• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlach trots "goed en met Emily ook" zeg ik. Dan zie ik nog iemand binnen komen, Jayden. ik zucht even maar laat het zo, hij was niet degene die me ontvoerd had. Ik kon hem moeilijk weg sturen. Ik hield de deur open en kijk naar Emily die haar flesje bijna leeg heeft.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [im going]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Uiteindelijk was ze klaar met drinken en ik haalde het flesje uit haar mond en zette het op de tafel, waarnaar ik haar maagje hoorde knorren, van vertering. Ik had ergens gezien, dat ze nu moest boertjes laten en gaf haar kleine klopjes op haar rugje, natuurlijk niet hard. En er kwamen zachte boerdjes uit. 'Zozo, jij hard boeren' zeg ik lachend en teder en wreef vervolgens zachtjes over haar rug. Ze kierde weer vrolijk en keek Finn met haar oogjes aan en naar mij.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Opeens kreeg hij een sms, maar ik wist niet van wie en sleurde hij me mee naar Sebastian en puck en zeiden van alles. Ik volgde op een gegevend moment niet meer en werd ik weer ergens heen gesleurd in een auto naar iemand toe. Finn zei geen woord tegen me, hij keek me ook niet eens aan' zeg ik gebroken en staarde voor me uit. 'Uiteindelijk waren we bij iemand en ging daarna weg met de rest en verliet hij me, zonder nog iets te zeggen, wat er aan de hand was of waar we naar toe gingen' vertel ik nu snikkend. 'Ik kon het half volgen, dat het over Rachel ging en alles. En het kwam zo over, dat hij nog op Rachel is en hij zei dat ik zijn tweede keus niet was, dus wel. En dat hij daarom niet meer tegen me praat. Ik dacht gewoon dat hij nog op haar was en dat ik zijn tweede keuze was' leg ik uit en nestel me dieper in Kurt's armen. 'Ik ben vreemdgegaan, omdat ik dan dacht dat hij niet meer met mij is opgezadelt en dat hij weer naar Rachel kan en dan kan ik zonder hem leven en mijn leven leiden, maar ik hou zoveel van hem, Kurt. Ik wil hem niet kwijt en nu raak ik hem kwijt' zeg ik tenslotte en snik nu harder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik zag ineens Sebastian en Jayden de kamer inlopen, Jayden? Wat deed hij hier? 'Hey, leuk dat jullie er zijn.' zei ik een beetje verontwaardigd. 'Beschuit met muisjes?' vroeg ik aan Jayden en Sebastian. Jayden schudde zijn hoofd, dus ik keek alleen Sebastian aan.

    Kurt Hummel

    'Je raakt hem niet kwijt, hij gaat het echt vergeven.' stelde ik haar gerust.'Kijk, Finn is nogal lomp en onhandig. Negen van de tien keer heeft hij niet echt door wat hij doet.' zei ik naar waarheid, het zou niet de eerste keer zijn dat Finn zoiets had gedaan. 'Maar je moet echt niet onzeker zijn, Bella. Je bent een geweldig meisje en hij houdt echt van je.' zei ik terwijl ik mijn armen steviger om haar heen hield. 'Hij heeft net tegen Rachel gezegd, dat hij jou heeft, omdat ze nog gevoelens heeft voor hem. En hij maakt zich heel veel zorgen om je.' vertelde ik aan haar. 'En het beste is om het eerlijk te vertellen,' verzuchtte ik. 'Ik moet je iets vertellen, Blaine is ook ooit vreemd gegaan. Het was moeilijk maar ik heb hem vergeven. In het begin vertrouwde ik hem totaal niet meer, ik checkte zelfs zijn mobiel.' vertelde ik. 'Maar het is goed gekomen, en het gaat zeker goed komen met Finn en jou, zolang je maar eerlijk bent. Hij moet het niet van een ander horen. En vroeg of laat vergeeft hij je, want ik zie toch hoe gek die jongen op jou is.' zei ik.

