• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    JackyD schreef:
    (...)
    Ik vind het niet nodig om mijn leeftijd op mijn profiel te zetten. :')


    Dus als ik op mijn profiel zet dat ik ook 255 jaar ben, is het is het meteen goed?

    Ik vindt het best grappig dat mensen die 2 jaar ouder zijn net doen of ze meer verstand hebben, veel volwassener zijn en van een andere generatie komen dan iemand die 2 jaar jonger is


    (Be)lieve in (you)rself

    Poltergeist schreef:
    (...)

    15 jarige Charissa is waarschijnlijk een stuk slimmer dan de 18 jarige jij. Wat de fuck is dit voor een leeftijdsdiscriminatie, ik ben 19 en ik kan je eerlijk zeggen dat het niet aan de leeftijd maar aan de persoon ligt, qua hoe slim of 'arrogant' hij of zei is en om nou te zeggen dat iemands argument irrelevant is gebaseerd op zijn of haar leeftijd, maakt jou juist oppervlakkig en dus minder slim.

    Op mijn 15de had ik niet zo een grote mond, en ging ik mensen die ouder zijn niet gaan uitschelden. En ik zeg toch niet dat omdat ik 18 ben dat ik slim en zo ben, ik zeg gewoon dan kinderen van 13-15 jaar enorm arrogant zijn geworden, de laatste jaren. Punt uit.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is gewoon vervelend dat mensen die maar één of twee jaar ouder zijn zulke dingen gaan zeggen.


    Ik heb echt niet naar leeftijden gekeken, ik kijk naar al die aanvallende/spottende reacties en díe noem ik kinderachtig. En niet omdat ze een paar jaar jonger zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Misschien als ik bijna 18 ben dat ik alles ookwel anders zie, alleen nu ik 15 ben niet.

    Q is gewoon zo hard veranderd..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Het is allang persoonlijk. En tegen deze persoonlijke situaties kunnen jullie bemiddelaartjes niet op. Oh wait, die hebben jullie niet meer .__.


    Die hebben ze allang niet meer. :'D

    Maar ik vind het zoo achterlijk dat jullie het hebben over 'Deze generatie' want dat zeiden ze 50 jaar geleden ook al. Elke generatie is anders en elke generatie ervoor zeurt erover.


    Your make-up is terrible

    Genoeg is genoeg. Dit gaat al lang niet meer over de mods. Slotje.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Poltergeist schreef:
    (...)

    Hey liefje!
    Jij verschijnt ook alleen als er drama is :'D

    Anyway, iedereen beledigd een andere leeftijd!


    Ramptoerist ftw :3 <3
    en heb je gelijk in :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Buttzville schreef:
    (...)

    Dat ik brutaal ben ligt aan mij. Dat is niet 'elke veertienjarige'. Volwassen noem ik mezelf niet, heb ik dat ooit gezegd? Ik geef gewoon mijn mening. En ik kleed me niet als een slet, en om eerlijk te zijn zie ik niet zo heel veel sletterige veertienjarigen.


    Ik heb die sletjes dan ook in een andere zin genoemd. Daar plaats ik jou ook niet onder, want ik dat opzicht heb ik helemaal niets met jou te maken. Maar jou grote mond wel, want dat lees ik, en daar kan ik op reageren, dus dat doe ik ook. Ik zeg ook niet elke veertienjarige, want ik ken er ook genoeg die zich wel naar hun leeftijd gedragen.
    En dat jij er niet zoveel ziet betekend niet dat iemand anders dat niet doet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Laten we het alsjeblieft even netjes houden en stoppen met al die afkattingen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.