• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naomi "Jenna" Grenhold

    Ik kijk hem grijnzend aan en keek naar het bord. 'Hou je van chocola.' vraag ik dan toch maar en kijk nog eens naar het bord.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben 5min weg, zo terug!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik kijk haar met opgtrokken wenkbrauwen aan. 'Als je dat nu nog niet weet?' ik was er zwaam verslaafd aan, maar omdat de manager beslote had dat ik daar te dik van werd, werd chocolade verbannen in de tourbus. en meteen begon ik te grijnzen. ik kon wee zoeel chocolade eten als ik wilde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Oja, chocola verslaving, even vergeten.' zeg ik dan lachend en loop naar de kassa toe en bestel een frappuccino met extra veel chocol en slagroom en daar nog chocolade saus op en voor mij een coffie met extra suiker, ja, ik hou van zoet. Als ik de drankjes heb loop ik naar Antz toe die al aan een tafeltje zit en geef hem zijn frappuccino. 'Dit moet het wel doen.' zeg ik dan lachend met een knipoog. Het was wel raar dat niemond ons nog had herkend.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 1:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Bijna stuiterend nam ik de beker aan. 'Als de baas dit zuo zien, trapt die me meteen uit de band.' grinnik ik en ik neem het rietje in mijn mond. mijn ogen werden even groot. 'oke, je snapt nu dat we hier elke dag heen moeten he.'grijnzde ik


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Ik zal het onthouden.' zeg ik dan lachend. 'Ik weet wel wat je lekker vind en nadat je zo lang geen chocola meer mocht moet dit wel verukkelijk zijn.' zeg ik dan grijnzend en begin aan mijn coffie en lach als ik zie dat Antz zijn frappuccino bijna aanvalt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik kon er niets aan doen ik hield gewoon van Chocola. Gulzig bleef ik doordrinken en keek ondertussen naar Naomi die ook aan haar drinken begon. 'We hebben om kwart voor 11 muziek. daar wil ik wel heen.' Deelde ik ondertussen mee. 'Kunnen we laten zien waar we echt goed in zijn.' grijnsde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Ik was ook al van plan om dan terug te zijn.' zei ik grijnzend. 'Teminste een vak dat nog leuk is.' zeg ik dan lachend en zie dat Antz zijn drinken al bijna op heeft. 'Wil je er nog een ik had gezegd dat je er 2 mocht als je wilde.' zei ik terwijl ik met grote ogen toekeek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik schudden mijn hoofd. 'Schat, ik heb een lambo voor de deur staan. ik kan echt wel mijn eigen drinken betalen hoor.' Grinnikte ik, maar zette daarna meteen weer mijn mond an het rietje. maar liet hem vrijwel meteen weer los. 'Brainfriez.' mompelde ik terwijl mijn ogen samenknepen van de plotse kou in mijn hoofd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Weet ik.' zeg ik dan onozel. 'Maar ik zou tracteren en door die lambo die je veel kost heb ik waarschijnlijk meer op mijn rekening.' zeg ik dan en steek mijn tong uit om hem te plagen. Dan hoor ik hem wat mompele. 'Brainfriez.' en ik schiet in de lach en kom bijna niet meer bij. 'Dan moet je niet zo snel drinken.' zeg ik nog steeds nalachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Maar het is zo lekker.' pruil ik terwijl de koude rillinge nog altijd over mijn rug heen lopen. 'OKe, maar morgen tracteer ik.' beloof ik haar. en voorzicht neem ik nog een slokje. Ik wist nu al dat het fout zou aflopen als ik twee bekkers nam en mijn stuitergahalte omhoog zou schieten, maar het kon me even niets schelen dat ik zo door het klaslokaal zou rennen alsof ik meedeed aan de olimpisespelen. Ik vond dat ik het wel verdiende na er zolang zonder mee te hebben moeten leven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    Ik grijns sta op en bestel nog eens hetzelfde voor Antz en ga dan weer terug. 'Een nieuwe voor meneer, voila.' zeg ik dan grijnzend en schuif de beker naar hem toen. 'Ow, dat gaat straks druk worden in de klas.' zeg ik dan moeilijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Sorry.' pruil ik en ruil de nu lege bekker voor een volle. Ik wsit dat ik op zulke momenten zwaar irritant kon zijn dus ik verondschuldigde me nu maar alvast tegenover Naomi. Al was ze zelf degene die me chocola aan het voeren was. zachtjes begin ik te wiebelen op mijn stoel. 'Ik hoop dat we gaan zingen straks.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Ach ja, ik vind je wel grappig als je hyper bent, maar of de rest van de klas en de leraren het zo leuk vinden betwijfel ik.' zeg ik dan lachend. 'En ja, we zullen vast gaan zingen en anders dwing ik die leraar gewoon of jij maakt hem gek met je hyperheid of zoiets.' zeg ik dan nog steeds lachend en gooi dan mijn beker weg en ga weer zitten en leun met mijn kin op mijn handen en kijk naar Antz die nog gulzig bezig is en grijns.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 2:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'en als we niet gaan zingen rij ik hem na schooltid gewoon over met mijn lambo.' grijns ik. Ik zie dat naomi klaar is en ik stal voor om alvast terug te rijden. Als er opeens een meisje van een jaar of 16 bij onse tafel staan. hier had ik dus totaal geen zin in, maar toch lachte ik vriendlijk naar het meisje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''