    Jayden Ian Archibald

    Ik schudde mijn hoofd toen Finn is vroeg en grijnsde, hij moest eens weten wat er was gebeurt tussen Isa en mij. Maar ik hield mijn mond omdat Blaine erbij was. 'Ben je alvast aan het oefenen als vader?' vroeg ik aan Blaine, met een vriendelijke glimlach. Ik wist dat ik met gemeen doen nergens kwam, dus deed ik gewoon vriendelijk tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek even geïriteerd naar Jayden.
    Ik ging weer zitten in de bank en keek hoe Blaine bezig is "Kurt helpt morgen mee haar in bad te doen" glimlachik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zag hoe Rachel geïrriteerd naar Jayden keek, en ik deed hetzelfde. Wat deed die gozer hier eigenlijk? Hij mocht ons niet eens en hij stookte alleen tussen Blaine en Kurt. Hoewel hij nu ineens wel vriendelijk deed. 'Leuk,' antwoordde ik op wat Rachel zei. 'Dat zou hij vast heel leuk vinden.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik grinnik "hij stond helemaal rond ter springen" ik kjijk even naar Em.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik grinnikte om wat Rachel zei, en keek weer even naar Jayden. 'Wat moet hij hier?' vroeg ik fluisterend aan haar, zodat zij het alleen kon horen. Ik wist dat zijn aanwezigheid verwarrend was voor Rachel en waarschijnlijk ook voor Blaine. Maar we konden hem moeilijk wegsturen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik haalde mijn schouders op "ik weet het niet" IK dacht na.
    Zou hij misschien ook voor Micheal werken? Dat hij info doorgaf over ons?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [is shue daarnog]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Anders doen we van niet, want anders is het een beetje onlogisch]

    Finn Hudson

    Ik wilde nog iets zeggen, toen ik een sms'je kreeg. Het was mijn moeder die vroeg of Kurt of ik boodschappen konden doen. En aangezien Kurt er niet is, zou dat weer op mij aankomen. 'Ik moet even boodschappen doen, beloof dat je bij Blaine blijft, oké.' zei ik tegen Rachel waarna ik opstond en richting het supermarkt reed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [wel of geen luke dan? en hoeft niet perse vechten he]
    rachel
    Ik knik "is goed, tot straks" glimlach ik even. Ik kijk weer even naar Emily.
    "menneer lust u nog wat te drinken?" vraag ik aan Mr. Shue


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, ik bedoelde eigenlijk mr. Schue, maar maakt niet uit.]

    Finn Hudson

    Ik liep het supermarkt in en liep naar de schappen, ik stopte alles wat ik nodig had in het winkel wagentje. Ik besloot ook om wat lekkers mee te nemen zodat we wat lekkers in huis hadden.

    Will Schuester

    'Nee bedankt, ik denk dat we maar weer gaan.' zei ik waarna ik opstond. 'Als er iets is, kun je altijd bellen. En als je wilt praten kan je altijd naar miss Pillsbury komen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ow ahha faal]
    Rachel
    Ik knik "dat is goed, misschien kan ik wel naar de Regionals komen" grijns ik. Nu ze vroeg was geboren viel het vast te regelen. IK stond op en liet hun er uit. "jullie zijn altijd welkom" zeg ik nog . Ze stappen in en rijden weer weg. nu nog jayden weg en dan was ik tevreden.

    Luke

    verveeld liep ik rond. Er was geen taak meer. Ik besloot een zak chips te gaan halen en energy. Voor straks op de bank. Ik liep de supermarkt binnen en ik zag Finn "en hoe heet dat mormel van je"grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik draaide me om en keek Luke bozig aan, maar ik besloot om geen drama hier te maken, aangezien ik zelf helemaal kapot was en we in een supermarkt stonden. 'Je bent echt zielig.' mompelde ik waarna ik een pak melk pakte en het in het winkelkarretje stopte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.