• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Dát is een van meerdere fatsoenlijke en intelligente manieren om een discussie te voeren. Misschien een tip voor de volgende die je wilt openen.


    Ik heb wekenlang discussies gevoerd, op die manieren. Ik weet wel hoe ik discussies moet voeren.. Ik wil het alleen niet, ik doe het liever op mijn eigen manier c:

    Stop nu met elkaar aan te vallen, of ik zet hier een slotje op. We kunnen wel verderdiscussiëren, maar niet op deze manier, dat is duidelijk.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Vanitysbitch schreef:
    (...)_O__O__O__O__O__O_


    Hij meende het hoor, hij zei dat ik dan de domeinnaam mocht hebben als verjaardagscadeau. Thoughtfull isn't he (cat)

    Buttzville schreef:
    (...)

    Misschien jij. Maar als ik naar mensen kijk van 17, zijn die ook niet veel beter.


    Ja, maar als wij 17/18-jarige naar meisjes van 14 jaar kijken denken we: 'Djeez, waar gaat dat heen met de wereld?' De meeste zijn gewoon verwend en helemaal verneukt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Buttzville schreef:
    (...)

    Misschien jij. Maar als ik naar mensen kijk van 17, zijn die ook niet veel beter.

    Sommigen niet nee. Het is ook niet zo dat als je een bepaalde leeftijd hebt dat je ineens volwassen bent. Maar er zit zó veel verschil in hoe de jeugd van tegenwoordig zich gedraagt en hoe dat een aantal jaar geleden was.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:14 ]


    -

    Buttzville schreef:
    (...)

    Wat ben jij aan het doen?

    Ik probeer te discussiëren, maar aangezien ik me nogal erger aan jou zitten er vast ook wel een paar persoonlijke opmerkingen tussen. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hamish schreef:
    (...)

    Ja, maar als wij 17/18-jarige naar meisjes van 14 jaar kijken denken we: 'Djeez, waar gaat dat heen met de wereld?' De meeste zijn gewoon verwend en helemaal verneukt.


    Ik weet niet wat voor veertienjarigen jij allemaal ziet?

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Je bent pas 17 -.-
    hoezo gaan mensen van 17 en 18 lopen doen alsof ze voort fucking oud zijn, als mn ouders van in de 40 of mn opa en oma van in de 60 zo reageren oke maar als je 17 of 18 bent kom op zeg doe ff normaal

    Ik ben bijna 18 en heb jullie tieners genoeg zien veranderen in de jaren tot nu. GELOOF MIJ! En het feit dat jij als 15jarige hier op antwoord, zegt genoeg :Y)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Oh heerlijk die haat op mij. Dat heb ik echt gemist _O_


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, jij bent natuurlijk geen puber meer en zooo oud. (cat)


    Ik ben niet "zooo oud", nee. Ik heb het over puberaal gedrag, en die periode heb ik grootendeels al gehad. Gelukkig dat ik me toen niet ging afreageren op onschuldige internetgebruikers...


    You are beautiful, you are love.

    Bazart schreef:
    Stop nu met elkaar aan te vallen, of ik zet hier een slotje op. We kunnen wel verderdiscussiëren, maar niet op deze manier, dat is duidelijk.


    Je kunt ons beter uit laten discusseren dan is het misschien binnekort over want nu blijven er toch alleen maar meer topics komen omdat ze steeds worden gesloten


    (Be)lieve in (you)rself

    Assassin schreef:
    (...)

    Aan het begin van dit topic en de rest kan ik niet onthouden. :'D Maar ja, de oudere mods reageren niet dus moet jij het wel oplossen... Nou, dit is één van de redenen waarom ik jou de beste nieuwkomer vind. Jij gaat ook niet meteen roepen in dikgedrukte letters: Als jullie een probleem hebben moet je dat nu zeggen, ik kan er écht niet tegen! Jij wilt het oplossen.

    Wel, ik zal het straks, als dit wat afgekoeld is, opnieuw nalezen. Als dit nog eens voorkomt, mag je me dat heus zeggen, dan let ik er wat beter op. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    JackyD schreef:
    (...)
    Sommigen niet nee. Het is ook niet zo dat als je een bepaalde leeftijd hebt dat je ineens volwassen bent. Maar er zit zó veel verschil in hoe de jeugd van tegenwoordig zich gedraagt en hoe dat een aantal jaar geleden was.


    Dat zeggen misschien de 20'ers ook over jullie.

    Eigenlijk lach ik gewoon om deze zin:
    Nog een edit: Het is een discussie, geen ruzie.

    Het is eigenlijk hetzelfde als een lama verkleden als een teckel en hopen dat mensen het geloven.
    Wat voor een random voorbeeld wat dat in godsnaam.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat voor veertienjarigen jij allemaal ziet?


    Veertienjarigen als jij.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:16 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself