• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Dat deed ik ook, maar ik zag bi de tweede nog geen aanpassing,dus ik pas even mijn post aan]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Die jongen loopt naar me toe 'Ik ben James van Briel. Weet jij waar we zijn?' ik kijk hem even aan. Ik snapte hier dus echt helemaal niks van.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Niet voor lang," zeg ik.
    Ik zucht. Wat een puinhoop.
    "Ziet er ook naar uit dat we kleding en schoenen en stuff moeten delen," zeg ik.
    Ik speel even met mijn zilveren M ketting en probeer de deur weer te openen. Mislukt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alison Love
    'Jij mag de hakken hebben als ik de sneakers mag,' zeg ik lachend. Ik zucht even. 'Ik neem aan dat jij ook niet weet hoe we hier gekomen zijn?' ik loop naar de kast en pak er een licht blauwe jeans, zebra vans en een wit topje met een rood vestje. Ik trek het aan. En fatsoeneer dan mijn haar. 'Ik moet zeggen, het ziet er erg luxe uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Binnenkort gaan de deuren open. Ik geef een seintje.]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Ben er wat heb ik gemist, niet veel waarschijnlijk....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ik draag niet echt hakken, anders lijk ik een lange creep. How about, jij krijgt de sneakers en ik de All Stars," zeg ik.
    Ik knik instemmend.
    "We zijn ontvoerd," zeg ik.
    Dat was al duidelijk, maar ach ja.
    "Ik ben Marilyn," zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:20 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    1DLovertje schreef:
    [Ben er wat heb ik gemist, niet veel waarschijnlijk....]

    [Haha ik ook.]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:21 ]


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Dave Jackson

    "Ik heb geen idee. Maar het bevalt me wel." Ik liep weg, richting de inloopkast. Ik deed een lage spijkerbroek en een grijs T-shirt aan. Ik koos een stel sneakers voor erbij, deed ze aan en liep toen naar de badkamer.


    If we burn, you burn with us. <3

    [Ik kan niet veel doen als Brady slaapt]

    James van Briel

    Ik haal hem in naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en zie dat mijn haar door de war zit. 'Ahhh, damn!' ik pak de gel en begin mijn haar te doen. 'Volgens mij zijn we ontvoerd of we zitten in een of ander programma.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Goedemorgen. Ik geef jullie vanaf nu updates. De slaapkamerdeuren zijn geopend, de keukenkastjes zijn gevuld, het zwembad zit vol water, en de butlers staan tot uw dienst. Fijne dag verder.


    If we burn, you burn with us. <3

    James van Briel

    'H...hoorde jij die stem ook?' vroeg ik aan Dave. Ik had mijn haar gedaan en liep nu langzaam naar de deur. Ik deed hem open. 'Hallo?' riep ik hard 'Is hier iemand?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    'Missxhien dat we de hakken nog kunnen ruilen bij andere, maar deal,' zeg ik met een glimlach. Ontvoerd?
    'Ontvoerd? Is het niet een grap ofzo?' en ik kijk even naar haar. 'Ik ben Alison,' zeg ik dan. Dan komt er ineens een stem. Ik snap her niet. Waarom worden we vastgehouden? Ik loop naar de deur en open hem dan. 'Hij is inderdaad open'

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:31 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brady Seth Williams
    Na mezelf kort hebben omgedraaid, perste ik mijn lippen op elkaar. Ik was wakker geworden, maar had mijn ogen nog gesloten. Op sommige momenten hield ik van slapen, en aangezien ik me nu nogal futloos voelde, bleef ik nog een tijdje zo liggen. Wat was er afgelopen nacht eigenlijk gebeurd? Had ik lopen feesten? Ik kon het me niet meer goed voor me zien, de gedachten kwamen niet boven water. Uiteindelijk was ik het liggen zat, en ik drukte mezelf omhoog, zodat ik op mijn bed zat. Een korte geeuw kwam uit mijn mond, en ik rekte mezelf met nog steeds gesloten ogen uit. Dit matras voelde niet echt als die van mij, maar ik moest toegeven dat het zalig lag. Terwijl ik mijn ogen opende, rolde ze meteen de kamer rond. Waar the fuck ben ik? Verbaasd kijk ik naar de andere kant van de kamer, waar nog een jongen lag. De jongen lag duidelijk nog te slapen. Wait.. had ik dus toch een feestje gehad? In wiens huis was hij? Want dit moést wel één of andere rijk persoon zijn.
    Rustig loop ik wat door de kamer rond. Er stonden wat mooie spullen in deze kamer, en ik begon me steeds meer af te vragen van wie dit huis nou eigenlijk was. Een vage, luide stem klonk uit het niets op. Het leek wel alsof ik bij een supermarkt stond, en of er een kassa bij moest komen. Maar het was anders. De butlers stonden klaar? Het zwembadwater was gevuld? Met gefronste wenkbrauwen keek ik de kamer rond. Er waren niks van speakers te bekennen. Zat hij in één of ander grap programma?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:33 ]


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3