TO the music!

    ROCK ON!!<3

    PLAATJE:
    http://i167.photobucket.com/albums/u135/justineewieene_2007/scene.jpg