• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Moet je doen.' zeg ik lachend. 'Er rij ik er ook nog wel even langs met mijn roze auto.' zeg ik er nog lachend achteraan. Ik zie een meisje aankomen, zeker een fan, fijn, niet. Ze vraagt om onze handtekningen en wil met ons op de foto. Ik geef haar snel een handtekening en ga met haar op de foto en kijk dan naar Antz die hier duidelijk geen zin in had.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 2:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik volg Naomi haar voorbeeld en zet mijn krabbel op haar starbucks bekker en ga vervolgens naast haar staan voor de foto. 'Omg, iedereen gaat zo jaloers worden!' ik kijk even naar Naomi en dan weer naar het meisje. 'Nou zet het maar snel op facebook dan, want wij moeten er weer vandoor.' glimalch ik en ik trek Naomi van haar stoel af. ''Fijne dag nog.' Mompel ik er nog snel achteraan en trek Naomi naar buiten om me vervolgens weer om te draaien. 'Mijn drinken.' Piep ik, maar ik zie door de ruit al heen dat het te laat is want het meisje staat er mee in haar handen. toch ga ik terug naar binnen als het meisje me al tegemoed komt lopen en ze heeft de bekker zo stefig vast dat ik me afvraagd of ze hem wel terug zou geven. 'Ow dankje, ik was hem vergeten.' Met een ruk trek ik de bekker weer uit haar handen en snel ik terug naar de auto waar ik meteen instap. Zo veilig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold.

    'Serieus?' zeg ik dan lachend terwijl ik in de auto stap. 'Je had het gezicht van dat kind moeten zien toen je die beker uit haar handen trok, hilarisch!' zeg ik dan en schiet in de lach. 'Wat jij toch allemaal voor chocola doet.' zeg ik dan grinnikend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik haalde nogalant mijn schouders op. 'Je hebt hem toch zekker voor mij gehaald en niet voor haar.' mompel ik terwijl ik een bekerhouder uit het dashboardkasje laat verschijnen en daar me bekker in zet. 'Op naar zangles'.' grijns ik dan en ik start de auto om vervolgens met net zoveel geluid te vertrekken als ik van het schoolplein deed.

    [Ik ga naar me bed. moet morgen nog zoveel doen, dus moet maar even mijn wekker gaan zetten ;c]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 2:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold.

    'Ik heb hem inderdaad voor jouw gekocht, maar nog steeds is haar gezicht, hilarisch.' zeg ik dan nog steeds lachend. 'Je weet toch dat wiskunde nog bezig is en daarna pauze is.' zeg ik dan en kijk op mijn horloge en zie dat wiskunde inderdaad nog bezig is. 'We kunnen nog wat doen, wat wil jij doen? Ik heb net al gekozen.' zeg ik dan en grijns.

    [Weltrusten, ik ga ook maar eens! :)]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 2:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Haar gezicht was sowieso al hilarisch.' merk ik nogalant op. maar ik heb geen flauw idee waqt we nog kunnen doen. 'We kunnen alvast naar het muziek lokaal gaan?' Ik kon er niets aan doen, ik wilde gewoon even weer mezelf zijn en muziek maken inplaats van in lessen zitten waar ik toch niets van begreep.

    [Oke, u ga ik echt slapen ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Oke, dat vind ik een goed idee, kunnen we ons even helemaal laten gaan, dus zet dat gas erop, want dat kan met deze car, ik wil namelijk wat muziek maken!' zeg ik dan vrolijk. Ja daar had ik nu echt zin in, een instrument in mijn handen en spelen en zingen.

    [Ik ga nu ook echt. Laatste post voor vandaag. Weltrusten. X.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heee guys, waar kan ik inspringen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Heee guys, waar kan ik inspringen?]


    [Niet bij Antz en Naomi, want die zijn uit het raam de klas uitgevlucht en zijn toen naar starbucks geweest en zijn nu weer opweg naar school.... Haha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Gelukkig stemt Naomi in en ik rij ons met volle snelheid terug naar de school, waar ik met een makkelijke beweging weer inpakker en de moter uitzet. We stappen uit en gaan opweg naar de muziek lokaal. Waar deze dan ook in hemelsnaam mocht zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hmmm zeg maar wanneer het wel kan ^^]]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Hmmm zeg maar wanneer het wel kan ^^]]


    [Je kan nu komen, we gaan naar een muziek lokaal, moet je wel uit het klaslokaal vluchten! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Wacht even.' zeg ik dan tegen Antz en haal de plattegrond van de school uit mijn schooltas die de vrouw aan de bali me had gegeven en kijk waar het muzieklokaal is. 'We moeten die kant op.' zeg ik dan als ik het eindelijk heb gevonden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik voel me zo net een toerist.' Grinnik ik terwijl ik Naomi met haar kaart vol. Gelukkigis het muzieklokaal snel gevonden en kan de kaart terug. Het lokaal is leeg en ik kijk mijn ogen uit naar alle instrumenten die er staan en vlucht meteen naar een gitaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''