• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Ik geef je gelijk!

    En ik snap trouwens niet waarom ze meteen dat andere topic al sluiten voordat er ook maar een ruzie is!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:13 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Tegenwoordig, moet je het overal mee eens zijn en overal ja, nee en amen op zeggen (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb er eigenlijk niet zo veel idee van, je kan best wel gelijk hebben.


    effort never betrays you

    Je hebt gelijk ja. Er worden wel vaker topics gesloten omdat mods 'aannemen' dat er misschien wel een discussie of ruzie van komt. Stelletje hypocrieten zijn het geworden, bang dat er een slecht woord over hen verspreid word.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je hebt gelijk ja. Er worden wel vaker topics gesloten omdat mods 'aannemen' dat er misschien wel een discussie of ruzie van komt. Stelletje hypocrieten zijn het geworden, bang dat er een slecht woord over hen verspreid word.


    Dat is al gebeurd :') Ze hebben het grotendeels al bij veel leden verpest ..


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    Je hebt gelijk ja. Er worden wel vaker topics gesloten omdat mods 'aannemen' dat er misschien wel een discussie of ruzie van komt. Stelletje hypocrieten zijn het geworden, bang dat er een slecht woord over hen verspreid word.


    Gebeurt ook helemaal niet hoor *kuch*

    Eh, nee. De mods hebben naar mijn mening hun werk bijna altijd goed gedaan. Het enige probleem is dat er meestal alleen naar de fouten wordt gekeken. Ook wordt er nogal vaak vergeten dat de mods mensen zijn en geen machines, en ze dus niet altijd alles even rechtvaardig en even snel kunnen oplossen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Eh, nee. De mods hebben naar mijn mening hun werk bijna altijd goed gedaan. Het enige probleem is dat er meestal alleen naar de fouten wordt gekeken. Ook wordt er nogal vaak vergeten dat de mods mensen zijn en geen machines, en ze dus niet altijd alles even rechtvaardig en even snel kunnen oplossen.


    Dit.

    Het is vakantie zeker, niks te doen dus ga je maar kansloze topics openen? :')


    -

    Eerlijk gezegd heb ik geen idee, nog nooit ruzie gehad met een mod of iets dergelijks. Veel mensen zitten over de mods te klagen maar ik heb totaal geen idee wat er allemaal gebeurt dan. :')

    Neutraal.. Zolang ze hun werk doen, is er voor mij geen probleem. Ik heb er niet zoveel last van, maar je kan gelijk hebben, geen idee.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Sting schreef:
    Eh, nee. De mods hebben naar mijn mening hun werk bijna altijd goed gedaan. Het enige probleem is dat er meestal alleen naar de fouten wordt gekeken. Ook wordt er nogal vaak vergeten dat de mods mensen zijn en geen machines, en ze dus niet altijd alles even rechtvaardig en even snel kunnen oplossen.


    Ex astris, sciencia

    Sting schreef:
    Eh, nee. De mods hebben naar mijn mening hun werk bijna altijd goed gedaan. Het enige probleem is dat er meestal alleen naar de fouten wordt gekeken. Ook wordt er nogal vaak vergeten dat de mods mensen zijn en geen machines, en ze dus niet altijd alles even rechtvaardig en even snel kunnen oplossen.


    Maar als we alle mods eruit flikkeren, nieuwe kiezen die hun werk toch ook goed doen.. Problem solved.

    Ben hier net nieuw, en weet niet wat hier allemaal gebeurd is.
    Dus ik kan hier niks over zeggen (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    JackyD schreef:
    Het is vakantie zeker, niks te doen dus ga je maar kansloze topics openen? :')


    Het is vakantie zeker, niks te doen dus ga je maar hierop reageren met een reactie die niet nuttig is? :')