• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Vanitysbitch schreef:
    De mods moeten ontslagen worden, ze mogen gerust zich overnieuw aanmelden bij verkiezingen alleen rutger moet de mods uitkiezen.
    ik vindt wel dat er een paar regels moeten komen voor het kiezen bijv.
    * minimaal een jaar op Q zitten
    * minimaal aantal uren in de week op Q zitten
    * daat bepaalde waarschuwingen/bans meetellen die personnen hebben gehad maar de waarschuwingen/bans mogen niet te oud te zijn

    Bij het kiezen van nieuwe mods wordt met alle drie die voorwaarden rekening gehouden, just sayin'.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat vond ik eigenlijk ook altijd, maar de laatste tijd lijkt er wel iets veranderd te zijn. Ze hadden altijd al hun eigenaardigheidjes en dingen die niet helemaal correct zijn, maarja, het zijn mensen toch?
    Maar de laatste tijd gaat het gewoon de verkeerde kant op, ze reageren anders, aanvallender en gewoon... tsja, ik kan er niet zo goed bij.


    Weet je, ik vind het niet eens zo heel vreemd dat de mods anders en aanvallender worden. Dit soort topics zijn een geweldige aanleiding daartoe en ik kan het ze niet eens kwalijk nemen. Discussies en ruzies met betreffende mensen worden opgelost. Komt er weer iemand om de hoek kijken door oud nieuws te plaatsen waardoor iedereen zich er mee bemoeid en het hele liedje weer van voor af aan begint. Hello ruzies, goodbye poging tot herstel en goede sfeer.

    DarkSavior schreef:
    Mijn topic werd ook gesloten met de aanname dat er een ruzie zou ontstaan terwijl ik alleen vertel dat ik iets wat sommige mensen zeggen vervelend vind. Ik heb niet eens wat verkeerds gezegd D:


    Dat sloeg ook nergens op.

    Bazart schreef:
    (...)
    Bij het kiezen van nieuwe mods wordt met alle drie die voorwaarden rekening gehouden, just sayin'.


    Alleen mogen de Mods kiezen. Niet Rutger.

    Alsof constant lopen zeiken over de mods helpt. Ik heb geen problemen met de mods hoor. Ik merk niks van ze :')


    -

    Rutger is nooit op quizlet. Hoe moet hij dan moderators kiezen? Random mensen kiezen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Buttzville schreef:
    (...)

    Alleen mogen de Mods kiezen. Niet Rutger.

    Als Rutger het echt niet akkoord zou zijn met de verkozen mods, zouden we dat wel weten. En zoals eerder hier gezegd werd heeft Rutger gewoonweg te weinig tijd voor zo'n dingen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ze hadden het topic misschien niet meteen hoeven sluiten, maar ik vind je opmerking nogal ondoordacht en onrespectvol. Volgens mij zijn de mods een stuk volwassener dan jou. Verder zullen ze vast het een en ander fout gedaan hebben in jou ogen. Maar ik zou wel eens willen weten hoe het forum er uit zou zien zonder hen en met alleen jou aan de leiding. Dan is alles vast beter? Dacht het niet.


    You are beautiful, you are love.

    Bazart schreef:
    (...)
    Bij het kiezen van nieuwe mods wordt met alle drie die voorwaarden rekening gehouden, just sayin'.
    Het tegendeel is anders bewezen bij de nieuwe verkiezingen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hel schreef:
    (...)

    Weet je, ik vind het niet eens zo heel vreemd dat de mods anders en aanvallender worden. Dit soort topics zijn een geweldige aanleiding daartoe en ik kan het ze niet eens kwalijk nemen. Discussies en ruzies met betreffende mensen worden opgelost. Komt er weer iemand om de hoek kijken door oud nieuws te plaatsen waardoor iedereen zich er mee bemoeid en het hele liedje weer van voor af aan begint. Hello ruzies, goodbye poging tot herstel en goede sfeer.

    This. Just, this.
    Ik zie ook echt letterlijk om de maand of zo weer een nieuw topic opduiken dat er iemand achter komt dat ze de mods hun werk niet goed vinden doen.

    JackyD schreef:
    Alsof constant lopen zeiken over de mods helpt. Ik heb geen problemen met de mods hoor. Ik merk niks van ze :')


    Alsof constant topics sluiten van de users helpt. :')

    Meteor schreef:
    (...)Het tegendeel is anders bewezen bij de nieuwe verkiezingen. (:

    Er worden met meerdere voorwaarden rekening gehouden, en als een persoon nu een heel erg goede aanmelding heeft, een goede motivatie etc, maar nog geen jaar op Quizlet zit, dan is dat geen ramp. (in mijn ogen)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Impressie schreef:
    Ze hadden het topic misschien niet meteen hoeven sluiten, maar ik vind je opmerking nogal ondoordacht en onrespectvol. Volgens mij zijn de mods een stuk volwassener dan jou. Verder zullen ze vast het een en ander fout gedaan hebben in jou ogen. Maar ik zou wel eens willen weten hoe het forum er uit zou zien zonder hen en met alleen jou aan de leiding. Dan is alles vast beter? Dacht het niet.


    Ondoordacht? Ik heb er de hele tijd over liggen denken maar vergat een topic erover te maken :3

    Sting schreef:
    Eh, nee. De mods hebben naar mijn mening hun werk bijna altijd goed gedaan. Het enige probleem is dat er meestal alleen naar de fouten wordt gekeken. Ook wordt er nogal vaak vergeten dat de mods mensen zijn en geen machines, en ze dus niet altijd alles even rechtvaardig en even snel kunnen oplossen.


    Ik ben het hier mee eens. Ik heb alleen een kleine opmerking, ik vind dat topics niet meer (zo) snel gesloten moeten worden. Dat lijkt in mijn ogen een beetje op censureren. Gelukkig gebeurt het niet heel veel, en worden alle onnuttige, vervelende topics wel snel gesloten.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Bazart schreef:
    (...)
    Bij het kiezen van nieuwe mods wordt met alle drie die voorwaarden rekening gehouden, just sayin'.


    Daley zit nog geen jaar op Q hoor, dus er wordt geen rekening mee gehouden


    (Be)lieve in (you)rself