• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Dave Jackson

    Ik pakte een andere pannenkoek en schreef met stroop de naam van Alison erin. "Alsjeblieft. Helemaal voor jou." Toen bakte ik verder.


    If we burn, you burn with us. <3

    Alison Love
    Ik moet lachen. 'Ja hoor, ik bied me wel aan,' zeg ik tegen Elan. Dat meent hij toch niet. Ik krijg een pannenkoek van Dave. 'Oeeee lekker!' zeg ik. 'Thanks Dave.'

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het is moeilijk om dit topic en het andere vrijheid van meningsuiting-topic bij te houden. Wie zoekt er om de halve nacht te gaan RPG'en?]

    Elan Smith
    'Doe maar. Serieus!' zeg ik tegen het meisje. 'Wat was je naam ook alweer?'

    Marten Yusthin Kloster

    Ik zucht. 'Ik pak er zo wel een.' ik glimlach even. 'Weet jij waar we nu zijn?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik zou wel willen, maar moet morgen werken]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Shit, als ik wist dat ik ontvoerd werd had ik het wel zwart of bruin geverfd," zeg ik.
    Ach ja, het was nu al twee maanden blauw en het bevalt me wel, dus als iemand er problemen mee heeft, kan hij/zij oprotten.
    "Bedankt, de meeste vinden het raar," zeg ik dan tegen het meisje.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Elan Smith
    'Wist ik dat maar. Ik heb geen idee wat we hier doen, ik heb het gevoel dat we in Big Brother gestopt zijn. Ik heb alleen nog nergens camera's gezien..'

    [Een vraagje, wat moet ze precies oplikken?]

    Alison Love
    Ik loop naar hem toe en ga voor hem staan. 'Weet je het heel zeker?' vraag ik dan aan hem. 'Anders is er geen weg meer terug. En ik ben Alison.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Buttzville schreef:
    [Het is moeilijk om dit topic en het andere vrijheid van meningsuiting-topic bij te houden. Wie zoekt er om de halve nacht te gaan RPG'en?]


    [Ik kan tot 3 uur 's nachts blijven, so..]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    jaimyhoi schreef:
    [Een vraagje, wat moet ze precies oplikken?]

    Alison Love
    Ik loop naar hem toe en ga voor hem staan. 'Weet je het heel zeker?' vraag ik dan aan hem. 'Anders is er geen weg meer terug. En ik ben Alison.'


    [De stroop]

    Elan Smith
    'Ja, natuurlijk moet je dat doen, ik vraag het toch niets voor niets? En wat maakt het uit trouwens, ik val toch niet op meisjes'

    Suggestions schreef:
    (...)

    [Ik kan tot 3 uur 's nachts blijven, so..]


    [Heldin. Ik slaap overdag (cat)]

    [Van waar? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    'Wat is jouw naam eigenlijk?,' vraag ik en ik grinnik. Ik kijk even of ik ergens camera's zie, maar ik zie ze nergens. Ik leun wat achterover en trek mijn schoenen uit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [.. Zijn gezicht]