• Er word opeens gereageerd =D
    maar ik kan duss even geen reacties plaatsen wnt die PIEPP mod's hebbe we weer een forumban gegeven TERWIJL IK NIXX FOUT HB GEDAAN EN SE GWN NIET TEGEN KRITIEK KUNNEN!!!!! En nu gaa ik seker weer een waarschuwing krijgen omdat jullie niet tegen klachten fseu kunnen =.= Triest hoar..



    Ik was vandaag siek ,, Duss ik ging Camp Rock downloaden en blahblahblah ,,lkkr boeiend allemaal ,
    Maar ik ging hm duss ook sien X'D Mogt je de logica hierin nog niet snappen en ik gaaa der lkkr een serie van naaäperen :P
    Duss ik hb lkkr rollen nodig [à]
    Alleen ik naap hem niet egt aap ,, OMg ,,ik moet beter opletten bij nederlands XD,, maar mijnus gaat soo;
    Een meisje moet vanwege straf op sgool op zomerkamp.
    Daar word se in een groepje geplaatst tijdens een dropping (dan word je ergens heengebragt en dan moet je de weg weer trug vinden naar het kamp)
    maar dan gaan se verdwaalt raken ,, X'D
    Niet dat dit lijkt op camp rock fseu ,,duss soveel naa geaapt hb ik nou ook weer neit X'D maar ,fok datxD OMg ,, ELLE ik word ongeduldig en ik sei tog dat ik dan hyper word en als ik hyper bn begin ik onzin te praten! XD

    Rollen:
    Gwn mensen die ook op dat zomerkamp gaan zijn xD
    Tis duss een strafzomerkamp ding xD
    Ps: als je iemand wil sijn die ook in dat groepje zit ERBIJ SETTEN!

    Ik wil weten:
    Textje:
    PLaatje (tussen URL en GEEN scene!)


    Good luck ,, en nee ik had geen sin om met kleurtjes enseu te doen (puh)


    Zomerkamp kinders:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Zomerkamp kinders in groepje:
    -SayRockQueen
    -BiLlSMuRf
    -PUKKELxDING
    -
    -


    Crack a bottle

    Chantou ook!!!
    Chantou sit de hele dag al binnen en heeft tonnen energie nu!!
    jaa normaal sit ik de hele dag rondjes te springen en k3 te singen en de kabouterplop dans te doen ,,en weetje wat son jog sei tegen mij:
    Als ik 1% van jou energie had sou ik een week lang non-stop rondjes kunnen springen..
    maar soo druk bn ik tg ook wer neit X'D


    Crack a bottle

    Whii,, De Elmo Song is veel leuker,, om mee mee te zingen,, en Springen!!!

    Mijn vriendin, will altijd dan met mij ruilen,, en laten zien, hoe vervelld het is,, als imant konstand op je nek zit en je zit te irriteren,, Maar zij irriteerd mij dan ook, want dan gaat ze me negiren,, en daar kan ik niet tegen!!!

    Stomme Mensjes!! Regeer nouw,, Mijn Sgatze, moet met haar Genialen Iddee Beginnen!!!!


    Dunno ><

    OJa,, en ik kan geen leuk plaatje vinden -_-


    Dunno ><

    Whaha ,, Anders hb ik nog wel een plaatje ergens verstopt in de kelder vn mijn computer ><
    OMg ,,ik sei tog dat ik dan onzin begin te praten X'D

    EN ReaGeeheEer


    Crack a bottle

    Wacht, ik doe het nog is.
    Ik snap nu hoe het werkt met die rollen enzo XD.


    Life is hard and then we die

    Kijk,, Ons hieperActie zijn heeft gewoorkt!! Er heeft iemant gereageert,, behalfen wij zelf :P
    Weer eens wat nieuws XD


    Dunno ><

    Tjsaah ,, En i like onse hyperactie soo much<33
    Maar lkkr kiend ,, ik denk dat we ons een beetje in moeten houden wnt anders sluiten se hm weer! :'(


    Crack a bottle

    Textje;
    Annick, 15 jaar uit. Kom uit de drukke stad Amsterdam & ben absoluut een stadmens. Ik haat het platteland, ik heb het ooit eens geprobeerd en 3 dagen uitgehouden. Er valt daar gewoon niets te beleven. Goed, ik zit dus op het gymnasium, en ik doe 'r geen ene rééd voor. Zal volgend jaar wel op HAVO zitten, but I don't care. Ik hou niet van sprookjes, ik haat mensen die over dingen als snijden in zichzelf en zelfmoord liegen. Dan krijg je me echt kwaad als ik daarachter kom. Verder heb ik een vurig karakter. Ik kan heel snel boos worden & en ik ben niet vies van vechten. Maar, als er een vriend of vriendin mijn hulp nodig heeft sta ik altijd voor diegene klaar. Ik kan dus ook aardig zijn.

    picture: http://www.quizlet.nl/pasfoto/aahhjxvnoedhgfgq.jpg


    Life is hard and then we die

    Oke,, Daar heb je gelijk in,, of dan word het een Off-Topic.. En dat mag niet,, want dan reageert niemant meer >.<


    Dunno ><

    ken je dr wat mee xd?


    Life is hard and then we die

    Wagt,, moet nog 1 ding zeggen,, waneer ga je nou vedeer, aan je andere Briljante Sirie?!


    Dunno ><

    Wou net deel 1 gaan activeren Lieford <33


    Crack a bottle

    ken je dr wat mee xd?

    jaa hoar ;)
    maaruh ,,wil je in dat groepje of gwn iemand ?


    Crack a bottle

    ach doe maar iets


    Life is hard and then we die

    JesS,,
    Wel doen dan he ;)
    WIll je ff zeggen als hij er op staat?!


    Dunno ><